aattelin kysellä, miten se eilinen vastaus kuului?

....

kun täältä viesti ketjuja poistellaan..

40

85

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Hämäläinen, Kalevi 1960

      Oli oikea vastaus.

      • ....

        oliko mihin???


      • ....

        jos sulla on jotakin vastaan, niin etkö voisi olla reilu ja kertoa..


      • ....

        mä en ymmärrä yhtä asiaa, miksi et voi käyttäytyä järkevästi..
        herjaaminen on rumaa, ja tiedät sen..
        voi luvata etten ole sinua koskaan haukkunut tai pahaa tehnyt edes puskista.


      • ....

        ainut asian millä voin todistaa, että käyt sen läpi oikeuden kautta.
        mä en ole alistunut siihen kiusaukseen, mitä mä vastaan olen.


      • .... kirjoitti:

        ainut asian millä voin todistaa, että käyt sen läpi oikeuden kautta.
        mä en ole alistunut siihen kiusaukseen, mitä mä vastaan olen.

        Puhutko sä täällä mulle?
        Tota. Mene ja raahaa mut oikeuteen. Eilen jo kehotin, että mene. Mene jo.


      • ....

        mä olen nähnyt viestejäsi, olen huomannut että puhut järkevästi asioista ainakin näillä hetkillä..
        mä en ole todellakaan paljoakaan tietoinen sinusta kun minulla ei ole aikaa sellaiselle.


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Puhutko sä täällä mulle?
        Tota. Mene ja raahaa mut oikeuteen. Eilen jo kehotin, että mene. Mene jo.

        saat sinä olla vihainen jos haluat ja pyydän henkilökohtaista aloitusta anteeksi..
        muusta asiasta en tiedä, miksi oisit kiukkuinen..
        en tienyt että se satuttaisi sinua ja odotin että oisit tullut selvitteleen asiota ja kun mulla ei ole nikkiä, en pystynyt käyttää sisäistä sivua..
        mutta ajattelen sinun parastasi asiassa, etten ole tehnyt hätäisiä päätöksiä että saisit ajatella asioita..

        sinun pitäisi ymmärtää että lasten parissa olet.. maltti on valtti kuin valtti on maltti..
        haluan tietää, mitä muuta sulla on mua vastaa, en usko kiukun johtuvan vain aloituksesta?


      • .... kirjoitti:

        saat sinä olla vihainen jos haluat ja pyydän henkilökohtaista aloitusta anteeksi..
        muusta asiasta en tiedä, miksi oisit kiukkuinen..
        en tienyt että se satuttaisi sinua ja odotin että oisit tullut selvitteleen asiota ja kun mulla ei ole nikkiä, en pystynyt käyttää sisäistä sivua..
        mutta ajattelen sinun parastasi asiassa, etten ole tehnyt hätäisiä päätöksiä että saisit ajatella asioita..

        sinun pitäisi ymmärtää että lasten parissa olet.. maltti on valtti kuin valtti on maltti..
        haluan tietää, mitä muuta sulla on mua vastaa, en usko kiukun johtuvan vain aloituksesta?

        Et kai sä parka ole tähän tapaan jutellut mulle viime päivien aikana?


      • .... kirjoitti:

        saat sinä olla vihainen jos haluat ja pyydän henkilökohtaista aloitusta anteeksi..
        muusta asiasta en tiedä, miksi oisit kiukkuinen..
        en tienyt että se satuttaisi sinua ja odotin että oisit tullut selvitteleen asiota ja kun mulla ei ole nikkiä, en pystynyt käyttää sisäistä sivua..
        mutta ajattelen sinun parastasi asiassa, etten ole tehnyt hätäisiä päätöksiä että saisit ajatella asioita..

        sinun pitäisi ymmärtää että lasten parissa olet.. maltti on valtti kuin valtti on maltti..
        haluan tietää, mitä muuta sulla on mua vastaa, en usko kiukun johtuvan vain aloituksesta?

        Ja mitä vitun väliä sillä on, vaikka mä olisin vain ja ainoastaan siitä sulle vihanen. Olen jo ja se pysyy. Ei se muutu.


      • Mitä sanoo

        .

        Mitä sanoo Esko "Kyllä" -Kivikoski tähän????????

        .


      • Mitä sanoo kirjoitti:

        .

        Mitä sanoo Esko "Kyllä" -Kivikoski tähän????????

        .

        Entä Hardi Tiidus?


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Ja mitä vitun väliä sillä on, vaikka mä olisin vain ja ainoastaan siitä sulle vihanen. Olen jo ja se pysyy. Ei se muutu.

        mä en ees aijo olla täällä pitkään, sen takia olen poistanut nikkini..
        enkä todella aijo hankkia uutta..
        enkä tykkää riidellä kun niitä näkee muutekin elämässä, koska se on turhaa..


        näen että sussa on hyvää, koska lapset on tärkeimmät ihmiset, jossa on tulevaisuus..
        näen kirjoitusten kautta että niinkuin kirjoitit vastaavasti, että on hyvä että ne tupakit on lapsien pois ulottuvilta, ettei ne niitä näpistele..
        olen täysin samaa mieltä.

        mä olen joutunut lapsena jo aikuistuu..
        minusta ei lapsena ole välitetty sillain kun oisi kuulunut..
        olen joutunut itse löytämään rajani kantapään kautta..
        ja mulla ei todellakaan ole kuin peruskoulu alla ja erittäin huonosti perus koulun ylemmät koulut käynyt..
        mutta mun sisaret käytti hyväksi että hoisin heidän lapsia ettei tarvi mennä kouluun..
        kun sijaisopettaja ei ymmärtänyt minua ja ei pitäny kun kieltäydyin, hänen puolustamisesta koska hän ei osannut opettaa, hän kuvitteli että mulla oli jonkillaista valtaa muihin....
        jolloin hän jätti minut aina ulkopuolelle; luokan ja erillaisten virkistyksen osalta.
        ainoastaa sen takia, koska en puolustanut häntä kun hän oli ilkeä erillaisia kohtaa.
        eipä hänen maineensa varmastikkaan parantanut kun meidän oma ope palasi.
        mutta mun elämäni kärsi ja kuitenkin olin lapsi..

        eikä se ole senkään eestä ole parempaan päin mennyt, jonka vuoksi haluan ihmisten tajuavan jossakin asioissa, ei pysty kehittyy niinkuin kirjoitus taidossa, varsinkin jos lapsi ei ymmärä että omaksi parhaaksi, oisi hyvä opiskella..
        ei siinä kehity jos ei kukaan opeta tai opasta.

        jonka vuoksi joudun kasvattaa itseäni aikuis iällä..


        miten olen sitten puhunut??
        kerro syytöksiä että voin kertoo olenko niin tehnyt..


      • .... kirjoitti:

        mä en ees aijo olla täällä pitkään, sen takia olen poistanut nikkini..
        enkä todella aijo hankkia uutta..
        enkä tykkää riidellä kun niitä näkee muutekin elämässä, koska se on turhaa..


        näen että sussa on hyvää, koska lapset on tärkeimmät ihmiset, jossa on tulevaisuus..
        näen kirjoitusten kautta että niinkuin kirjoitit vastaavasti, että on hyvä että ne tupakit on lapsien pois ulottuvilta, ettei ne niitä näpistele..
        olen täysin samaa mieltä.

        mä olen joutunut lapsena jo aikuistuu..
        minusta ei lapsena ole välitetty sillain kun oisi kuulunut..
        olen joutunut itse löytämään rajani kantapään kautta..
        ja mulla ei todellakaan ole kuin peruskoulu alla ja erittäin huonosti perus koulun ylemmät koulut käynyt..
        mutta mun sisaret käytti hyväksi että hoisin heidän lapsia ettei tarvi mennä kouluun..
        kun sijaisopettaja ei ymmärtänyt minua ja ei pitäny kun kieltäydyin, hänen puolustamisesta koska hän ei osannut opettaa, hän kuvitteli että mulla oli jonkillaista valtaa muihin....
        jolloin hän jätti minut aina ulkopuolelle; luokan ja erillaisten virkistyksen osalta.
        ainoastaa sen takia, koska en puolustanut häntä kun hän oli ilkeä erillaisia kohtaa.
        eipä hänen maineensa varmastikkaan parantanut kun meidän oma ope palasi.
        mutta mun elämäni kärsi ja kuitenkin olin lapsi..

        eikä se ole senkään eestä ole parempaan päin mennyt, jonka vuoksi haluan ihmisten tajuavan jossakin asioissa, ei pysty kehittyy niinkuin kirjoitus taidossa, varsinkin jos lapsi ei ymmärä että omaksi parhaaksi, oisi hyvä opiskella..
        ei siinä kehity jos ei kukaan opeta tai opasta.

        jonka vuoksi joudun kasvattaa itseäni aikuis iällä..


        miten olen sitten puhunut??
        kerro syytöksiä että voin kertoo olenko niin tehnyt..

        Mua ei oikeastaan kiinnosta.


      • ....
        .... kirjoitti:

        mä en ees aijo olla täällä pitkään, sen takia olen poistanut nikkini..
        enkä todella aijo hankkia uutta..
        enkä tykkää riidellä kun niitä näkee muutekin elämässä, koska se on turhaa..


        näen että sussa on hyvää, koska lapset on tärkeimmät ihmiset, jossa on tulevaisuus..
        näen kirjoitusten kautta että niinkuin kirjoitit vastaavasti, että on hyvä että ne tupakit on lapsien pois ulottuvilta, ettei ne niitä näpistele..
        olen täysin samaa mieltä.

        mä olen joutunut lapsena jo aikuistuu..
        minusta ei lapsena ole välitetty sillain kun oisi kuulunut..
        olen joutunut itse löytämään rajani kantapään kautta..
        ja mulla ei todellakaan ole kuin peruskoulu alla ja erittäin huonosti perus koulun ylemmät koulut käynyt..
        mutta mun sisaret käytti hyväksi että hoisin heidän lapsia ettei tarvi mennä kouluun..
        kun sijaisopettaja ei ymmärtänyt minua ja ei pitäny kun kieltäydyin, hänen puolustamisesta koska hän ei osannut opettaa, hän kuvitteli että mulla oli jonkillaista valtaa muihin....
        jolloin hän jätti minut aina ulkopuolelle; luokan ja erillaisten virkistyksen osalta.
        ainoastaa sen takia, koska en puolustanut häntä kun hän oli ilkeä erillaisia kohtaa.
        eipä hänen maineensa varmastikkaan parantanut kun meidän oma ope palasi.
        mutta mun elämäni kärsi ja kuitenkin olin lapsi..

        eikä se ole senkään eestä ole parempaan päin mennyt, jonka vuoksi haluan ihmisten tajuavan jossakin asioissa, ei pysty kehittyy niinkuin kirjoitus taidossa, varsinkin jos lapsi ei ymmärä että omaksi parhaaksi, oisi hyvä opiskella..
        ei siinä kehity jos ei kukaan opeta tai opasta.

        jonka vuoksi joudun kasvattaa itseäni aikuis iällä..


        miten olen sitten puhunut??
        kerro syytöksiä että voin kertoo olenko niin tehnyt..

        jos mielummin saisin vaikka sähköpostin(suosittelen väliaikaista), voin tehdä sähköpostin, ettei tarvi muitten ihmisten nähdä tunteen purkauksia että selvittellä niitä sähköpostin kautta.. koska en halua asettaa huonoon valoon enempää ja sen takia en laittanut edes sitäkää kuvia, mitä lupasin, vaikka oisit halunnut siinä kiukussa laittaa..
        mutta suojelin sinua.. ja siitä ketjusta josta jatkoit nimittelyä..
        ja se ei helpota jos täällä ihmiset osottaa vaan tilaisuutta haukkua jos on jotain hampaitten kolossa.
        mutta mun pitää painua nukkuun.. niinkuin tiedät että lapset vaatii paljon aikaa..
        tunnista minut viimeistää niistä kuvista jos olet epävarma.


