Olen soittanut jo viisi vuotta. Suurimpana esikuvana voisin mainita A.Laihon. Tämä siis kertokoon jo omasta tasostani joten ihan aloittelevat bändit; älkää vaivautuko(ei millään pahalla). Kaikki skaalat tuttuja ja pystyn miltei jokaisesta sävelkorkudesta soittamaan hyvin nopeasti kitarassa ylhäältä alas ja myös alhaalta ylös.
Viime bändi hajosi kun ne ei musta vaan osannut soittaa kunnolla ja itselläni oli aivan erillainen asenne. Asenne että musalla voi päästä vielä pitkälle ja voi vaikka hankkia ammatin itelle siitä.
Etin bändiä jossa tehdään kunnolla musaa ja harkataan tosissaan. Kyllä mä suon teidän välillä ottavan oluen tai kahden, en mä sentään niin hitleri oo :D
Kaikki ketkä haluatte pistää kovan bändin pystyyn ja missä tavoitteet on korkealla, kirjoitelkaa tänne. Vaihdetaan sanaa!!
Kitaran soittaja etelä-suomesta haluaa yhtyeeseen.
4
186
Vastaukset 4
- Zilhu
mistä päin olet?
- Kitaristi1
Ihan en sinua Laihon tasoiseksi noilla puheilla usko. Videota kehiin soitosta!
- Kyrpänne
Fake and gay
- liioittelua
Hmm...viisi vuotta soittanut ja nyt jo aleksi laihoon vertailtavissa? Aleksi Laiho on äänestetty maailman parhaaksi kitaristiksi. Ja samalla listalla on jimi hendrix, kirk hammett, edin van halen ja MONET muut huippukitaristit. En todellakaan usko. Jos et pysty vetämään suurin piirtein kaikkia sooloja ilman kummoisempaa harjoittelua etkä kuuntelua, etkä osaa kaikkia yli tuhatta kitara sointua et ole vertailtavissa mihinkään edellä mainittuun kitaristiin. Uskon kyllä että olet hyvä soittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 88882
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67576
- 52574