Teiniblondi sanoi minusta ja kahdesta kaveristani(totaalikokematon ATM ja AKTM)että mä arvaan että ootte kaikki sinkkuja johon pojat kysyivät, että näkyykö se päällepäin? Blondi vastasi, että te vaan jotenkin vaikutatte siltä.
Myös eräältä toiselta ATM kaveriltani oli työhaastattelussa kysytty että sinähän taidatkin olla poikamies vai mitä? Miespuolinen haastattelija kysyi. Kaverini sanoi, että teki hänenkin mieli kysyä että näkyykö se päällepäin.
Itsekin tiedän yhden minua pari vuotta vanhemman miehen, joka kuuluu meidän salin huoltohenkilökuntaan. Muistan että hän taisi olla samalla yläasteellakin. No kuitenkin, en tiedä hänen taustoistaan mitään enkä häntä ole salin ulkopuolella koskaan nähnyt. Vain salilla olemme hänen kanssaan jutelleet.
Kuitenkin näinkin huterilla pohjatiedoilla olen valmis laittamaan pääni pantiksi sen asian puolesta, että hän on a) sinkku b) ei ole koskaan ollut sukupuoliyhteydessä naisen kanssa.
Se vain paistaa hänestä vaikka hän on tavallisen näköinen, normaalipainoinen eikä muutenkaan kovin huomattavasti normaalista ihmisestä poikkea.
"Onhan mies, joka ei ole menettänyt neitsyyttään vielä neljännelläkymmenellä hieman poikkeava"-Dr Brian G. Gilmartin
Alempitasoisuus haisee?
3
93
Vastaukset
- AaTeeKoo
Tietty lannistunut ja päämäärätön olemus. Seurustelevat ihmiset on yleensä aika määrätietoisia. Niillä ei ole tarvetta mihinkään ylimääräiseen hengailuun. AT-miehen tunnistaa siitä että sillä ei ole kiire mihinkään ja se vaikuttaa muutenkin ulkopuoliselta elämässä. Ei kiinnekohtia, ei määrätietoista tahtoa. Pelkkää olemista ja tarkkailua ja lipumista elämän virrassa haamun (Älyn haamun) lailla.
- There Is a Star
Jätkä! Sä olet tän palstan todellinen Strara.
Harmi vain kun emme saaneet maanantaina nauttia näistä "viisauksistasi", joten pitää nyt yön kunniaksi nostaa muutama vanhempi helmi keskusteltavaksi.
http://www.youtube.com/watch?v=T7zAn8SW2Dc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808