Olen komea ja varakas mies, minulla on kaunis vaimo, mukavat lapset, hieno koti ja Mersu.
Mitä muuta voi elämältä saada?
Olen johtaja
12
58
Vastaukset
- !
No. Sanoppa sinä!
- Von Göritz
Sanoisin, mutta kun en tiedä.
- prrrrr.
niin- unohtui tosiasia että terveys on mersuakin tärkeämpi.
- ?
Kauniin vaimon, mukavat lapset, hienon kodin ja mersun? Ja ilmaisen kauneusleikkauksen?
Oletko onnellinen ?
- Von Göritz
Olen erittäin onnellinen.
Von Göritz kirjoitti:
Olen erittäin onnellinen.
Et sinä sitten minun mielestäni elämältä voi saada enempää.
Ei sinun tarvitse olla edes epävarma ja kysellä asian perään ;)
Nauti !
Siinä tapauksessa, että jonakin päivänä huomaisit, että et olisikaan enää onnellinen, kannattaa pohtia asiaa uudelleen. Siihen asti voinet elää kuten ennenkin.
Esim. terveyttä, mielenrauhaa ja onnellista tulevaisuutta.
- oma elämä--?
Aloittaja on onneton nettiaddikti.
- !!
Pitää paikkansa. Hyvä kun tunnustat!!
Sairaus sekin muitten joukossa. Itseäsikö johhdat? Vai näetkö jonkun seuraavan? ;-)
- Hanki elämä
Ystävät ainakin voisivat tulla tarpeeseen, ettei täällä netissä tarvitsisi omia päiväuniaan tuoda julki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117