Heips!
Olen tehnyt geelikynsiä nyt puolisen vuotta hyvällä menestyksellä - kynsistä tulee hienoja ja kauniin muotoisia. Mulla on kuitenkin ollut Sinan halpisgeeli, joka tuli paketin mukana, käytössä, nyt haluaisin kokeilla jotain hieman laadukkaampaa ja pysyvämpää geeliä.
Sinan geelissä ei sikäli ole ollut mitään vikaa, että joillakin kavereilla se on pysynyt helposti kuukaudenpäivät hyvänä. Itselläni se kuitenkin ilmaantuu helposti jo viikossa, joten turhauttaa ja pilaa harrastusintoa...
Olen kuullut, että NDED:iltä saisi hyviä geelejä. Mitä sieltä kannattaisi tilata - alusgeeli, rakennegeeli, viimeistely ? Ja mitkä noista olisivat parhaita harrastelijan käyttöön? JA jos tekee alus-, rakenne-, ja viimeistelygeeleillä, mihin väliin tumppaan koristeet? :D
Olen miettinyt myös Cecars Secretin geelejä, olisiko niistä jotain, mitä voisitte suositella?
En kaipaa kitinää siitä, että pitäisi mennä ammattilaiselle laitattamaan. Olen ollut oikein tyytyväinen taitoihini, pidän huolen hygieniasta ja olen varovainen kaikin tavoin.
Kiitos jo etukäteen suosituksista - jos niitä löytyy :)
Hyvä geeli kotikäyttöön?
2
1857
Vastaukset
- maria-_-
http://www.nded.fi/kaeynnistyksen-setit/uv-geeli-setti/vylet-nails-ongelma-naulapyssy-uv-geeli.html#tcnd_748
itse olen tätä käyttänyt ja pysyy hyvin. laitto on vähän vaikeempaa ku toi kakkosgeeli millä rakennetaan nii se on aika löysää.. et rupee valuu nopeesti.. et ite teen 2-3 kynttä kerralla ja sit uuniin.. seuraavaks meinasin tilata tätä
http://www.nded.fi/kaeynnistyksen-setit/uv-geeli-setti/euro-line-uv-geeli-settit-ongelma-kynnet.html
ja itse laitan koristelun kakkosen ja kolmannen geelin väliin . .. saa sit huollossa viilattua pois sen ja sit vaan samanlailla et kaikki geelit ja koristelut :) - 5632
Synnytin lapsen ja minulla ei ole enää aikaa työskennellä. Voin myydä paljon erilaisia koristeita, geelejä ja kaikki mitä tarvitset kynsitekniikkaan (mm. lamppu, tipit, muotit, viilat, etc.)
Jos joku olisi kiinnostunut - tämä on mun email: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232