Minulla on ihana mies ja usein meillä onkin oikein mukavaa ja hauskaa ihan kaksistaan. Viime aikoina minua on vain vaivannut se, ettei meillä ole yhteisiä ystäviä. Jotenkin minä olen tosi ujo menemään miehen ystävien kanssa pelkkään äijäporukkaan tai muutenkin. Minulla taas paljon sinkkunaisia ystävinä enkä usko että he pitävät ajatuksesta siitä, että otan miehen mukaan tyttöjen iltaan. Usein onkin sitten niin, että vietämme iltaa eri porukoissa tai toinen jää kotiin. Harmittaa kun näkee ja kuulee kun pariskunnat viettävät iltaa, menevät syömään ja baariin ja kokkaavat jne. Onko teillä yhteisiä ystäviä? Kuinka usein vietätte iltaa heidän kanssaan ja kuivuuko suhde kasaan jos aina vain on kaksin miehen kanssa? Meinaan että kyllästyykö toiseen. Miten saitte yhteisiä ystäviä ja kuinka pitkän ajan jälkeen seurustelun alkamisesta? Ehkä meillä ei ole vielä kiire sillä ollaan oltu yhdessä nyt muutama kk mutta seurusteliin kyllä vuosi sitten, kunnes erottiin.. nyt siis yritämme uudestaan.
Ei yhteisiä ystäviä :/
vain minä ja mies :o
1
202
Vastaukset
- 5+8
Tuntuu vaan että ootte vielä kovia menemään molemmat, varmaan kaikilla löytyy myös pariskunta ystäviä, paitsi jos ootte ihan nuoria vielä?
Ainakin sukulaisia luulis löytyvän? No joo ulkona ja harrastuksissa voi käydä ihan kaksistaankin.
Hauska löytyy elämään muualtakin kun tyttöjenilloista tai miesten saunailloista ihan oikeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38859Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17483