..vaan ei tunnu löytyvän kohdetta. En tietoisesti etsi, mutta hiljalleen alkaa tuntua jo ikävältä ilman omaa rakasta. Olen 40v. nainen eronnut 10 v sitten, ulkoisesti ok. Ottajia olisi ollut ja seurustelinkin, mutta kun puuttuu se oikea tunne. En ole kranttu ulkonäköasioista, luonnetta ja yhteistä kemiaa kaipaisin, sellaista tunnetta että jalat menee alta.
On muilla näin?
Hauaisin rakastua..
Voih
1
94
Vastaukset
Joo siis rakastua haluisin joo. Noin muuten en ole nainen ja eronnut... :D Mutta rakastuminen ois suotavaa. Sitä voi hitusen kuulostella, että rakastuuko sitä, mutta monet on vaan liian erillaisia. Ei sitä silloin. Jos tunteita haluaa, niin niitähän sitä silloin pitää metsästääkin. Ehkä joskus sattuupi kohalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554