      • .... kirjoitti:

        jos mielummin saisin vaikka sähköpostin(suosittelen väliaikaista), voin tehdä sähköpostin, ettei tarvi muitten ihmisten nähdä tunteen purkauksia että selvittellä niitä sähköpostin kautta.. koska en halua asettaa huonoon valoon enempää ja sen takia en laittanut edes sitäkää kuvia, mitä lupasin, vaikka oisit halunnut siinä kiukussa laittaa..
        mutta suojelin sinua.. ja siitä ketjusta josta jatkoit nimittelyä..
        ja se ei helpota jos täällä ihmiset osottaa vaan tilaisuutta haukkua jos on jotain hampaitten kolossa.
        mutta mun pitää painua nukkuun.. niinkuin tiedät että lapset vaatii paljon aikaa..
        tunnista minut viimeistää niistä kuvista jos olet epävarma.

        Ei.

        Mä en nyt saa päähäni esimerkkejä, mutta onhan sulle varmaan joku tällä palstalla aukonut päätään sinä aikana, kun olet täällä ollut... Onko reaktiosi aina yhtä outo?

        Miksi sua liikuttaa, jos en pidä susta. Alan pikku hiljaa jo pahemman kerran hämmentymään...


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Mua ei oikeastaan kiinnosta.

        ehkä helpottaa kumpaakin jutella..


      • .... kirjoitti:

        jos mielummin saisin vaikka sähköpostin(suosittelen väliaikaista), voin tehdä sähköpostin, ettei tarvi muitten ihmisten nähdä tunteen purkauksia että selvittellä niitä sähköpostin kautta.. koska en halua asettaa huonoon valoon enempää ja sen takia en laittanut edes sitäkää kuvia, mitä lupasin, vaikka oisit halunnut siinä kiukussa laittaa..
        mutta suojelin sinua.. ja siitä ketjusta josta jatkoit nimittelyä..
        ja se ei helpota jos täällä ihmiset osottaa vaan tilaisuutta haukkua jos on jotain hampaitten kolossa.
        mutta mun pitää painua nukkuun.. niinkuin tiedät että lapset vaatii paljon aikaa..
        tunnista minut viimeistää niistä kuvista jos olet epävarma.

        Mä en myöskään nyt ymmärrä mistä kuvista me puhutaan.

        Mä olen niin helvetin pihalla sun kanssas, että ei hemmetti auta ku pyöritellä päätään.

        Mä en sun suojeluitas kaipaa, saati pyydä...

        Ei...

        Joo ehkä en vaan tosiaan nyt sitten enää puhu sulle, kun tää on vittu ihan absurdia.


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei.

        Mä en nyt saa päähäni esimerkkejä, mutta onhan sulle varmaan joku tällä palstalla aukonut päätään sinä aikana, kun olet täällä ollut... Onko reaktiosi aina yhtä outo?

        Miksi sua liikuttaa, jos en pidä susta. Alan pikku hiljaa jo pahemman kerran hämmentymään...

        minua on aina oudoksi sanottu, mutta minkä minä voin mitään kun ei tunne minua..
        mutta sitten kun oppinut tuntee ei mua erillaiseksi ole tehty...


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Mä en myöskään nyt ymmärrä mistä kuvista me puhutaan.

        Mä olen niin helvetin pihalla sun kanssas, että ei hemmetti auta ku pyöritellä päätään.

        Mä en sun suojeluitas kaipaa, saati pyydä...

        Ei...

        Joo ehkä en vaan tosiaan nyt sitten enää puhu sulle, kun tää on vittu ihan absurdia.

        jos puhun suoraa pelkään että suutut että kun tulee julkisesti, mistä ollaan juteltu(kuvia).. mä en halu huonoon valoon asettaan enempää..


      • ....
        .... kirjoitti:

        jos puhun suoraa pelkään että suutut että kun tulee julkisesti, mistä ollaan juteltu(kuvia).. mä en halu huonoon valoon asettaan enempää..

        sadaan turhat vitsaukset välistä pois.
        ei täällä pysty mitään puhuu kun joku yrittää suututtaa enemmä.. moneen kertaan täällä usutellaan ihmisiä toisten kimppuun.


      • .... kirjoitti:

        jos puhun suoraa pelkään että suutut että kun tulee julkisesti, mistä ollaan juteltu(kuvia).. mä en halu huonoon valoon asettaan enempää..

        Ja nyt vannon ja vakuutan, että on viimeinen vastaukseni sulle... tai lupaan pian kadota koko vitun palstalta.

        Ensinnäkin jokanen haistatus on yhä voimassa. Sä olet lässyttänyt jostain rikoksista ja oikeuteen menosta... Yhä edelleen vastaus on, että kiikutas ittes sitten viemään asiaa eteenpäin... tai mitä helvettiä sillä aiot tehdäkään. Ei vittuakaan liikuta.

        Epäiletkö yhä että sun uhkailusi tässä asiassa jotenkin minuun osuu... no toistan vielä voit mun puolesta ihan oikesti viedä eteenpäin uutista, että joku sanoi sua imbesilliksi nettikeskustelupalstalla. Ja uutisen vastaanottaja vastaa, että niinpä kutsui minuakin tuossa kahvitauolla kun kävin fersarissa.

        Tee millä hyvänsä kuvilla mitä sulla on, ihan vittu mitä haluat.


      • ....
        .... kirjoitti:

        sadaan turhat vitsaukset välistä pois.
        ei täällä pysty mitään puhuu kun joku yrittää suututtaa enemmä.. moneen kertaan täällä usutellaan ihmisiä toisten kimppuun.

        jos olet vieläkin sen jälkeen epäileväinen..
        mä uskon että tässä on erehdys niinkuin alkujaan ollut


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Ja nyt vannon ja vakuutan, että on viimeinen vastaukseni sulle... tai lupaan pian kadota koko vitun palstalta.

        Ensinnäkin jokanen haistatus on yhä voimassa. Sä olet lässyttänyt jostain rikoksista ja oikeuteen menosta... Yhä edelleen vastaus on, että kiikutas ittes sitten viemään asiaa eteenpäin... tai mitä helvettiä sillä aiot tehdäkään. Ei vittuakaan liikuta.

        Epäiletkö yhä että sun uhkailusi tässä asiassa jotenkin minuun osuu... no toistan vielä voit mun puolesta ihan oikesti viedä eteenpäin uutista, että joku sanoi sua imbesilliksi nettikeskustelupalstalla. Ja uutisen vastaanottaja vastaa, että niinpä kutsui minuakin tuossa kahvitauolla kun kävin fersarissa.

        Tee millä hyvänsä kuvilla mitä sulla on, ihan vittu mitä haluat.

        tarkoitatko että joku käytti sinun nikkiäsi, ilman lupaa?
        eikö sinun pitäisi haastaa hänet? jos haastan sinut??


      • .... kirjoitti:

        tarkoitatko että joku käytti sinun nikkiäsi, ilman lupaa?
        eikö sinun pitäisi haastaa hänet? jos haastan sinut??

        Voi hevonvittu. Ja näin pian rikon lupauksen, mutta eihän tommoseen voi olla vastaamatta... Olen melko varma, että kaikki mikä on kirjoitettu rekisteröidyllä hahmotelma nimimerkillä... on ihan minun tekstiäni suoraan sydämestä.

