Kerro ammattisi
Mikä on ammattisi?
30
293
Vastaukset
- sepä se
Puhelinmyyjä!!!!!!!!!!!
- 56+4
toiminnanjohtaja
- ..........
Asiantuntija.
- Nauli Siinistö
Preidentti
- S=S
Suunnittelija.
Suunnittelija.(älkää lyökö!)
- yksin kotona
Korjausrakentaja tai kirvesmies miten vaan
- .......
Rakastaja.
Ylemmän tason toimihenkilö (asiantuntija).
- UPsis
Hupaisaa ja outoa... Suomessa on vain tietääkseni 2 muuta samaa sukupuolta, samassa ammatissa kuin minä. Jos kertoisin ammattini, minut tunnistettaisiin (siis jos joku haluaisi ottaa selville).
Sorry, eipä ole ennen tullut tätä ajatelleeksi ;)- vanutukko
Olet siis obduktiopreparaattori.
- hippelihoppeli
raksamies on panomies
- 3
Harmaa byrokraatti viraston perällä.
- ...
Ohjelmistotestaaja
- mies kommentoi
Niitä on niin monta...
Useimmat siistiä hyvinpalkattua sisätyötä.
Rakennusmies on muuten nykyisin urbaani legenda, ei sellaista saa töihin itkemälläkään vaikka maksaisi käypää liksaa. - 8+4
Sosiaalikasvattaja.
- 8+10
Seminologi.
- Mynttinen
Yksikönpäällikkö.
- tavis
Opiskelija.
- werwerwer
Päällikkö alias manager.
- ;)
Käsityöläinen
- kukkapuska
Mainontaa ja opetustyötä
- ATMaster
Metallityöläinen ja kohta puoliin kun opiskelut on käyty niin puuseppä vielä samalla
- vittuako se sulle
kuluu saatanan kyylä!
- dasdasdasda
yrittäjä/suunnittelija
- vcxvxcvxc
Universumin ylikeisari.
Voitinko? - Ammatti tämäkin
Naisasialooseri
- toimistohissukka
Pienen yrityksen "sekatyönainen". Muilla firman työntekijöillä on selkeä toimenkuva, mutta minä teen kaikki loput työt alkaen kahvinkeitosta sopimusten kilpailuttamiseen ja yhteistyökumppaneiden valintaan.
- spede-
Jos joku kysyy niin vastaan että bioenergiateollisuuden hommia teen. Autonkuljettaja on kuitenin "nimike". En kuitenkaan aja roska-autoa.
- Mies vastaa.
Pullonkerääjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362