Elikkäs, minun ja miesystäväni alkoi internetissä. Alkuhuumaa oli, kunnes hän jäi kiiinni, että kirjoitteli muille naisille kyseisellä treffipalstalla. Noh lupasi poistaa nikkinsä sieltä. Sitten tapasimme taas joulun aikaan. Tunnusti rakkautensa. Sitten tein jtn typerää. Tutkin hänen facebookinsa. Ja siellä oli kirjoitellut toisen naisen kanssa. Sopinut tapaamisesta. Hermostuin, raivostuin.
Kirjotin miehelle. Ja hän sanoi, ettei ole nähnyt tätä naista. Ja ei ole pannut jnejne. Noh sitten hän tuli seuraavana päivänä vielä juttelemaan asiasta kanssani, ennenkuin lähtisi kotiinsa. (olin laittanu edellisenä iltana tälle naiselle viestiä fb:n kautta että onko hän tietoinen että mies on varattu ja mitä he ovat tehneet jnejne) Mies tuli luokseni. Vannoi ja kirkkain silmin sanoi ettei ole pannut tätä naista. Juuri silloin sain viestin naiselta, että mies oli viimeyön hänen luonaan ja olivat panneet. Noh mies tunnusti.
En voi enään luottaa. Miten te olette päässeet yli pettämisestä? (sain hetki sitten tietää että miehellä on treffi-ilmoitus toisella sivustolla)
Jos ottaa paskan soutaakseen, sen soutaa sitten rantaan asti?
4
243
Vastaukset
- .............
näitä riittää, sitten ne muka itkee jälkeenpäin, ettei ollut rakkautta haha hhaa..uskoakko pitäs,eivät muutu miksikään..
Minä selvisin sillä että jätin lopullisesti petturin. - yhae45yae35y
Just joo... Näitä sitten piisaa: suloisista sanoista ja lirkutteluista tehdään se johtopäätös, että mies on nyt MINUN mieheni. Oletetaan, että tää on nyt sitä itteensä ja sulkee kaiken muun pois - ja samalla oletetaan, että omataan omistusoikeus toisen ihmisen ajatuksiinkin. Urkitaan toisen tekemiset ja YKSITYISET keskustelut muiden kanssa.
Sä sait ihan just sitä, mitä tilasit. Mitäs menet tonkimaan toisten asioita. Syytit miestä tekemättömästä - joten miksi hän sitten olis ollut luottamuksesi arvoinen, kun et itse pystynyt luottamaan niin, että olisit jättänyt hänen YKSITYISEN fb:nsä tutkimatta?! - madmadmama
Minen kaipaa sun jeesustelua. Hyvä että tutkin että sain tietää asiasta.
- peikkotyttö 19v
Itsellä mies on jäänyt vain kerran kiinni seksiseuran hakemisesta netin kautta, mutta ei kuulemma ehtinyt nähdä livenä panemisesta tms puhumattakaan... joten annoin anteeksi. (...mutta mistä minä voin tietää, jos jo jää kiinni niin miksi ei valehtelisi?)
Voimia sinulle!
Jos miehesi sinua oikeasti rakastaa hän jättää tuon toisen naisen ja panostaa sinun kanssa elämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727