        Haasta.

        Nyt oikeesti. Nyt en bluffaa... Moro.


      • ....
        .... kirjoitti:

        tarkoitatko että joku käytti sinun nikkiäsi, ilman lupaa?
        eikö sinun pitäisi haastaa hänet? jos haastan sinut??

        ei kukaan saa käyttää kenenkää henkilöllisyyttä?


      • .
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei.

        Mä en nyt saa päähäni esimerkkejä, mutta onhan sulle varmaan joku tällä palstalla aukonut päätään sinä aikana, kun olet täällä ollut... Onko reaktiosi aina yhtä outo?

        Miksi sua liikuttaa, jos en pidä susta. Alan pikku hiljaa jo pahemman kerran hämmentymään...

        Tää on tälleen sivusta aika hyvää viihdettä :D


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Voi hevonvittu. Ja näin pian rikon lupauksen, mutta eihän tommoseen voi olla vastaamatta... Olen melko varma, että kaikki mikä on kirjoitettu rekisteröidyllä hahmotelma nimimerkillä... on ihan minun tekstiäni suoraan sydämestä.

        Haasta.

        Nyt oikeesti. Nyt en bluffaa... Moro.

        kiroilu on aina sallittu ja mä en tiedä kenelle,oot luvannut..


      • Mulla alkaa tulemaan tunne, että joku trolli on nyt pannu mua ihan 6-0...


      • ....
        hahmotelma kirjoitti:

        Voi hevonvittu. Ja näin pian rikon lupauksen, mutta eihän tommoseen voi olla vastaamatta... Olen melko varma, että kaikki mikä on kirjoitettu rekisteröidyllä hahmotelma nimimerkillä... on ihan minun tekstiäni suoraan sydämestä.

        Haasta.

        Nyt oikeesti. Nyt en bluffaa... Moro.

        jos ymmärtää asioita erilailla, ei se ketään haittaa..
        mulla on kielellinen häiriö ja kyselen varmaan sen takia sekavaa sinusta kun ajatukset ei kohtaa..

        lupasin, etten oikeutta hae jos et kiusaa minua, sen lupasin.
        eikä muuksi muutu.. mutta minun on vaikea sopia kun en tiedä mitää muuta kuin viimeksi kysynyt, enkä nähnyt vastauksia kun kumman syystä ne katoo..
        ainut asia että miten me kohtelemme toisia se sopimus kun ajatukset, ei kohtaa jätämmekö toisemme rauhaa, ettei tule mitään väärinkäsityksiä..

        mä en ole täällä kauaa..


      • En mä jaksa uskoa... Tää on joku eewarin kaltainen luomus. Pakko olla. Tällä palstalla on oikeasti joku tosi hyvä kirjoittaja... Ehkä jopa taidokas metodinäyttelijä !

        Se elää siellä kotonaan ja maailmassa rosena. Sen pitää käydä lattaamossa nollaamassa nuppi, että se voi vaihtaa taas eewari vaihteen päälle. Ehkä se on Nicholas Cage !


      • TARPEEKSI SAANUT
        .... kirjoitti:

        jos ymmärtää asioita erilailla, ei se ketään haittaa..
        mulla on kielellinen häiriö ja kyselen varmaan sen takia sekavaa sinusta kun ajatukset ei kohtaa..

        lupasin, etten oikeutta hae jos et kiusaa minua, sen lupasin.
        eikä muuksi muutu.. mutta minun on vaikea sopia kun en tiedä mitää muuta kuin viimeksi kysynyt, enkä nähnyt vastauksia kun kumman syystä ne katoo..
        ainut asia että miten me kohtelemme toisia se sopimus kun ajatukset, ei kohtaa jätämmekö toisemme rauhaa, ettei tule mitään väärinkäsityksiä..

        mä en ole täällä kauaa..

