Olen soittanut jo viisi vuotta. Suurimpana esikuvana voisin mainita A.Laihon. Tämä siis kertokoon jo omasta tasostani joten ihan aloittelevat bändit; älkää vaivautuko(ei millään pahalla). Kaikki skaalat tuttuja ja pystyn miltei jokaisesta sävelkorkudesta soittamaan hyvin nopeasti kitarassa ylhäältä alas ja myös alhaalta ylös.
Viime bändi hajosi kun ne ei musta vaan osannut soittaa kunnolla ja itselläni oli aivan erillainen asenne. Asenne että musalla voi päästä vielä pitkälle ja voi vaikka hankkia ammatin itelle siitä.
Etin bändiä jossa tehdään kunnolla musaa ja harkataan tosissaan. Kyllä mä suon teidän välillä ottavan oluen tai kahden, en mä sentään niin hitleri oo :D
Kaikki ketkä haluatte pistää kovan bändin pystyyn ja missä tavoitteet on korkealla, kirjoitelkaa tänne. Vaihdetaan sanaa!!
Kitaran soittaja etelä-suomesta haluaa yhtyeeseen.
4
147
Vastaukset
- Zilhu
mistä päin olet?
- Kitaristi1
Ihan en sinua Laihon tasoiseksi noilla puheilla usko. Videota kehiin soitosta!
- Kyrpänne
Fake and gay
- liioittelua
Hmm...viisi vuotta soittanut ja nyt jo aleksi laihoon vertailtavissa? Aleksi Laiho on äänestetty maailman parhaaksi kitaristiksi. Ja samalla listalla on jimi hendrix, kirk hammett, edin van halen ja MONET muut huippukitaristit. En todellakaan usko. Jos et pysty vetämään suurin piirtein kaikkia sooloja ilman kummoisempaa harjoittelua etkä kuuntelua, etkä osaa kaikkia yli tuhatta kitara sointua et ole vertailtavissa mihinkään edellä mainittuun kitaristiin. Uskon kyllä että olet hyvä soittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465831Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573195- 1842691
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122494mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132199- 292141
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151866- 151548
- 1481369
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2661225