Arvioikaa oma ja vastakkaisen sukupuolen

viettelytaidot

A) Kuinka montaa henkilöä joudut lähestymään ennen kuin onnistaa?
B) Kuinka monen henkilön joutuu lähestymään teitä, ennen kuin toista onnistaa?

17

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haudan partaalta

      A)Tohon ei voi vastata, sillä sellaisia henkilöitä ei kävele vastaan.

      Ja jos tulisi, riippuisi se myös henkilöitten "laatu"vaatimuksista.



      B) Sellaisiakaan henkilöitä ei ole, joten en tiedä. Yleensä ei kukaan siis lähesty millään tavalla sen koommin.

      • viettelytaidot

        Kysyin arviota, joten eipäs yritetä kierrellä. Myös kokemattomat voivat vastata arviolla.


    • No johan on kysymys. Varmaan keskimäärin muutama molemmissa tapauksissa. Tosin aihe ei ole ollut ajankohtainen tällä vuosituhannella.

      • viettelytaidot

        Olet ilmeisesti helposti vieteltävissä että hyvä viettelijä.


    • miehenkuvotus

      A) Ääretön, sellaista naista ei ole jolle kelpaisin.
      B) Tilanne on täysin hypoteettinen, koska ei minua kukaan koskaan lähesty, mutta sanoisin n. 2. Olettaen, että tarkoitetaan sellaista henkilöä johon voisi tutustua tarkemmin. Tietenkin luku olisi huomattavati suurempi, jos mietitään sellaista henkilöä, jonka kanssa voisin viettää loppuelämän.

      • viettelytaidot

        Suosittelen panostamaan viettelytaitoon. Jokainen ihminen on enemmän tai vähemmän vieteltävistä. Tarkoitin B:ssä sellaista henkilö joka saa toiselta sen mitä on aluksi lähtenyt hakemaan (oli se sitten loppuillan keskustelu tuokio, tutustuminen myöhemmin, loppuelämän suhde, sänkyyn, tai ihan mitä tahansa).


      • miehenkuvotus
        viettelytaidot kirjoitti:

        Suosittelen panostamaan viettelytaitoon. Jokainen ihminen on enemmän tai vähemmän vieteltävistä. Tarkoitin B:ssä sellaista henkilö joka saa toiselta sen mitä on aluksi lähtenyt hakemaan (oli se sitten loppuillan keskustelu tuokio, tutustuminen myöhemmin, loppuelämän suhde, sänkyyn, tai ihan mitä tahansa).

        No jokainen ihminen on vieteltävissä, mutta kun ei hallitse niitä tarvittavia taitoja. Niiden harjoittelu on vaikeaa, itseasiassa mahdotonta. Ei tule tilanteita vastaan missä niitä voisi harjoitella, eikä ole itseluottamusta lähteä yrittämään. Kaverillisesti osaan jutella, mutta en osaa viedä tilannetta siitä yhtään eteenpäin. Osakseen varmasti johtuu siitä, että olen täysin kykenemätön lukemaan naisten "vihjeitä". Eli en osaa valita oikeaa tilannetta milloin pitäisi tehdä aloite muuhunkin kuin jutusteluun. Silloin kun yritän jotain muuta, on tilanne täysin väärä ja nenille tulee. Ja se lisää kynnystä yrittää koskaan mitään. En koskaan ole yrittänyt mitään röyhkeästi, aina yrittänyt pysyä asiallisena. Minulle on jopa naispuoleinen kaveri sanonut, että olen liian kiltti.


    • Ihana mies

      A) yhtä, jos se on se oikea. Sataa, jos ne on kaikki vääriä
      B) sama kuin yllä

      • viettelytaidot

        Se tekee sitten 101 molempiin kohtiin.


    • A) En pahemmin oo juuri lähestynyt ketään, mut arvioisin että aika paljon varmaankin.
      B) Jos riittävän sinnikäs toinen on niin miksei heti toisen kerran jälkeen.

      • viettelytaidot

        Arviota vain haetaan. Paljonko on se paljon on arviolta, ja kuinka moni on arviolta niin sinnikäs, että tulee myös se toinen kerta.


      • viettelytaidot kirjoitti:

        Arviota vain haetaan. Paljonko on se paljon on arviolta, ja kuinka moni on arviolta niin sinnikäs, että tulee myös se toinen kerta.

        En oikeasti tiedä paljonko on paljon kun en oo juuri lähestyny ketään, mutta heitetään hatusta arvio et yksi 500:sta... jos sitäkään siis livenä, en kai muuten ois ikisinkku.

        Ei oo kovin moni ollut riittävän sinnikäs ehkä parisen kpl:tta paristakymmenestä.


    • NNs1

      A) 1
      B) 50 (ehkä, ei tule laskettua)

      • viettelytaidot

        Tulos

        Olet selvästi viettelijä tyyppiä ja omaat viettelijän lahjan, joko tiedostomatta tai tietoisesti. Viettelykykysi on 50 kertaa parempi kuin vastakkaisella sukupuolella. Onnistut halutessasi kietomaan vastakkaisen sukupuolen pikkusormen ympärillesi, ja saavuttamaan näin haluamasi. Vatakkainen sukupuoli sen sijaan jää useimmiten nuolemaan näppejään kanssasi. Oikein käytettynä tämä kyky antaa iloa elämään.


    • cvxvxvvv

      En lähesty tai minua ei lähestytä yleensä pelkästään iskumielessä, joten aika vaikea sanoa.

      • viettelytaidot

        Enemmän tää on tälläinen mielikuvitus kysymys, jossa kysyn vain arviota. Ei siis väliä mitä on mielessä, kunhan on jotain mielessä, ja kerroiksi luetaan myös ne jos on mennyt pupu pöksyyn eikä ole lähestynyt olenkaan, tai ne jos kohde on osoittautunut huonoksi valinnaksi.


    • panoellu

      Miten nainen voi vietellä miehen? Jos nyt puhutaan muustakin kuin pelkän panoseuran hakemisesta, millainen viettelytoiminta on naiselta suotavaa/odotettua? Millainen nainen on vastine todelliselle panoeinolle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      189
      3504
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1388
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      44
      1143
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1005
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      932
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      57
      913
    7. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      855
    8. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      58
      827
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      817
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      78
      794
    Aihe