        Ei hevonpaska Rose½!½ SULLA ON SIELLÄ KOTONA 3 PIENTÄ LASTA JA MIES, MITEN HELVETISSÄ SÄ ROIKUT TÄÄLLÄ?????????????


      • ....

        en ole koskaan noin sanonut, mutta jos haluat yllyttää mikä siinä yllytä muita..
        minä en ole koskaan nimitellyt sinua..


      • ....
        .... kirjoitti:

        en ole koskaan noin sanonut, mutta jos haluat yllyttää mikä siinä yllytä muita..
        minä en ole koskaan nimitellyt sinua..

        Quiterie
        olen pahoillani että jouduit myös pahaan valoon kun suutuit mulle.
        mutta rumasti nimitellyt en ole..


      • Mutta joka tapaksessa... On se kyllä ärsyttävä...


      • ....
        TARPEEKSI SAANUT kirjoitti:

        Ei hevonpaska Rose½!½ SULLA ON SIELLÄ KOTONA 3 PIENTÄ LASTA JA MIES, MITEN HELVETISSÄ SÄ ROIKUT TÄÄLLÄ?????????????

        niin nukkuun pitää painella, olen enemmän tottumuksesta ja kun täältä on enemmän myötätuntoa sadellut.. ei asioita kaikkia pysty kertoo lähimmille ihmisille jos ne on vihoissa ne käyttää hyödyksi niitä vastaa, koska kukaan muu ei ymmärrä mua kun lähimmät..8.(
        niin totta kun voi olla ja raaka totuus..
        pelkää pitää ihmisiin yhteyttä ei ole normaalia, niin on helpompaa tänne niitä tunkea ollut kun ei ole sosiaalinen ollut..


      • ....
        TARPEEKSI SAANUT kirjoitti:

        Ei hevonpaska Rose½!½ SULLA ON SIELLÄ KOTONA 3 PIENTÄ LASTA JA MIES, MITEN HELVETISSÄ SÄ ROIKUT TÄÄLLÄ?????????????

        ihmisen on vaikee kuvitella , miten erillaiset ihmiset jää tallottavaksi kun niitä ei ymmärrä..


      • ....
        .... kirjoitti:

        niin nukkuun pitää painella, olen enemmän tottumuksesta ja kun täältä on enemmän myötätuntoa sadellut.. ei asioita kaikkia pysty kertoo lähimmille ihmisille jos ne on vihoissa ne käyttää hyödyksi niitä vastaa, koska kukaan muu ei ymmärrä mua kun lähimmät..8.(
        niin totta kun voi olla ja raaka totuus..
        pelkää pitää ihmisiin yhteyttä ei ole normaalia, niin on helpompaa tänne niitä tunkea ollut kun ei ole sosiaalinen ollut..

        jonka vuoksi olen salanut, niin paljon kun pystynyt itsestäni vaikka vaikeeta se väliin on ollut kun tulee ihmisten kanssa tutuksi.

        ukkonikaan ei ole pahoillaan sen takia että käyn täällä.. kun tietää kuinka tärkeää on ihmisten kanssa olla yhteyksissä.


      • ....

        ne jää mieleen jos niitä ei sovi.. ja ne paisuu mielessä..
        ja ei me olla oltu tekemisissä..
        mä en ole varma kenestä naisesta kyse.. kun nimerkit ei jää päähän.. jos ei pidä yhteyttä..
        jos muistan oikein olitko pahastunut kun kerskuis varustuksesta vai heitin ikä haarukan kun joku laittoi mun viestien perää kuvan ja kysyi mielipidettäni.vai kummastakin..
        josta tulit sitten kohde.. joka oli ärsyttävää osittain kun usutetaan toisia kimppuun joittenkin jälkeen olen jättänyt kommentoimatta ...
        josta sitten suutuit..oishan mun pitänyt oppia, etten vastaa toisista kysyessä sinisilmäisesti...
        joitakin asiota joutuu oppii mutta en nimitellyt..


    • Niin mikä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe