Surffareiden blogeja?

wannabesurffer

Moikka! Olisikohan teillä tietoa surffareiden blogeista? Olisi kiva tietää miten ko. harrastus onnistuu Suomessa jne. Itse olen surffauksen opettelusta haaveileva tyttönen ja haluaisin lueskella surffareiden juttuja. Yhden blogin olen jo löytänyt: http://happymonkeyjumpsaround.blogspot.com/ mutta haluasin löytää lisää. Mistä siis lähtisin etsimään? Tai voisitteko blogeja pitävät surffarit pistää bloginne osoitteen tähän?

7

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palilille mars
    • Zurfer
    • wannacry

Suomessa surffaaminen on noloa. Jengi hehkuttaa sitä kun ne seisoo 2 sekuntia laudalla vaahtomössössä. Mitäpä sitä ei trendien perässä juokseva hipsteri tekisi voidaksesn sanoa olevansa surffari? Osta billabongit ja keksi surffijutut omasta päästäsi, pääset helpommalla. Tai muuta ulkomaille ja kellu siellä muiden tiellä pari vuotta. Paikallisia harmittaa kun vedessä on yksi pohjoiseurooppalainen idiootti lisää, mutta sinä saatat oppia surffaamaan.

• wannafly

Callen rippaus emiksellä 2 sek?? Ootsä sekasin...dorka!

• Wannakickass

Just näin, suomen parhaat paikat (jotka on silti maailman huonoimpia) vaan nettiin kaikkien näkyville. Ja idolin nimi, vaikka idolilla ei ole mitään tekemistä suomalaisten epätoivoisten vaahtoliukujien kanssa. Mee Wannafly vaikka Paloheinään hiihtämään, sielläkin on lokalismia ja se on paljon trendikkäämpää kuin suomessa surffaus, jonka nimi pitäis kääntää "vaahtokellunnaksi".

• surfers
    • Koira

Kato pekkahan se tuli kommentoimaan (IP)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe