mielestä kadehtia ja mitä perusteluja teillä on esittää väitteenne tueksi.
Ketä tänää pitää palstalaisten
19
89
Vastaukset
- Toljaketta.
Hänen ei tarvitse olla naisestaan erityisen mustasukkainen.
- ?
Kadehtikaamme miehiä, jotka ovat naisten mieleen? Niille on helppoa olla kateellinen.
Minusta tänäänkin kannattaa kadehtia rekattuja palstalaisia, joilla on valtaa.
- palstan valtias
Ei täällä ole muita kateellisia, kuin Ratikka itse
palstan valtias kirjoitti:
Ei täällä ole muita kateellisia, kuin Ratikka itse
Siis muita kuin minä, jotka kehtaavat myöntää, etteivät ole moisesta luonteenheikkoudesta vapaita.
- palstan valtias
Ratikkakuski kirjoitti:
Siis muita kuin minä, jotka kehtaavat myöntää, etteivät ole moisesta luonteenheikkoudesta vapaita.
Oletko vieläpä ylpeäkin luonnehäiriösi harvinaisuudesta?
Haaveiletko kateuden herättämisestä itseesi kohdistuen. Ratikkakuski kirjoitti:
Ja pöh ! Jo kaksi tuntia sitten kuvailin monisanaisesti omaa kateellisuuttani ;)
- en minäkään enää
xena-183 kirjoitti:
Ja pöh ! Jo kaksi tuntia sitten kuvailin monisanaisesti omaa kateellisuuttani ;)
Varmaankin johtuu siitä, että kukaan ei viitsi lukea Riitan papatusta lainkaan
xena-183 kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön. ;-)
palstan valtias kirjoitti:
Oletko vieläpä ylpeäkin luonnehäiriösi harvinaisuudesta?
Haaveiletko kateuden herättämisestä itseesi kohdistuen.Totta kai. Buddykin on kateellinen huomiohuoraamisestani. Ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa kun joku "palstan valtias" on tehtaillut minusta puolitusinaa aloitusta etusivulle. ;-)
- ?
Tuntekaamme vihaa palstan naisia kohtaa, jotka ovat aika hyvännäköisiä, mutta eivät ole kiinnostuneita meistä tai ovat jo varattuja. Huorat !
- ?
Jokaisella oma kohde tietenkin. Kenet nyt itselleen haluaa, mutta ei saa.
- niin?
kadehtikaamme Serpicoa ja hänen häräntappoasettaan.
- niin?
xena-183 kirjoitti:
Tai sinua ja...
http://www.youtube.com/watch?v=bzFAKwqJtKk
niin ;) ?eihän siinä ole kadehtimista.
niin? kirjoitti:
eihän siinä ole kadehtimista.
Voi anteeksi, eipä tietenkään !
Mutta ole silti siitä ylpeä, koska se on ainutlaatuinen ja varmaankin huomattava osa sinua.- niin?
xena-183 kirjoitti:
Mutta ole silti siitä ylpeä, koska se on ainutlaatuinen ja varmaankin huomattava osa sinua.vai vihjaatko että serpikoiralla ei olekaan hurjaa aisaa. kaksi asiaa. mistähän sinä sen tiedät. ja miksi luulet että olisin ylpeä kun kerran kadehdin. NIIN?
- NIIN !?
xena-183 kirjoitti:
Mutta ole silti siitä ylpeä, koska se on ainutlaatuinen ja varmaankin huomattava osa sinua.MIKSI PILKKAAT SERPIKOA SERPIKOA?!?! SERPIKO ON HYVÄ MIES !!!!
- vili.
Ratikka herättää kateutta tällä
http://www.youtube.com/watch?v=jX_EQNzKt_w&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780