Kävinpä sitten baari-iltaa viettämässä tuossa jonkin aikaa sitten, ja tuli sitten todettua, että minussa on ilmeisesti jotain todella kammottavaa miesten silmissä. Siis hyvä kun ohimennen vilkaisin jotakuta miestä, niin jo tämä näytti suorastaan kauhistuneelta ja käänsi äkkiä katseensa poispäin.
Siis okei,minä olen lihava,enkä varmaan muutenkaan vastaa täyhdellisen kaunottaren kuvausta, mutta ei sen nyt hyvänen aika sentään tuollaista reaktiota pitäisi aiheuttaa, että miehet näyttävät olevan valmiita pötkimään pakoon, jos edes vilkaisenkaan heihin päin.
Ja samoin sitten on käytöksen kanssa. Siis ymmärtäisin tuollaisen reaktion, jos olisin ja käyttäytyisin kuin joku epätoivoinen tyrkky, joka yrittää epätoivoisesti iskeä miehiä itselleen, mutta käyn baareissa harvoin, ja tietääkseni yksikseen istumista ja ympärilleen katselua ei luokitella epätoivoiseksi miestenmetsästykseksi.
Minussa ilmeisesti on jotain todella kammottavaa
6
205
Vastaukset
- ,.,.,
Jotkut miehet suorastaan "pelkäävät" vähän tuhdimpia naisia. Se ilmeisesti alentaa jotenkin miehen arvoa jos lihava nainen edes katsoo mieheen päin. Muistan kerran eräässä yökerhossa ollessani hain istumapaikkaa itselleni ja kahdelle kaverilleni. Joku nuori mies kuului sanovan, että: "eikai toi läski vaan tule tänne istumaan". Oli sen verran mukava ilta muuten, että fiilikseni ei tuosta huonontunut. Oikeastaan se vaan huvitti, tavallaan.
- lasu++
"eikai toi läski vaan tule tänne istumaan"
Onhan se törkeästi sanottu "nuorelta pojalta"
- samat sanat
Samanlaisesti naiset kattelee miehiä jotka eivät ole kovinkaan komeita ja jos yrittää tulla juttelee niin pakoon ne juoksee tai sanoo jotain loukkaavaa, kuten painu vit.tuun
- JulmaMaailma
Ihan samoja kokemuksia. En ole lihava enkä ruma mutta parasta ennen päiväys on mennyttä, eli olen lähes 40v...Jopa omanikäiseni miehet katsovat kauhulla. On se hauskaa vanhentua, tuntee että ihmisarvo rapisee samalla kun rypyt syvenevät ja naama valahtaa:(
- ap.
Tässä nyt alkaa ihmetellä, että kun kuitenkin on olemassa sekä lihavia, että vanhempia (usein jopa molempia) ilman parisuhdetta eläviä naisia, jotka onnistuvat kuitenkin jossain vaiheessa löytämään miehen itselleen, että missä ja miten tämä on onnistunut.
Meinaan jos ei baarissa onnistu, niin tuskin miesten reaktiot on sen positiivisempia muuallakaan. (Todennäköisesti vain sitä näyttää vieläkin karmeammalta miehen silmissä,kun ei edes alkoholi vaikuta asiaan)
- pepepepep
Toisaalta katsekontakti ujostuttaa monia. Itsekkin olen säikähtänyt kun katseet kohtaavat ja äkkiä teeskennellyt katselevani lintuja tms. Myöhemmin sitten mietin, että fuck kun ei ollut munaa toimia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1161597Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491002- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60778