Elii .. värjäsin juuri hiukseni blondilla sävyte shampoolla (käytin 2 pkt) Minulla on tosi paksut hiukset. En tiedä oliko sitä liian vähän kun tulos oli vain vähän vaaleampi. Odotin shampoolta paljon enemmän. Tosin, sehän on vain sävyteshampoo. Nyt kysymys kuuluu, voinko värjätä yhdellä pkt:lla normaalia esim. kestoväriä siihen päälle (vain juuriin) koska niitä oikeastaan olin alunperin tasottamassa. Värjäisin niin pian kuin mahdollista. Värjään n.. 3-4 kk välein ja aloitin viime vuonna keväällä raidoilla. Kesällä kestovärillä (kampaajalla) ja sitten syksyllä olen itse värjännyt kevyt värillä joka ei toiminut. Harmittaa vaan kun odotin tätä niin kauan ja päätin kokeilla sitte yhtäkkiä sävyteshampoita :( ja ne ei toiminu ja pitäskö tässä taas ootttaa väh. 2 kk!?!??!?!?!!??!
SÄVYTESHAMPOO HIUKSET!!!
APUAAD::
2
320
Vastaukset
- blondieee
Mitä merkkiä ja mikä väri tämä sävyteshampoo oli? (:
- ....
Voi luoja.. Hiusvärit eikä missään nimessä ainakaan sävyteshampoot voi vaalentaa hiuksia. Jos hiusväri vaalentaa niin siinä on sitten jotain ainetta joka poistaa ensin omista hiuksista väriä, kuten peroksidia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750