Juu eli olen ajatellut ottavani napalävistyksen. Tällä hetkellä ikää löytyy 12 vuotta mutta kun korun olen ottamassa niin olen jo 13. Asun Oulussa ja haluaisin tietää hyviä paikkoja missä kannatta ottaa lävistys.
Saako napalävistyksen ottaa vanhemman luvalla alle 15 vuotias? Haluaisin erityisesti tuohon kysymykseen vastatuksen, koska oon miettiny sitä. Äitinikin on miettinyt sitä joten tieddättekö itse? Ysävälläni on napakoru ja on ottanut sen 12 vuotiaana mutta en ole silti ihan varma, koska hän otti lävistyksen Helsingissä ja eri paikoissa voi olla erinlailla?
Enkä halua komentteja joissa lukee uloskasvu riskeistä muista sellasista. Oon nimittäin lukenu paljon siihen liittyvästä asiasta ja miettiny asiaa ainakin vuoden.
Napakorun ikäraja
7
395
Vastaukset
- kylkyl
Luulisin ja olen kuullut että Oulussa on paikkoja missä alle 15v voi ottaa napalävärin akuisen mukana ollessa (:
Että siitä vaan ettimään Oulusta lävistyspaikkaa ! :)
onnee lävärille !- Apua Tarvitseva
Aa okei selvä, kiva että on sellasia paikkoja, en nimittäin malta odottaa että olisin 14-15 vuotias :)
Monet ystäväni ovat ottaneet napakorun 13 vuotiaana tai nuorempina mutta saattaahan se riippua myös että misä sen ottaa ja onko siellä ikärajoja .
- NaPaKoRu?
Mä otin 14-vuotiaana (:
- jjjjjjjjj
jos liikkeessä kysytään ikää nii uskovatko he jos heille sanotaan 13 vai kysyvätkö he henkkareita ?
- Äippä888
Kuinka äitisi antaa sinun roikkua täällä kyselemässä älyttömyyksiä?Tietenkään sinun ikäisesi lapsen ei kuulu ottaa mitään napakoruja.Odota 5 vuotta ja mieti sitten uudelleen.
- HotRobin<3me
Öö sitä varmaa kiinnostaa ihan hirveästi sun kommentti. Mut tosi on, kannattaa miettiä 0,6-3 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917