Olen jo 47-v nainen ja ensimmäisen kerran pistin välit poikki isääni 14 v. En ollut hänen kanssaan missään tekemisissä yli 8v. Muutama vuosi sitten pidin taas 2v tauon. Ja tänään tuli taas viimeinen tippa. Isä on nyt 70 v, tosin fyysisesti n 60 v kunnossa, joten se paskiainen varmaan elää vielä 30 vuotta. vittu miten loukkaava narsistinen kusipää. Sellaisia paskatekoja joita hän on tehnyt muille , ei ikinä ottanut mitään vastuuta eikä pyytänyt anteeksi ja kehtaa esiintyä uhrina. saatana ampuisin sen kusipään ellei se olisi laitonta. vittu miten loukkaava ihminen.
Välit poikki isään -taas...
ulkkis
2
196
Vastaukset
- aeäödkog
samaa settiä täälläkin!!! Sympatiat sinne!!
- "kyllästynyt"
Ja et ole ainoa jolla näin on.
Meitä löytyy ilmeisesti paljonkin täältä suomenmaasta.
Ja se onkin huvittavaa kun vika on aina muissa ja itse ei tee mitään väärin. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770