Kaverin nimi ja numero pois kännykästä

Outo olo

30 vuoden ystävyyden jälkeen poistin ystäväni numeron ja nimen kännykästäni pari päivää sitten. Ystäväni lähti pois joulun ja uudenvuoden välisellä viikolla.

Nykyajan tekniikka teki numeron poistamisen helpoksi, mutta mielestäni ei ystäväni niin helposti värikkään persoonallisuutensa takia häviä.

4

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivänsä päättänyt

Minun paras ystäväni kuoli iltana ennen viime päättäreitä kun hän oli menossa kotiin ja omalla kotipihalla känniset miehet hakkasivät hänet. En todellakaan tule ikinä pääsemään yli siitä, tiedän että pitäisi kertoa jollekkin ammattilaiselle mutta en uskalla kertoa asia on kuitenkin minulle hyvin arka... Joulun jälkeen kun ostin uuden puhelimen poistelin turhia numeroita, sitten siihen tuli Viivi. Eli ystäväni joka kuoli en pystynyt poistamaan numeroa koska toivon että jonain päivänä vielä näkisin hänet! nyt Viivin kuolemasta on noin. 7kk ja olen jo itse alkanut miettiä suunitelmaa jolla tappaa itseni. Suunitelma on valmis jo, vielä kirjoitan äidille isille ja muille sukulaisille kirjeen siitä kuinka paha minun oli olla ja heistä kukaan ei auttanut minua eivät edes omat vanhempani. Ajattelin nyt kirjoittaa suunitelmaani vähäsen tähän: otan mukaan muuutamia vaatteita ja sitten menen ja nostan pankkitililtäni kaikki 25 000e ja ostan junalipun mahdollisimman kauas sitten jatkan matkaa niiin kauan että pääsen Saksaan ja kun olen vanhan au pairimme kohdalla otan esiin sen köyden ja sidon sen heidän pihapuuhun ja siihen jäävät viimiset hetkeni. Sen ihmisen pihalle jota eniten rakastin maailmassa ja kehen luotin mutta hän petti minut. :( Ai niin olen 14v. Tyttö.

• qwrqwrqwrqwr

En nyt haluaisi suoraan sanottuna murskata itsemurhaunelmiasi mutta neljätoistavuotiaana et varmasti tule Saksaan asti pääsemään.

• Roflcopters91

:DDDDDDDDDDDDDDDDD ootko saanu isotki viikkorahat ku 25k on jo tuossa iässä tilillä? hihhahaheeha noh, sori mutta kovasti naurattaa tuo sun angstinen itsarikertomus.

• Hei,

Itse en ole poistanut 11kk sitten kuolleen vanhimman poikani puhelinnumeroa kännykästäni, enkä sairaalan huoneiden numeroita, joissa hän viimeiset 4 vrk vietti. Yhä ovat viimeiset testiviestit puhelimessani ja saavatkin olla siihen asti kunnes puhelin ei enää toimi. En tiedä, miksi niitä en ole poistanut.

Minulle ne tuovat välillä kipeän, musertavan menetyksen tunteen mieleen, välillä taas hymyillen katson numeroa, josta aina tavoitin hänet. Monesti hänen kuolemansa jälkeen painoin pikavalikossa hänen numeroaan, kun oli kotiin jotain asiaa. Nyt pitää muistaa vaan valita toisen pojan numero.

Poikani kuolinviikolla puhelin oli omalla pöydälläni tietokoneen vieressä, helmikuisena kuutamoyönä siihen loisti kirkas valo, joka heijastui pimeään makuuhuoneeseeni. Silläkin oli jokin tarkoitus ja ajansaatossa senkin ymmärrän.

Voimia teille lähimmäisenne menettäneille ihmisille. Elämä ei ole helppoa, eikä sen kuulukaan olla, mutta joskus toivoisi helpotusta tähän tuskaan ja ikävään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      245
      3115
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      18
      1740
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      23
      1443
    4. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      130
      1253
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      104
      1248
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      76
      1172
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1062
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1045
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      967
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      962
    Aihe