40 - 50-vuotiaat naiset, mitä mieltä nuoremmista miehistä?

Kuuma rakastaja32

Olisi välillä kiva olla kypsemmän naisen kanssa, mutta mites tällainen 30-vuotias kolli sopii 40-50-vuotiaan naisen silmiin?

24

1116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+17

      No vähän oot vanha kesäkissaksi mutta talven yli saattaisit vielä mennä pahimpaan hätään:-D

    • pamela88

      Omalla kohdalla tuntus melko epätodelliselta yhtälöltä.Juuri niin päin etten usko kenenkään tuon ikäisen kiinnostuvan minusta,40 naisesta. Ei edes tai nimenomaan seksimielessä,vaikka melko sutjakassa kunnossa olenkin.

      • TomiPee

        Enpä olisi niin varma. Itse voisin sutjakkaa nelikymppistä pistellä illan päätteeksi helposti.. -M31-


    • pamela88

      ;)
      Ei ole kukaan vielä uskaltanut yrittää...ja ikähän ei ollut enää TASAN 40 vee,jos sillä oli enää merkitystä.

      • TomiPee

        Sinun pitää vähän antaa ymmärtää.. mutta siis ei ollut merkitystä. Sutjakka mikä sutjakka. Ei tässä kolmekymppisiä olla enää itsekään - tasan.


      • öööööhhh..

        Miksi sitten vain odotat etkä tee itse elettäkään. Olet jo sen ikäinen, ettet kuulu 30v ja varsinkaan sitä nuorempien miesten "kohderyhmään", koska tarjolla on nuorempaa ja seksikkäämpää. Itse olen rapiat 30 ja nelikymppisiä naisia on tullut itse juttusille ja poimineet pois, mikäli olen vain ollut sillä tuulella. Aktiiviset ikätoverisi siis vievät nuo sinutkin mahdollisesti kelpuuttavat nuoremmat miehet sinun ihmetellessäsi, että missä ne kaikki halukkaat nuoret kollit on.


    • candida

      No, ihastus ja tykästys ei ole ainakaan mua häirinny...
      tietty myös persoonallisuuden ois hyvä olla kiinnostava

    • ?.

      Entäs mitä mieltä nelikymppiset naiset on parikymppisistä miehistä?

      • !

        Nehän on just passeleita, eivät ole vielä ehtineet juurtua huonoihin tapoihin joista ois työ ja tuska opettaa pois.


    • Kolmekymppiset vois viel mennäkin mut kakskymppiset on jo liian lapsellisia.

    • Tosiaankin..

      alat olemaan sieltä ylärajoilta.. Useimmat kyselijät 20-30v, itse siis 43.
      Mutta jokaisessa ihmisessä puolensa, en valintoja pelkkien numeroiden perusteella tee. Alaikäraja minulla käytössä, on tosin enemmän kuin 18.

    • Life goes on

      Moi! Olen jo vanha nainen 48v ja kyllä about 30v mies käy. Olen jo useamman vuoden tapaillut satunnaisesti mua 15v nuorempaa miestä.Ja muitakin mua huomattavasti nuorempia miehiä on osunut kohdalleni.Enkä tod ole sutjakka,mutta nätti noin yleisesti ajateltuna:) On kauniimpiakin,todellakin.Mutta nätit ja hoikat on useimmiten varattuja,itse täysin sinkku.Ja välillä osaan olla aika villikin;) Ja en tod itse etsi nuorempia.Jostain syystä viehätän mua nuorempia.Se kokemus kai;)

    • Nice 2 b young

      Kun mies tulee noin 50vuoden ikään, se heittää rupsahtaneen, ruman eukkonsa mäelle ja pokaa parikymppisen pimun.

      Ja kun tämä lempattu, rupsahtanut eukko ei enää ikäisilleen miehille kelpaa, on näiden naistenki pakko hakee seuraa nuoremmista. Ja parikymppiset pojanklopit on helppoja saaliita, ne kun on vielä niin kokemattomia että ne suorastaan haluaa saada opastusta vanhemmalta naiselta.

      Eli parikymppinen on kova sana joka käänteessä :)

      • näinhän se

        Olet harvinaisen perillä tosiasioista ollaksesi vasta parikymppinen jannu (viestistäsi siis sai kuvan että olet parikymppinen)


      • Vanhempi nyksä

        Mun mies heitti sen nuoremman vaimonsa pihalle ja otti mut eli 10 vuotta exäänsä vanhemman. Joskus menee näinkin. Olen 45 ja exä 35


    • niinpäniin

      riippuu kolmekymppisestä :)

    • oiuyt

      Itse myös ihastelen tuon ikäisiä naisia. Niin upeita ja seksikkäitä tapauksia välillä näkee että huh huh! Itse tapasin n. 48v naisen ja tapailtiin muutaa kk mutta olosuhteiden pakosta joutui tapailun lopettamaan. Varmaan rakastuinkin häneen..parhaat suudelmat sain häneltä mitä ikinä olen saanut. Hienoin nainen jonka olen tavannut. Itse olin 31v silloin.

      • Nelikymppinen Nainen

        Jos mieheni minua liki 9v vanhempi vaihtaa mut 20v.naikkoseen niin siitä vaan ja onnee. Kun ei. Tahdo jaksaa minuakaan tyydyttää...vaikka tosin jos itseäni vertaan ollessani 20v en oikeasti tykännyt seksistä näin paljoa kuinnyt! Jajoo olen timmissä kunnossa ja kuulatkin käytössä. En ylipainoinen ja seuraan aikaani....olenkin jo harkinnut pientäsäpinää tähän arkeen...


      • Neljäkymppinen Nainen
        Nelikymppinen Nainen kirjoitti:

        Jos mieheni minua liki 9v vanhempi vaihtaa mut 20v.naikkoseen niin siitä vaan ja onnee. Kun ei. Tahdo jaksaa minuakaan tyydyttää...vaikka tosin jos itseäni vertaan ollessani 20v en oikeasti tykännyt seksistä näin paljoa kuinnyt! Jajoo olen timmissä kunnossa ja kuulatkin käytössä. En ylipainoinen ja seuraan aikaani....olenkin jo harkinnut pientäsäpinää tähän arkeen...

        Ai niin ja itse pidän ehkä 35-45 vuotiaita miehiä seksikkäimpinä..koska heillä varmat otteet ja tietää mitä haluaa. Sitä karismaa


    • ei kiitos

      Silmiin sopii hyvin, mutta ei muuten, eli katsella voisin jos olet hyvä kroppainen, ei muuta.

    • Nuorimies 23v

      Mielestäni olen todella kypsä ikäisekseni ajatusmaailmaltani. Jotenkin ärsyttää kun vanhemmat naiset suhtautuu niin että kaikki päälle parikymppiset on vielä lapsellisia pikkupoikia. Sehän on niin yksilöllistä kuka on lapsellinen ja kuka ei. Varmasti moni nelikymppinen nainen yllättyis kun suostuis tutustumaan muhun. Saatan näyttää nuorelta mutta olen silti aikuinen mieleltäni.

    • Janne 34v.

      "Miksi sitten vain odotat etkä tee itse elettäkään. Olet jo sen ikäinen, ettet kuulu 30v ja varsinkaan sitä nuorempien miesten "kohderyhmään", koska tarjolla on nuorempaa ja seksikkäämpää"


      Öh, anteeksi mitäh? :) Eikös se miehissä mene toisinpäin vai onko jonkun mielestä 20v pojat miehiä? Mieshän on miehekkäämpi kolmikymppisenä ja nainen kauniimpi kolmekymppisenä kuin kaksikymppisenä.
      Suosittelen asioiden kertaamista.

      "Kun mies tulee noin 50vuoden ikään, se heittää rupsahtaneen, ruman eukkonsa mäelle ja pokaa parikymppisen pimun."

      Enemmistö pokaa varmasti mieluummin 30v naisen kuin 20v pissiksen,
      ellet sitten ole enempi lapsiin päin, niin se on eri asia.

      "Jotenkin ärsyttää kun vanhemmat naiset suhtautuu niin että kaikki päälle parikymppiset on vielä lapsellisia pikkupoikia. Sehän on niin yksilöllistä kuka on lapsellinen ja kuka ei. Varmasti moni nelikymppinen nainen yllättyis kun suostuis tutustumaan muhun."


      Ehkä olis jo aika sunkin myöntää että poika on poika ja mies on mies. Sanoohan sen jo ikäsikin, että olet vielä liian nuori olemaan miehekäs.
      Samoin tytöissä on sama asia, että miehet kiinnostuu enemmän 30v naisista joissa on naisellisuus täydellisimmillään, oikeita herkkupaloja, eivät keskenkasvuisia.

      Monen on tätä asiaa vaikea myöntää,mutta on helpompi elää kun hyväksyy itsensä.

    • hengitys nousee

      sitähän on jumissa jo töiss kun 50v pakkaus pukkaa vierelle.

    • Mies24 vuotta

      Ei ikäero ole mikään ongelma. Olen harrastanut seksiä 41-vuotiaan, 43-vuotiaan ja 46 vuotiaan naisen kanssa ja hauskaa oli. Voisin harrastaa seksiä myös yli 50-vuotiaan naisen kanssa. Ei sillä iällä ole mitään merkitystä vaan luonne ratkaisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe