Eli minulla olisi ihan mahtava ohjelmaa mielessä. Oma keksimä tietysti ja olisi tosi hienoa jos voisin esittää sitä jossain tv kanavalla esim. subtveen. Siihen sisältyy kiinnostavia julkkiksia ja ''turhia'' julkkiksia jos niin voi sanoa.
Ongelma on se kuitenkin että olen 17v ja opiskelija. Olen tietysti ajatellut ottaa ''juontajaksi'' kurssia, mutta vähän myöhemmin. Kysymys.... onko mitenkää mahdollista saada
minun ohjelma tveen?! Keneen pitäisi ottaa yhteyttä? ja maksaa se paljon?
Haittaako Jos olen tummaihoinen tyttö? vai pitääkö unohtaa koko juttu?
Hyvää Ohjelma Mielessä
tyttö
2
140
Vastaukset 2
- puhnumeroni
Voit soittaa minulle niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Numeroni on minun puhelimessa. Mutta turhat julkkikset voit unohtaa. Ja kiinnostavatkin.
- puhnumeroni
Eikös kukaan ole ottanut yhteyttä tai toisinpäin. Asiaa ei ole unohdettu. Numeroni on edellen puhelimessani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1622559- 801097
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2361007- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä75829- 82684
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun100599Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36508