Ujot ja hiljaiset miehet

25n

Missä kaikki ujot, hiljaiset ja kunnolliset sinkkumiehet piileskelee, kun en tapaa sellaisia koskaan? Olen samanlainen nainen ja nyt kun pahin ujostelu on iän myötä hävinnyt eikä miehiin tutustuminen ole enää ylivoimaisen vaikeaa, sopivia kumppaniehdokkaita ei löydy mistään. Joko luonne on aivan eri planeetalta, sormessa on sormus tai mies elää muuten vaan vakiintuneessa parisuhteessa. Nettideittailusta on niin huonoja kokemuksia, etten ainakaan vähään aikaan jaksa nähdä vaivaa, joten missä voisin tutustua kaltaisiini miehiin?

6

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä harrastat? Siitä se usein lähtee...kolmikymppisenä tilanne vielä pahenee, tuo 25 ikä on vielä kulta-aikaa, trust me ;)

    • miehenkuvotus

      Hankalahko kysymys, saman asian kanssa itsekkin paininut. Mistä löytää vastaavan laisia naisia...

      Mutta asiaan. Omassa kaveri piirissä on muutamia rauhallisia ja kunnollisia sinkkumiehiä ( itseä en näihin laske, koska luen tätä foorumia ja koen olevani kelvoton), He käyvät töissä ja liikunta harrastuksissa. Kirjastossa tai kahvilassa aina silloin tällöin. Baareissa he käyvät harvoin ja silloinkin kaveriporukalla. Eli heihin on varlitettavasti melko hankala törmätä.

    • sekosulho

      No on täällä niitä, mutta niitä pitäisi osata hakea, ottaa ohjat käsiin, jotta saa jään rikki. Sen jälkeen asia etenee itsestään (jos on edetäkseen, ainahan ei kemiat kohtaa).

      Ne ei myöskään ole koskaan kaikin puolin täydellisiä, eli ei ole rikasta, sporttista, komeaa, avointa, älykästä, lempeää, urheaa (renttu)miesten miestä. Aina jostain joudut tinkimään, se on varma.

      Teillä naisilla tuntuu olevan kriteerit tosi korkealla. Itse en saa seuraa kirveelläkään paikallisista "tuntemattomista" naisista, kun en ilmeisesti miellytä silmää tai jotain. Omasta mielestä ja joittenkin muidenkin mielestä en kuitenkaan ole mikään ihan hirviö, iso äijä ehkä? Pelkäättekö te minua? Kaverina kyllä kelpaa...

      Tätä sitten vanhat ukot ja akat päivittelee, että miksei se jo ota akkaa ittellensä, eikä ne usko mitään selittelyjä. "Sehän on niin hyvä ja mukava mies" -tyylisiä kommentteja tulee usein. Mutta mitä niillä on merkitystä.

      Pahinta on se, että tässä alkaa jo hyväksyä sen tosiasian, että sitä tulee elämään ja kuolemaan yksin.

    • mies, 30

      kirjasto ja siellä erityisesti lukusali. ja siellä ne jotka pänttää yksinään. turha luulla että tuollaiset, tai tavalliset, miehet lähestyy jos et anna vinkkiä (hymy ei riitä). eli mene juttusille, kysy vaikka kynää. kun seuraavan kerran näette, voittekin jo moikata. siitä se lähtee...

      terve mies ei koskaan nolaa naista, joten vaikka olisikin varattu tai ei vain kiinnostuisi sinusta, on turha pelätä kasvojen menettämistä!

    • Samoissa paikoissa kuin muutkin miehit. Ei vain pidetä meteliä itsestämme.

      Ei kaikki ujot ja rauhallisemmat kirjastossa viihdy.

    • Kotona. Nettitreffiprofiili on minulla ainakin.

      Mutta ongelmaksi tietenkin jää se, että on vain ujo ja hiljainen, muttei kunnollinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe