Nainen humalassa..?

nallekarhu02

Olen siis mies...

Tekeekös naiset humalassa sellaisia asioita, mitä ne ei haluaisi tai sanovat sellaisia asioita mitä ne ei tarkoita, siis humaltuneena..?

Eli, jos nainen sanoo: että minä tykkään sinusta paljon humalassa, niin voiko sitä ottaa tosissaan vai ei..?

Kertokaa naiset vaikka mielipiteenne..?

5

1012

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi kysyt :)?

Uskon että se sitä tarkoittaa, tai noh, itse ainakin tarkoitan olin sitten humalassa tai selvinpäin. Ei tule yleensä noitakaan sanoja liiemmin sanottua joten kyl siinä tarkoitus on silloin mukana kun noi sanat suusta tulee. Eikä kyl kieltämättä tule tehtyäkään asioita joita "kadun" tietysti jotain pientä, mut eipä isoja asioita :)

• Tosi nolo juttu

Jotkut humalaiset, olivat miehiä tai naisia, saattavat humalan ansiosta, estottomampina, sanoa sen, mitä eivät selvänä uskalla. Mutta eivät kaikki, toiset pistävät selvänä höhläpuheet humalan syyksi.

Omasta mielestäni molemmat tapaukset osoittavat aikuiselta ihmiseltä raukkamaisuutta. Jos aikuinen ei osaa, pysty, uskalla, voi ... sanoa asioitaan selväpäisenä vaan tarvitsee humalan tukea tai jos ns. aikuinen pistää juttunsa humalan piikkiin, niin silloin immeinen ei ole vielä aikuista päivää nähnytkään.

• irish coffee

Jaa-a, en nyt kyllä kovinkaan tosissaan humalaisen sanoja koskaan ottaisi, oli sanoja sitten mies tai nainen. Jos nainen humalassa sanoo tykkäävänsä sinusta niin se voi tarkoitaa a) hän oikeasti pitää sinusta, b) hän on vain kännissä ja kuvittelee näin, c) hän ei edes tajua puhuvansa, d) hän tykkää että paikalla on ihminen, oli se sitten sinä tai naapurin Pirkko tai e) jotain mitä en tähän nyt muistanut luetella.

Kannattaa katsoa mikä tilanne on selvin päin niin siitä huomaa kuinka todenmukaisia sanat ovat..

• Joskus ollut tästä juttua. Ihminen ei tee humalassa täysin moraalinsa vastaisia tekoja. Eli täysin yllättäen aamulla huomaa vaikka tappaneensa jonkun. Sellainen vaatii pidempää prosessia päässä..

Tykkää? On mahdollista, että nainen tunnustaa tykkäämisensä, koska ei selvin päin "uskalla" tai sitten hän humalassa yhtäkkiä oivaltaa tai luulee oivaltavansa tykkäävänsä jostain. Selvinpäin hän on sitten myöhemmin joko edelleen samaa mieltä tai sitten ei. Tunne on sanomishetkellä kuitenkin todennäköisesti aito.

• nallekarhu02

Kiitos kaikille kirjotuksista! :)

Silloin kun olin sen naisen kanssa hautuusmaalla, niin olikohan se ottanut jotain 15 kaljaa, ei se nyt niin hirveesti ollut kännissä, mutta sanoit tykkäävänsä minusta ja ei ole mitään muttia, ajomatkalla kotiinpäin pussailtiin ja se nojasi minuunpäin..
      Olen tuntenut sen aika pitkään, ja ei se minusta hirveän ujo ole, se on vain kokenut kaikenlaista paskaa elämässä...

Minä ainakin tunsin perhosia vatsassa, aina kun me pussailtiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe