Mitä mieltä olette yleensä vaatemerkeistä.Käytättekö kolmekymppiset naiset nuorisomerkkejä esim Only tai ostatteko ylipäätänsä nuorisokaupoista vaatteita.Missä se ikäraja ylipäätänsä menee?
Voiko aikuinen nainen käyttää nuorisomerkkejä?
8
211
Vastaukset
- MJah
Kyllä ostan ja olen yli 30.
Onlyllä on paljon edullisia ja tyylikkäitä vaatteita, kuin myös enemmän nuoremmille suunnattuja (itse pidän kyllä niitäkin) printti t-paitoja jne.
Jos se jotain häiritsee niin se ei minua haittaa :)
"sama mitä selän takana puhutaan, kunhan puhutaan. Muutenhan olisit näkymätön" - iästä viis
Mun mielestä vaatemuodissa ei ole enää nykyään ikärajoja. Ihmisen persoona ja kropan malli ratkaisee. Ehkä semmosta ikään mukautumista kuitenkin, että nuoremmille avonaisempia ja iän myötä peittävämpiä, silloin on kaunis. Sekin ratkaisee, missä vaatetta käytetään - enemmän kuin käyttäjän ikä. Vartalon malli määrää myös materiaalin ja vaatteen istuvuuden. Tyyli syntyy siitä että on sinut itsensä kanssa ja tuntee omat plussat ja miinukset.
Minä vanha nainen käytän Only-merkkiä silloin jos malli sattuu olemaan hyvä ja katson myös nuorisokaupat vaatetta etsiessäni, joskus löytyy sopivia. Ja älkää ainakaan ajatelko että nuoruus olisi ohi kolmekymppisenä - kun tulette neli- ja viiskymppisiksi, huomaatte että ikä ei etenekään samaa vauhtia kuin me kaikki luultiin etukäteen. - voi pyssy
Juu, napafarkut ja piukee paita joka pimulle!
Kyllä on tyylikästä.
Onko sulla aivoja? - kohta kolmikymppinen
Vaikka en suurinta osaa noista kaupoissa olevista vaatteista käyttäisi, niin kyllä sieltä seasta löytyy ihan kivoja ja neutraaleja vaatteita jotka ei todellakaan näytä minusta kolmekymppisen päälle sopimattomilta. Minun puolestani vaikka mummotkin voi niitä käyttää jos haluavat, ihan sama mistä ne vaatteensa ostaa kunhan näyttää kivalta (ja ikään sopivalta).
- :::))
Ostan aina silloin tällöin onlyn paitoja....
Olen 51-vuotias ja olen huomannut samanlaisia mummoikäisiä muitakin kyseisissä nuorille suunnatuissa liikkeissä, tosin ei näissä maaseutukaupungeissa kovin laajaa valikoimaa vaateliikkeissä ole.
Eipä ole vielä pois ovelta käännytetty...
- Makuasia
Kyllä aikuinen nainenkin voi käyttää nuorisomerkkejä,jos tykkää ja ne tuntuu,sekä näyttää hyviltä,niin siitä vaan.Kenenkään sanomisista ei kannata välittää,koska jokainen saa pukeutua miten itse tykkää..
- otetaan rennosti vaa
Sopiva tyyli ei riipu iästä vaan persoonasta ja vartalotyypistä. Iän mukaan ei voi tehdä mitään yleistyksiä.
Miksi muuten tänne änkee aina noita aivottomia kiukuttelijoita kuten "Voi pyssy"? - AJ
Mistä se mies tietää, millä maalilla on kasvot maalattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151591Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778