Ison karvaisen miehen pyynnöstä:

Ei tässä selittelyt auta.

"Tee aloitus jossa kysyt miehiltä, että kumman valitset mieluummin kumppaniksi.

Pitkän ja hoikan naisen vai lyhyen ja hoikan.

Sitten näet mitä mieltä miehet oikeasti ovat."

Niin?
20167
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 20

Vanhimmat

Kerrankin hyvä aloitus! D:

Äänestä

Pitkän ja hoikan.

Hähä! :D

Äänestä

165-170cm on halutuin naisten pituus. Se on yllätys pylätys suomalaisnaisten keskipituus taijtn. Miehissä yllätys pyllätys 180-185 on halutuin ja se on pyllätys pyllätys keskimittaa se...

Äänestä
  • Neiti A, hands down...

Äänestä

"mieluummin ei liian lyhyt mutta ei pitkäkään". Miehen pitää kuulemma olla korkokenkien kanssakin pidempi kuin nainen.

(Kysyin asiantuntijalta. Makaa sohvalla eikä jaksa edes raapia itseään.)

Äänestä
  • asiantuntija oli buddy-love??

Äänestä

• Aloittaja

Minua kiinnostaa, tasoittuuko tuo pituusero vaakatasossa?

Äänestä

• ja tämä kirjoitti:

asiantuntija oli buddy-love??

no ei se ainakaan Laardimies ole. Minun ja Laardimiehen romanssi kaatui ennen kuin ehti alkaakaan.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Minua kiinnostaa, tasoittuuko tuo pituusero vaakatasossa?

kysysin, mutta kuuluu kuorsausta. Odota.

Kävin tuuppimassa häntä joustavasta, pehmeästä ja pulleasta vatsasta ja kysyin. Sanoi että juu kyllä. Lisäsi että edes korkokenkiä ei silloin huomioida.

Kuuluu taas jo tiheää nenähengitystä mutta ei ihan vielä kuorsausta.

Äänestä

• puskalisko kirjoitti:

no ei se ainakaan Laardimies ole. Minun ja Laardimiehen romanssi kaatui ennen kuin ehti alkaakaan.

siitä että pyysit laardimiestä sormettamaan pyllyäsi, ja kypsyi sen touhun hajuun?

Äänestä

• Ja se johtui kirjoitti:

siitä että pyysit laardimiestä sormettamaan pyllyäsi, ja kypsyi sen touhun hajuun?

ei johtunut

Äänestä

• puskalisko kirjoitti:

Lisko selvästikin salailee jotain suihin...äh suhinoistaan Laardimiensä kanssa.

Äänestä

• Aloittaja

puskalisko kirjoitti:

kysysin, mutta kuuluu kuorsausta. Odota.

Kävin tuuppimassa häntä joustavasta, pehmeästä ja pulleasta vatsasta ja kysyin. Sanoi että juu kyllä. Lisäsi että edes korkokenkiä ei silloin huomioida.

Kuuluu taas jo tiheää nenähengitystä mutta ei ihan vielä kuorsausta.

Käyttääkö se jotain nenäsumutteita?

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Käyttääkö se jotain nenäsumutteita?

eeeiii... kuorsauksiahan on erilaisia, jotkut kuorsaavat kurkulla ja joidenkin kuorsaus on selvästi nasaalisempaa.

Yllä mainitulla nasaalista.

Äänestä

• puskalisko kirjoitti:

ei johtunut

.

"lisää laaardiaaa"

Har!

.

Äänestä

lyhyt, hoikka = check

Äänestä

Mielummin lyhyt ja hoikka.

Äänestä

Minun naiseni on täydellinen heijastus animastani.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Ei tässä selittelyt auta.

"Tee aloitus jossa kysyt miehiltä, että kumman valitset mieluummin kumppaniksi.

Pitkän ja hoikan naisen vai lyhyen ja hoikan.

Sitten näet mitä mieltä miehet oikeasti ovat."

Niin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu