kysymys deittineideille

mr.rehvailija

Eräs kolmekybänen nettideittailuun vajonnut miekkonen täällä ihmettelee miksi useimmilla naisilla on profiili viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen?
Tarjolla kumminkin tuhansia miehiä ja arvatenkin naiset saavat viestejä päivittäin.
Esim 25-30-vuotiaat lapsettomat naiset, teillä olisi ottajia vaikka kuinka.
Eikö teille kelpaa kukaan vai ootteko jotain pelinaisia ja pidätte vain hauskaa miesten kustannuksella?
Kuinka usein käytte treffeillä? Miksi suhde ei ole alkanut?
Itselläni on ollut profiili noin neljä kuukautta, kenenkään kanssa en ole vielä päässyt edes treffeille asti, jostain syystä naiset ovat vain lopettaneet viestittelyn ja välillä minä olen pistänyt poikki. Mutta se tosiaankin ihmetyttää, että monet samat naisten profiilit löytyvät edelleen täältä, kuin silloin kun itse tein profiilini.
No pitää kyllä myöntää, että on myös naisia, joilla on profiili vain noin viikon-kaksi ja sitten poistuu. Tiedä sitten onko löytänyt miehen vai muuten vain v''ttuuntunut deittailuun.
Ihannekumppanikriteerini täyttää tällä hetkellä noin 120 naista ja arvioisin, että noin sadalla niistä oli profiili jo silloin neljä kk sitten. :)
Onkohan tämä nettideittailu aivan humpuukia?

35

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paperianainen

      " jostain syystä naiset ovat vain lopettaneet viestittelyn ja välillä minä olen pistänyt poikki "

      Tuossa voi mennä kauan, myös naisilla ... Vaikea kuvitella että naisilla heti natsaisi. Homma on kilpailutusta, se vie aikaa.

    • jaapa jaa

      Onko se parempi että nainen on täällä viikon, löytää muka miehen, naiskentelee tätä pari kk ja toteaa että täys retku, itkee sitä aikansa ja palaa taas dettisaiteille...?

      Mikä itseisarvo siinä on että ei saa olla kauaa ilmoitusta yhtä soittoa? Ehkäpä naisia ei kiinnosta sekaantua jokaiseen miehenpuoleen vain osoittaakseen olevansa suosittuja ja haluttuja?

    • 13+14

      Tuo viestien valtava määrä on myytti. Olen viikossa saanut seitsemän viestiä, siis yhden päivässä. Niistä viisi on ollut ihan muuta kuin mitä haen (varattuja ja jopa 15 vuotta vanhempia). Jäljelle jäävät kaksi ovat kyllä vastanneet hakuani mutta toisessa oli vain pari sanaa ja toinen ei sytyttänyt koska harrastuksemme ovat ihan erilaiset.

    • *Huokaisu*
      naisille ei yksikertaisesti kelpaa nettitreffien kautta ketään, mutta livesti voivat vaikka huorata. Tiedän eräänkin treffeillä olevan neitosen, joka etsi sitä oikeaa samaan aikaan kun kävi läpi kaupunkin miehiä rahastaen ja ilmaiseksi. Neitosen lapsen isääkin piti etsiä laumasta verikokeiden avulla.
      Ja sitä oikeaa siinä sitten samalla etsitään tarkoilla määritteillä.
      Että sellaista. Naiset etsivät täydellistä matchia, vaikka totuutta ei mitenkään voi päätellä pelkän profilin avulla.

      • voi että

        Paikallisesta kyläluudastahan voikin päätellä kokonaisen sukupuolen kaikkien edustajien halut ja aikeet...

        TYHMÄT ovat aina tyhmiä, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Ei tyhmän akan tai ukon käytöksestä voi tehdä johtopäätöksiä koko sukupuolesta.


    • pariAjatusta

      Omasta puolestani voin kyllä kertoa, että profiilini jäi sinne viime kesän jäljiltä "vahingossa". En jotenkin ajatellut että se ei sieltä poistu ellen itse sitä käy poistamassa. Vaikka siitä haittakaan ollut.

      Itse kyllä olen valmis myöntämään sen, että nettideittailu on aika aromotonta hommaa. Kun pelataan sanoilla, niin se on kuin nuorallakävelyä - itsestä voi antaa vahingossa aivan väärän kuvan.
      Eräitä syitä, miksi minä en vastannut joidenkin viesteihin:

      a) Epätoivoisuus.
      Varmaan epäviehättävin ominaisuus mitä voi kestään ihmisestä löytyä. Olisi minustakin ihanaa löytää kumppani, mutta jos saan viestin jossa lukee "Olen jo pitkään olliut yksin, alkaa kyllästyttämään kun elämäni on tyhjää.....", niin ei kauheasti kyllä kiinnosta. Oma elämä täytyy olla.

      b) (lauantai-iltana, klo 18:00) "Moikka, mitä beibe, suunnitelmia illaksi?"

      c) "Kiinnostaako seikkailu, olen kyvykäs ja hyvin varustettu mies?"

      d) "Olen xx-vuotias mies. Työskentelen xx-paikassa ja tulen hyvin toimeen. Minulla on xx-auto. Elämäni on vakaata ja hyvää. Nyt haluaisin kumppanin, jonka knassa perustaa perhe..."
      (huom. omassa profiilissa lukee etten halua lapsia). Lisäksi viestit usein vaikuttaa copypasteilta.

      Eli valitettavasti omat viestit menee roskikseen aika suoraan jos tulee jotain noista kategorioista. Aika harva on jaksanut lukea profiilini oikeasti, feikit kyllä tunnistaa.

      • PariAjatusta

        Ja siis d-kategoriaan lisään perusteluksi sen, että mua ei oikeasti KIINNOSTA kuinka varakas mies on. aivan sama, jos korvien välistä löytyy älykkyyttä. Amen.


      • realisti ;) :)

        Joo toi copy paste taitaa olla miesten suosiossa, koska monasti törmaa siihen että profiilissa on täysin samat lauseet samassa järjestyksessä kun siinä minkä itse oon saanu, ok en tuhlaa aikaa. Sit on noi


      • apua tarvitaan
        realisti ;) :) kirjoitti:

        Joo toi copy paste taitaa olla miesten suosiossa, koska monasti törmaa siihen että profiilissa on täysin samat lauseet samassa järjestyksessä kun siinä minkä itse oon saanu, ok en tuhlaa aikaa. Sit on noi

        Hei kuulun ilmeisesti juuri tuohon viimeiseen luokkaan. Puheet ikävä kyllä liikkuvat tuonkaltaisella alueella.
        Haluaisin kokea asiasta valaistuksen ja saada pienen vihjeen minkälaisesta keskustelusta löytyisi "sitä"? Pienetkään vinkit ei haittaa.

        Kiitos.


    • armoton_

      Jatkuvat viestitulvat paisuttavat naisten egoja, jolloin vastaavasti kriteerit nousevat epärealistiselle tasolle. Koska nettideitteihin turvautuu enimmäkseen elämäntapaepäonnistujat, ihannekumppania ei varmaan hetkessä tule vastaan.

      • eipä näy viestejä

        minä olen kyllä ihan siedettävän näköinen ja oloinen nainen, mutta viestitulvia ei ole näkynyt tuolla match.com:ssa... Kuulin ystävältäni, joka mies, että hän ravaa treffeillä harva se ilta ja hänelle pukkaa koko ajan viestiä. Hän etsii seikkailua ja minä taas etsin ns. normaalia seuraa. Mitä tämäkään sitten kertoo tästä nettideittailusta ;O


      • Voi voi teitä

        Ei se paisuta. Egoa paisuttaa miesten katseet ja livenä osoitettu kiinnostus, ei netti/nettideitti saati sit suuri viestitulva. Taidat olla niitä miehiä joiden jalat on puoli metriä maan pinnan yläpuolella :)


      • höpö höpö
        Voi voi teitä kirjoitti:

        Ei se paisuta. Egoa paisuttaa miesten katseet ja livenä osoitettu kiinnostus, ei netti/nettideitti saati sit suuri viestitulva. Taidat olla niitä miehiä joiden jalat on puoli metriä maan pinnan yläpuolella :)

        Väitätkö, että kiinnostuksen osoitus viestillä komeahkon miehen taholta ei muka hivele itsetuntoa


      • just just
        höpö höpö kirjoitti:

        Väitätkö, että kiinnostuksen osoitus viestillä komeahkon miehen taholta ei muka hivele itsetuntoa

        Jos komeahko mies vastaa kauniille naiselle, niin miksi kyseinen nainen olisi erityisen imarreltu saadessaan postia vertaiseltaan?

        Jos keskinkertainen tai ruma nainen saa viestin komeahkolta mieheltä, herää ensimmäiseksi epäilys että mies haluaa huijata naista tavalla tai toisella. Joko viemällä rahat ja/tai käyttämällä kertapanona. Tai sitten se kuva siitä komeahkosta miehestä on jonkun muun kuvan kuin sen joka sillä esiintyy.

        Miksi komea mies panisi rumaa naista? Siksi että jotkut miehet panevat kaikkea mikä liikkuu. Kerran joku bodari (joista en edes pidä) tyrkytti itseään minulle keskinkertaisuudelle, ja kun sanoin ettei kiinnosta, hän vastasi jotakuinkin että te kaikki naiset olette pelkkiä reikiä meille miehille.


      • AfrICA_
        höpö höpö kirjoitti:

        Väitätkö, että kiinnostuksen osoitus viestillä komeahkon miehen taholta ei muka hivele itsetuntoa

        No eiköhän tämäkin nyt HIEMAN riipu asianhaaroista. Sain joskus tällaisen viestin:

        >Moikka! Olen 30v , hyväkroppanen, komea tumma mies Helsingistä. En ole mikään
        somali rautatientorilta vaan hyvä käytöksinen, kouluja käynyt ja elämää
        nähnyt. Pidän ulkonäöstäni erittäin paljon huolta ja pukeudun tyylikkästi,
        tehnyt joskus aikoinaan valokuvamallin hommia.. Etsin lähinnä seksi seuraa
        kivasta , hyvännäköisestä ja hyväkroppasesta naisesta. Toivottavasti olet
        kokenut nainen ja tiedät mitä haluat..Vastaile niin katsotaan et mitä tästä
        tulee...joo ja jos synkkää niin enköhän voi sitten joskus yöksi jäädä...
        >

        Valokuvaa ei ollut mukana, mutta jos kundi on niin itseään täynnä, niin oikeasti, EVVVK. Ihan sama vaikka olisi Brad Pitt.


      • mummo maalta
        AfrICA_ kirjoitti:

        No eiköhän tämäkin nyt HIEMAN riipu asianhaaroista. Sain joskus tällaisen viestin:

        >Moikka! Olen 30v , hyväkroppanen, komea tumma mies Helsingistä. En ole mikään
        somali rautatientorilta vaan hyvä käytöksinen, kouluja käynyt ja elämää
        nähnyt. Pidän ulkonäöstäni erittäin paljon huolta ja pukeudun tyylikkästi,
        tehnyt joskus aikoinaan valokuvamallin hommia.. Etsin lähinnä seksi seuraa
        kivasta , hyvännäköisestä ja hyväkroppasesta naisesta. Toivottavasti olet
        kokenut nainen ja tiedät mitä haluat..Vastaile niin katsotaan et mitä tästä
        tulee...joo ja jos synkkää niin enköhän voi sitten joskus yöksi jäädä...
        >

        Valokuvaa ei ollut mukana, mutta jos kundi on niin itseään täynnä, niin oikeasti, EVVVK. Ihan sama vaikka olisi Brad Pitt.

        Voi hellandyydeli. Että jos jätkällä on "synkkää" niin sitten hän "voi joskus yöksi jäädä"... Varmaan nainen kuin nainen onkin ratkiriemuissaan että pukki malttaa jäädä koko yöksi panon perään. Helvettiäkö sillä sonnilla enää sitten tekee kun se on käytetty?

        Koulujen käymiseen ei ilmeisestikään ole liittynyt minkäänlaisia suomenkielen opintoja koska haetaan seksi seuraa. Kyllä se ainakin ennenvanhaan kirjoitettiin muistaakseni yhteen.


      • AfRiCa_
        mummo maalta kirjoitti:

        Voi hellandyydeli. Että jos jätkällä on "synkkää" niin sitten hän "voi joskus yöksi jäädä"... Varmaan nainen kuin nainen onkin ratkiriemuissaan että pukki malttaa jäädä koko yöksi panon perään. Helvettiäkö sillä sonnilla enää sitten tekee kun se on käytetty?

        Koulujen käymiseen ei ilmeisestikään ole liittynyt minkäänlaisia suomenkielen opintoja koska haetaan seksi seuraa. Kyllä se ainakin ennenvanhaan kirjoitettiin muistaakseni yhteen.

        :D joo, kyllä vähän aikaa kihersin tälle viestille, vaikka ensin ottikin aivoon.

        Tosiaan, on äikkä jäänyt väliin, kun on hyvä käytöksinen ja hakee seksi seuraa.

        Kaikista räikeimmin iski kuitenkin tuo "en ole mikään somali rautatientorilta". en voi sietää rasismia, joten hän teki minulle jo pelkästään tuolla lauseella oman älykkyytensä selväksi :p.

        p.s ja ihan varmasti meni hälle paluupostiakin, tosin toisenlaista kuin ehkä odotti :P


      • 4+4
        mummo maalta kirjoitti:

        Voi hellandyydeli. Että jos jätkällä on "synkkää" niin sitten hän "voi joskus yöksi jäädä"... Varmaan nainen kuin nainen onkin ratkiriemuissaan että pukki malttaa jäädä koko yöksi panon perään. Helvettiäkö sillä sonnilla enää sitten tekee kun se on käytetty?

        Koulujen käymiseen ei ilmeisestikään ole liittynyt minkäänlaisia suomenkielen opintoja koska haetaan seksi seuraa. Kyllä se ainakin ennenvanhaan kirjoitettiin muistaakseni yhteen.

        Mummon kannattaa vähän verestellä niitä omiakin oikeinkirjoitustietojaan kun ei edes omaa kieltään näemmä osaa kirjoittaa oikein, mutta muitahan ehtii aina arvostella. Se on "suomen kielen opintoja".


      • mummo maalta
        4+4 kirjoitti:

        Mummon kannattaa vähän verestellä niitä omiakin oikeinkirjoitustietojaan kun ei edes omaa kieltään näemmä osaa kirjoittaa oikein, mutta muitahan ehtii aina arvostella. Se on "suomen kielen opintoja".

        Mummo ei enää tiedä että mikä kuuluu minkäkin kanssa yhteen kun kaikki halutaan kirjoittaa erikseen, mutta eiköhän se seksin ja seuran hakeminen yhtäaikaa kuitenkin tule yhteen. Mummon ei tarvitse osata itse yhtään mitään koska mummo ei tässä tyrkytä eikä mainosta itseään, vaan se panomies mainostaa josta tässä oli kyse. >:)

        Eli näytön paikka on nuoremmilla ja kiimaisilla.


    • yksikaksikasi

      Vaikka kuinka tulis noita yhteydenottoja, niin ei se tarkoita, että niistä
      yksikään olisi sellainen, kenen kanssa olis juurikaan yhteistä.

      Pariviikkoa, tai kuukautta on netissä loppujen lopuksi liian lyhyt aika löytää
      ketään, kun pitää sentään tutustuakin jossain välissä parenmin, kuin vain
      viestitellä "moi" juttuja.

      Jos vastapuolet on eriplaneetalta, niin voi joutua etsimään loputtomiin, eikä
      sittenkään tuu hullua hurskaammaksi.

      Eikai netissä, kuten ei livenäkään kukaan lyöttäydy yhteen kenen tahansa
      kanssa. Jos itse pidät etsimästäsi henkilöstä, niin hän ei sinusta.

      Enkä nyt puhu mistään ulkokuoresta, vaan ajatusmaailma, harrastukset ym. sellaiset. Noh jos vaikka mies on kaupunkieläjä ja minä viihdyn mökillä ja ylip.
      luonnossa, niin ei sellainen toimi, kun kuitenkin etsin kumppania, kenen
      kanssa voi tehdä yhdessä asioita.

    • 16

      Itselläni on ollut profiili pian parisen vuotta. En ole aktiivinen deitailija. olen käynyt deiteillä 5 miehen kanssa.
      En ole nirso, enkä pelinainen.
      Suhde ei ole alkanut varmaan sen takia, että on korkea kynnys aloittaa suhdetta kun on ollut parissa huonossa suhteessa. Miehellä pitäisi olla todella pitkä pinna kanssani. Niin ei ole ollut. Seksiä halutaan heti ja käyttäydytään moukkamaisesti jne.

    • paris

      Itselläni on myös ollut profiili parisen vuotta ja ehkä n. 5-6 miestä olen tapillut. Ne vähätkin taipailun/suhteen poikaset ovat päättyneet siihen kun mies on paljastunut ihme lirkuttelijaksi, jolla monta mimmiä yht.aikaa kierrossa. Tuntuu ihan mahdottoman vaikealta seuloa tuolta ne potentiaalisimmat ja "kunnolliset" tapaukset. Mitään viestitulvaa en ole kanssa koskaan saanut.

    • Äly ja väläys

      On jo tullut todettua ettei naiset vastaile viesteihin. Osa käy profiilin katsomassa jos flirtin heittää, mutta siihen ovat jääneet tulokset. Ehkä on liian rohkeaa ehdottaa että voi tarjota puhelinnumeron jos sattuu naista kiinnostamaan...
      Puhumattakaan että nainen uskaltaisi silti jonkin vastauksen lähettää.

      Lopputulos on kuitenkin 2 vastausta 3 kuukaudessa, joista kummatkin osasivat rivin verran kirjoittaa. Täytyy varmaa olettaa että suurinosa naisista etsivät vain viikonlopuksi viihdykettä ja en profiilini puolesta osu siihen saumaan. Itse haen ravintolasta sellaisia jos juuri nyt sattuisi kiinnostamaan.

      Tai sitten minun ikäryhmässäni on todellakin jäljellä ne aivan viimeiset vaihtoehdot, jotka ovat ujoja tai muuten vain outoja/geeniperimältään heikkoja joita kukaan ei huolisi kuitenkaan. Mitä nyt naisten profiileja on tullut vilkuiltua, niin ei niissäkään ole ollut paljoa hurraamista yleisellä tasolla. Poikkeuksia toki on. Taidan suosiolla katsella ulkomaisia treffi-sivustoja, koska älyllä ja tuloilla on merkitystä normaaleille ihmisille. Luulin vitsiksi kun väitettiin että suomalainen nainen on hankala, mutta viihtyvätkin paremmin yksikseen kissoinensa ja koirineensa (mikä kertoo jo omaa synkkää tarinaansa).

      Tämä ei ole edes katkera tilitys vaan kolmen kuukauden ihmettelyn tulos. Kokeilin toisella profiililla jossa laskin ikääni 5 vuotta, niin sain jo samana päivänä useita vastauksia. Ikä ei ole naiselle vain numero.

      • ....................

        Puhelinnumeron paiskaaminen heti ensimmäisessä viestissä saa miehen vaikuttamaan siltä että hän on pelkän seksin perässä. Puhelinnumero annetaan mielestäni vasta siinä vaiheessa kun useamman viestin vaihtamisen jälkeen pitää suunnitella tapaaminen.

        Minkä takia naisten pitäisi "antaa anteeksi" miehelle miehen ikä, kun miehet eivät takuulla anna armoa naisille joiden ikä on heidän omasta mielestään liian suuri - vaikka nainen olisi samanikäinen kuin mies itse?


      • Kiinnostaa tietää

        "Kokeilin toisella profiililla jossa laskin ikääni 5 vuotta, niin sain jo samana päivänä useita vastauksia. Ikä ei ole naiselle vain numero."

        Muutoinko uusi profiilisi oli aivan samanlainen? Myös haetun naisen ikäakseli?
        Yhteyttä ottaneiden naisten ikä suhteessa feikki-ikääsi?


      • Äly ja väläys
        .................... kirjoitti:

        Puhelinnumeron paiskaaminen heti ensimmäisessä viestissä saa miehen vaikuttamaan siltä että hän on pelkän seksin perässä. Puhelinnumero annetaan mielestäni vasta siinä vaiheessa kun useamman viestin vaihtamisen jälkeen pitää suunnitella tapaaminen.

        Minkä takia naisten pitäisi "antaa anteeksi" miehelle miehen ikä, kun miehet eivät takuulla anna armoa naisille joiden ikä on heidän omasta mielestään liian suuri - vaikka nainen olisi samanikäinen kuin mies itse?

        Kuka sanoi että numeroa annetaan heti? Maininta vain että numeron voi saada jos haluaa. Ja suoraan sanottuna puhuessa tutustuu paljon paremmin ihmiseen kuin viesteillä joita sitten kivasti lähetellään viikko toisensa perään, kun puuttuu ne kirjekaveritkin ja kaikkee...

        Ei naisten tarvitse antaa ikää anteeksi, mutta on se kumma jos ei osata sanoa edes ettei kiinnosta vaan jätetään vain vastaamatta. Kertoo todellakin naisten tasosta nykypäivänä. Tätä tietysti vielä puolustellaan, koska "maailmahan toimii nykyään näin". Ei kiitos, kun sivistystaso pyörii siellä tuulipukujen tasolla niin kiinnostus katoaa hetkessä vaikka kuinka maisteriksi itseään tituleeraisi.
        Vietin jo kahdeksan vuotta elämästäni yhden sivistyneen maisterin kanssa, en ajatellut laskea tasoani, koska elämässä liikutaan ylöspäin, ellei sitten ole keksinyt leikkiä trendikästä ja leikkiä downshiftaamista, jolloin toivotan vain onnea valitulle tielle.

        Ehkä on minun ongelmani että tuttavapiireissäni ollaan vielä sivistyneitä, mutta sellaisia ei taida netin avulla löytää.

        Tutustuminen ei meillä tarkoita muuta kuin juuri sitä itseään. Kahvilla käynti ja taksilla kotiin jos ei ollut kiinnostava ihminen. Muutamat kohteliaisuudet tietysti vaihtaen, välittämättä minkälainen ihminen kohdalle sattui. Mutta valitettavasti se on hankalaa naisille jotka kuvittelevat tilanteen olevan jotakin muuta.

        Ja kuinka moni nainen oikeasti valehtelee ikänsä? Uskon että ainakin puolet, mutta sekin pitäisi antaa samalla tavalla anteeksi? Ikä on vain numero, kun ylitetään 30.

        Viimeksi olin eräässä kaveriporukassa johon sattui tulemaan heidän kavereiden kavereita ja minulla ei ollut mitään ongelmaa pitää keskustelua yllä 13 vuotta nuoremman naisen kanssa. Liian nuori minun makuuni, mutta ei ikä estä keskustelemasta asioista. Samalla tavalla on taipunut toiseenkiin suuntaan, mutta en ole mikään epäsosiaalisuuden huipentuma jonka pitäisi istua nurkassa hiljaa koska ikäero on liian suuri jonkun pikkusielun mielestä.


      • Äly ja väläys
        Kiinnostaa tietää kirjoitti:

        "Kokeilin toisella profiililla jossa laskin ikääni 5 vuotta, niin sain jo samana päivänä useita vastauksia. Ikä ei ole naiselle vain numero."

        Muutoinko uusi profiilisi oli aivan samanlainen? Myös haetun naisen ikäakseli?
        Yhteyttä ottaneiden naisten ikä suhteessa feikki-ikääsi?

        Profiili oli aika lailla samalla tekstillä. Ikä-akseli tosin oli edelleen sama kuin normaalistikin katsoisin. Kuvaksi valitsin sellaisen jossa näytin vanhemmalta kuin normaaliprofiilissani.

        Jos olisin psykiatriksi opiskelemassa, niin leikkikenttä olisi avoin kaikelle, mutta koska halusin vain yhden vertailun tehdä ja ehdin jo feikki-profiilinkin tuhota, koska olen mieluummin rehellinen ja vailla vastauksia kuin valehtelen ihmisille pitempään. En tainnut kenellekkään edes vastata jos oikein muistan ja poistin vain profiilin.

        Pystyn helposti näyttämään kahdessa eri kuvassa 10 vuotta nuoremmalta kuin toisessa ajamalla vähän sänkeä/partaa pois ja käymällä parturissa juuri ennen kuvan ottamista.


      • ....................
        Äly ja väläys kirjoitti:

        Kuka sanoi että numeroa annetaan heti? Maininta vain että numeron voi saada jos haluaa. Ja suoraan sanottuna puhuessa tutustuu paljon paremmin ihmiseen kuin viesteillä joita sitten kivasti lähetellään viikko toisensa perään, kun puuttuu ne kirjekaveritkin ja kaikkee...

        Ei naisten tarvitse antaa ikää anteeksi, mutta on se kumma jos ei osata sanoa edes ettei kiinnosta vaan jätetään vain vastaamatta. Kertoo todellakin naisten tasosta nykypäivänä. Tätä tietysti vielä puolustellaan, koska "maailmahan toimii nykyään näin". Ei kiitos, kun sivistystaso pyörii siellä tuulipukujen tasolla niin kiinnostus katoaa hetkessä vaikka kuinka maisteriksi itseään tituleeraisi.
        Vietin jo kahdeksan vuotta elämästäni yhden sivistyneen maisterin kanssa, en ajatellut laskea tasoani, koska elämässä liikutaan ylöspäin, ellei sitten ole keksinyt leikkiä trendikästä ja leikkiä downshiftaamista, jolloin toivotan vain onnea valitulle tielle.

        Ehkä on minun ongelmani että tuttavapiireissäni ollaan vielä sivistyneitä, mutta sellaisia ei taida netin avulla löytää.

        Tutustuminen ei meillä tarkoita muuta kuin juuri sitä itseään. Kahvilla käynti ja taksilla kotiin jos ei ollut kiinnostava ihminen. Muutamat kohteliaisuudet tietysti vaihtaen, välittämättä minkälainen ihminen kohdalle sattui. Mutta valitettavasti se on hankalaa naisille jotka kuvittelevat tilanteen olevan jotakin muuta.

        Ja kuinka moni nainen oikeasti valehtelee ikänsä? Uskon että ainakin puolet, mutta sekin pitäisi antaa samalla tavalla anteeksi? Ikä on vain numero, kun ylitetään 30.

        Viimeksi olin eräässä kaveriporukassa johon sattui tulemaan heidän kavereiden kavereita ja minulla ei ollut mitään ongelmaa pitää keskustelua yllä 13 vuotta nuoremman naisen kanssa. Liian nuori minun makuuni, mutta ei ikä estä keskustelemasta asioista. Samalla tavalla on taipunut toiseenkiin suuntaan, mutta en ole mikään epäsosiaalisuuden huipentuma jonka pitäisi istua nurkassa hiljaa koska ikäero on liian suuri jonkun pikkusielun mielestä.

        Valehtelijoille ei tarvitse antaa mitään anteeksi. Itse olen (tietämäni mukaan) kohdannut kaksi kolme miestä jotka ovat valehdelleet ikänsä. Kaksi sanoi suoraan niin tekevänsä ja kolmannesta huomasin sen kun näin hänet toisella saitilla ja ikä oli ihan erilainen kuin viimeksi (vähemmän kuin aiemmin).

        Tiedätkö miten siinä käy kun nainen kohteliaasti kertoo yli-ikäisille naisille että kiitos mutta ei kiitos? Haukut sieltä tulee. Haukutaan ikärasistiksi, nirppanokaksi, koppeloksi, uusavuttomaksi(?!), pinnalliseksi ja vaikka miksi. Ei jaksa enää ottaa tällaista "palkkiota" vastaan kohteliaisuudesta, joten joko käytän itse ikärajoitusta tai sitten en vain yksinkertaisesti vastaa jos joku ei osaa sen vertaa lukea ilmoituksestani että erottaa sieltä mikä on se maksimi-ikätoive ja tietää täten itse ylittävänsä sen hulppeasti.


      • Äly ja väläys
        .................... kirjoitti:

        Valehtelijoille ei tarvitse antaa mitään anteeksi. Itse olen (tietämäni mukaan) kohdannut kaksi kolme miestä jotka ovat valehdelleet ikänsä. Kaksi sanoi suoraan niin tekevänsä ja kolmannesta huomasin sen kun näin hänet toisella saitilla ja ikä oli ihan erilainen kuin viimeksi (vähemmän kuin aiemmin).

        Tiedätkö miten siinä käy kun nainen kohteliaasti kertoo yli-ikäisille naisille että kiitos mutta ei kiitos? Haukut sieltä tulee. Haukutaan ikärasistiksi, nirppanokaksi, koppeloksi, uusavuttomaksi(?!), pinnalliseksi ja vaikka miksi. Ei jaksa enää ottaa tällaista "palkkiota" vastaan kohteliaisuudesta, joten joko käytän itse ikärajoitusta tai sitten en vain yksinkertaisesti vastaa jos joku ei osaa sen vertaa lukea ilmoituksestani että erottaa sieltä mikä on se maksimi-ikätoive ja tietää täten itse ylittävänsä sen hulppeasti.

        Sepä se. Kengännumeroansa pienemmän älykkyyosamäärän omaavat ihmiset ovat jo opettaneet kaikki epäluuloisiksi. Itselläni on toki paksu nahka ja minua ei pysty sanat enää loukkamaan, mutta moni muu on herkempi.

        Kuten voi huomata, en kuulu niihin ihmisiin jotka kirjoittaisivat vain pari hassua riviä, enkä tiedä onko se sitten liikaa monelle ihmiselle jos poikkeaa "tavallisesta" yhteenkirjoitetusta tekstistä jota kukaan ei jaksa oikeasti lukea. Kolme helposti luettavaa kappaletta on aikalailla se määrä mitä ihmiset oikeasti jaksavat vielä lukea viestissä.

        Foorumeille voi kirjoittaa pitempiäkin, koska siellä ihmiset lukevat tekstin jos siltä tuntuu, mutta normaalisti hyppäävät pitempien tarinoiden yli. Huvittavinta on se että ihmisillä on pakonomainen tarve kommentoida yhden tai kahdenrivin tekstejä, vaikka niiden sisältö on yleensä lähellä olematonta. Palatakseni kuintenkin aiheeseen, on siis turhaa lähetellä naisille viestejä, ellet käytä toimiviksi havaittuja kliseisiä tekstejä joita jokainen voi kopioida valmiina? Tutustumisen vuoksi olisin ehkä valmis käyttämään kliseitä profiilissani ja viesteissäni, mutta se taas olisi periaatteiden myymistä vain sen takia että saisi kontaktin johonkin ihmiseen joka ei välttämättä ole edes kiinnostava...

        deitti.nettiin olen jo hieman liian iäkäs, mutta siellä sentään sai viikottain viestin vuosi sitten kun täällä kerrat jäävät yhteen kuukaudessa ja silloinkin yleensä yksinhuoltaja ei ole lukenut profiiliani. Luulisi että ihmiset olisivat kiinnostuneet tapaamaan toisia ihmisiä jos ovat profiilin luoneet, mutta ennakkoluulot tappaa koko touhun... deitti.netissä tosin tuntui olevan vain ihmisiä jotka kaipasivat sitä kirjekaveria. Kuukauden kirjoittelun jälkeen jos ei sitten uskalleta lähteä kahville tai edes kavereiden kanssa samaan baariin, niin käytän aikani jatkossa kypsempiin naisiin.


      • ....................
        Äly ja väläys kirjoitti:

        Sepä se. Kengännumeroansa pienemmän älykkyyosamäärän omaavat ihmiset ovat jo opettaneet kaikki epäluuloisiksi. Itselläni on toki paksu nahka ja minua ei pysty sanat enää loukkamaan, mutta moni muu on herkempi.

        Kuten voi huomata, en kuulu niihin ihmisiin jotka kirjoittaisivat vain pari hassua riviä, enkä tiedä onko se sitten liikaa monelle ihmiselle jos poikkeaa "tavallisesta" yhteenkirjoitetusta tekstistä jota kukaan ei jaksa oikeasti lukea. Kolme helposti luettavaa kappaletta on aikalailla se määrä mitä ihmiset oikeasti jaksavat vielä lukea viestissä.

        Foorumeille voi kirjoittaa pitempiäkin, koska siellä ihmiset lukevat tekstin jos siltä tuntuu, mutta normaalisti hyppäävät pitempien tarinoiden yli. Huvittavinta on se että ihmisillä on pakonomainen tarve kommentoida yhden tai kahdenrivin tekstejä, vaikka niiden sisältö on yleensä lähellä olematonta. Palatakseni kuintenkin aiheeseen, on siis turhaa lähetellä naisille viestejä, ellet käytä toimiviksi havaittuja kliseisiä tekstejä joita jokainen voi kopioida valmiina? Tutustumisen vuoksi olisin ehkä valmis käyttämään kliseitä profiilissani ja viesteissäni, mutta se taas olisi periaatteiden myymistä vain sen takia että saisi kontaktin johonkin ihmiseen joka ei välttämättä ole edes kiinnostava...

        deitti.nettiin olen jo hieman liian iäkäs, mutta siellä sentään sai viikottain viestin vuosi sitten kun täällä kerrat jäävät yhteen kuukaudessa ja silloinkin yleensä yksinhuoltaja ei ole lukenut profiiliani. Luulisi että ihmiset olisivat kiinnostuneet tapaamaan toisia ihmisiä jos ovat profiilin luoneet, mutta ennakkoluulot tappaa koko touhun... deitti.netissä tosin tuntui olevan vain ihmisiä jotka kaipasivat sitä kirjekaveria. Kuukauden kirjoittelun jälkeen jos ei sitten uskalleta lähteä kahville tai edes kavereiden kanssa samaan baariin, niin käytän aikani jatkossa kypsempiin naisiin.

        Itse sain varmaan kerran useamman kk varrella vastauksen deitti.netissä. Sinne ei ilmeisesti ole asiaa yli 35-vuotiailla.

        Minuakin ihmetyttää että minkä takia kaikki pitää aina mennä jonkun tietyn kaavan mukaan, viesteissä tai ilmoituksessa pitää löpistä vaan jotain yhdentekeviä seikkoja jotta asia etenee asiaankuuluvasti ihan kuin olisi jonkinlainen hovitanssi menossa. Jos vähänkin innostuu turinoimaan jostain itselleen mielenkiintoisesta asiasta pidempäänkin, tulee kauhistelua että olipa VUODATUS. Loukkaa tuo sana jo, niin kyllästynyt olen siihen että koskaan ei osu vastaan ketään joka arvostaisi sitä että en ole mikään puolimykkä idiootti joka ei saa sanaa suustaan (näppiksestään).

        Tälläkin hetkellä käyn kirjeenvaihtoa erään ihmisen kanssa ja niin halukas kuin olisinkin tutustumaan ja haaveilen jopa siitä että saisin vihdoin viimein lopettaa etsimisen, tympii se että hän ei tunnu olevan ollenkaan samoilla linjoilla kanssani eli ei osaa tai halua kirjoittaa kuin jokapäiväisistä asioista. Ehkä sillä tavalla takakireä ihminen ettei ala tuntemattomille koko elämästään avautumaan, minkä ymmärrän kyllä, mutta koska itse olen päinvastainen tapaus niin en tiedä yhteensopivuudesta. Tulee niin murheellinen olo kun ei sovi kenenkään kanssa yhteen.


      • N.__________

        Ikä ei ole kellekkään vain numero. Jos oikeassa elämässä onnistuu hurmaantumaan toisiinsa niin silloin se on pelkkä numero. Netissä se harvalle on pelkkä numero, ja sehän on itsestäänselvyys. Ovatko naiset nyt pinnallisia kun eivät netissä ota yhteyttä vanhempiin/paljon vanhempiin miehiin?
        Hahhah.


      • Äly ja väläys
        N.__________ kirjoitti:

        Ikä ei ole kellekkään vain numero. Jos oikeassa elämässä onnistuu hurmaantumaan toisiinsa niin silloin se on pelkkä numero. Netissä se harvalle on pelkkä numero, ja sehän on itsestäänselvyys. Ovatko naiset nyt pinnallisia kun eivät netissä ota yhteyttä vanhempiin/paljon vanhempiin miehiin?
        Hahhah.

        Niin, itse olen lähinnä 3 vuotta nuoremmista ja 2 vuotta vanhemmista kiinnostunut ja luonnollisesti poikkeuksia tulee suntaan jos toiseenkin. Kyllä se reippaasti yli kolmekymppisellä on vain numero tai sitten kannattaa ehkä miettiä omia arvojaan. Muuten voi jäädä ikuisesti yksin.

        Mutta esitit taas kerrran erittäin hyvin stereotyyppisen naisen asenteen. Pinnallisuus oikein loistaa vaikka aurinko ei edes paista. Ja jos "hurmaannut" viestistä netissä, kannattaa hakeutua ammatilaisen luokse keskustelemaan tästä ongelmasta, koska normaalit ihmiset tapaavat ihan oikeasti luonnossa.

        Otan mielelläni vastaan lisää palautetta, kun sen taso näyttää olevan samantasoista kuin mitä peruskoulussa käytiin joskus muinoin. Jotkut meistä kuitenkin kehittyy niistä ajoista, käy kouluja ja saa hyvä työpaikan ja mukavan elämän. Viimeisin viesti sai melkein hymyn kasvoilleni.


    • ....................

      Aloittajalla on aika hyvä muisti kun muistaa sadan naisen profiilin 4 kk takaa.

    • jossuavainen

      Itse olen 26vuotias, naamanätti pulska äityli. Minua ei kiinnosta parikymppiset geelitukat, vaan haluaisin ihan oikean miehen jonka kanssa nauraa ja hullutella, voivotella nykynuorisoa ja lääppiä ruokaa laittaessa. Lukea aamulehti kahvia ryystäessä, jutella päivän aiheista. Sitä aikuisten elämää. Mulla oli profiili s24:ssa puolisen vuotta. Hyvällä kuvalla jne. Ainoat, jotka viestiä laittoivat, olivat copypastettajat (sama viesti usealle naiselle joskus vielä useaan otteeseen), yli 50kymppiset miehet (kyllä, ovat jo turhan vanhoja minulle), seksinvonkaajat, ja pari täydellistä luuseria itsetunto-ongelmiensa kanssa.
      Ulkonäöllä ei minulle ole merkitystä, ikääkin saa olla 10 vuotta. Itse kun en ihan normaali 26v luonteeltani ole, vaan nautin kokkaamisesta ja olemisesta, perheasioista.

      Yhden ns. normaalin kanssa kävin treffeillä. Sanoi kymmenen minuutin jälkeen "oot liian läski". Onhan mulla peppua, reittäkin löytyy. Itse olen itseeni tyytyväinen, enkä muutu kenenkään vuoksi. Tarviiko sitä silti ilkeä olla?

    • Mulla on aina välillä deittiprofiili näkyvissä ja sit menee hermot ja piilotan sen. Saatan piilottaa sen myös loman ajaksi tai jos kirjoittelen jonkun mielenkiintoisen kanssa.
      Hermot menee näihin copy pastettajiin jotka eivät lue profiilia, varattuihin, seksin tarjoajiin ja pikkupoikiin jotka haaveilevat puumaseksistä. Juu, viestejä tulee välillä paljonkin mutta ei niiltä miehiltä jotka vastaavat hakuani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe