Suomen Kampaamotarvike joka siis sijaitsee oulussa ja jolla on 2det eri nettisivut, kampaamokauppa ja kampaamotarvike .com, on ainakin minulle henkilökohtaisesti ollut erittäin negatiivisia, tai siis palvelu surkeaa, tilaukset myöhässä ja tuotteet huonoja. Onko muilla samanlaisia kokemuksia???
Kokemuksia suomen Kampaamotarvikkeesta?
3
636
Vastaukset
- anachyd
no eipä itelläkään hyvvää sanottavvaa oo ku ostin kerran shampoota joka oli 2v vanhaa, ja ku huomasin sen ja kävin sanoon ni ne ei alkaneet vaihtaan ja sano et ei se vanhaa oo vaikka päiväys menny et iha hyvin voi käyttää. meni rahaa hukkaan... toisella kerralla tilasin netin kautta tavaraa ja sitä ei kuulunu ja ku otin yhteyttä, meni noin viikko et ilmottivat että tuote on tilapäisesti loppu ja laittaa tuotteen heti ku tulee.. meni 5-6vk tilauksesta -.-
- Maaliskuun Idus
Varsin negatiivinen kokemus, eli tilasin ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran.
11.4.2013 tilattu tavara tuli viime viikolla.
Odoteltuani ensin pari viikkoa, ilmoitin ettei tilaukseni ole tullut. Ei vastausta. Lähetin seuraavana päivän toisen viestin, ja silloin väittivät että tilaus on postitettu heti seuraavana päivänä, ja jos viikon kuluttua ei kuulu, minun pitää olla ehihin uudestaan yhteydessä.
Ei se viikon lisäodottelun jälkeen tullut vieläkään, joten taas viesti. Huom. eivät koskaan vastaa kyselyyn ensmmäisellä kerralla.
Lopuks meni hermot, ja lähetin heille viime viikolla viestin jossa pyysin palauttamaan rahani kun kerran tavaraa ei kuuluu.
Tämän jälkeen sainkin jo melko sukkelaan Matkahuollon seurantakoodin puhelimeeni, ja paketin kävin noutamassa eilen. - Tympäsee
En suosittele, ostin ylikalliit pidennykset jotka piti olla parasta laatua mutta meni ekassa pesussa iha haperoks. Oli muka minun syy ku en käyttäny niitten shamppoota, vaa kampaamosta ostin pidennyksile tarkotettuja hoitotuotteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302275
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu272023Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121539Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121397Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 961091
- 171017
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17810Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115765