Pitäisikö luovuttaa

LauraLotta

Olemme tunteneet exäni kanssa neljä vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Minä itse rakastan exääni, mutta hän väittää, ettei hänellä ole tunteita ja joskus niinä hyvinä etkinä kuulen "vahingossa" sanan kulta tai harrastamme seksiä.
Minä tunnen edelleen välillämme yhteyden ja uskon, että hänelläkin on tunteita, mutta huonon suhteemme takia hän ei uskalla niitä paljastaa, hän pelkää, että satutan häntä.

Minun rakkauden tunteeni o niin suuri, etten kestä menettää häntä, mitä siis tehdä?

Muutimme liian pian yhteen tavattuamme ja suhteemme oli todella myrskyinen. sitten syntyi lapsemme.
Hän on minulle katkera ja vihainen ja tuntee halua kostaa. Kai on pakko olla rakkautta, muutenhan sitä vain antaisi olla ja jatkaisi elämää, uskon että hänen tunteensa piilevät jossain vihan takana ja että tämä voisi toimia jos saisin hänet avautumaan.
Onko rakkaus todella kuollut.
Meillä on ollut onoffia eromme jälkeen tähän asti.
Mitä itäisi tehdä, luovuttaa vai yrittää?
Pelkään niin kovasti hänen löytävän toisen, enkä halua luopua hänesä.

1

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24

Luehan tekstisi uudelleen..

Rakkaus perustuu kahden keskeiseen kunnioitukseen, välittämiseen. Teillä konkreettisesti yhteistä on vain lapsi ja seksi.

Miehesi rakastaa sinua tavallaan, sitä ei voi kieltää, mutta ei niin paljon, että kunnioittaisi sinua. Se ei ole oikeaa rakkautta, se on riippuvuutta..

Katkeruus, viha ja kostaminen hallitsee ja mies hallitsee näillä perusteilla sinua eikä osaa irrottautua vaikka syytä olisi, kummankin.

Teillä on pitkä historia takana, lapsenne yhdistää teitä tavallaan ikuisesti mutta onko tuo tuska ja suru mitä tunnet sen kaiken arvoista?

Luopumisen tuska on valtava ja lyö rikki mutta ennenpitkää siitäkin selviää, sattuu vähemmän ja vähemmän ja tulee sekin päivä, kun kaikki on ohi. Älä pitkitä tilannetta, niinkuin minä tein koska toipumiseen menee niin kauan, ettei sinusta ole kuin pelkät kuoret jäljellä ja monta tuhlattua kuukautta, vuotta.

Olen käynyt läpi vastaavan tilanteen, taistelen sen kanssa vieläkin mutta omat tunteeni mieheen ovat jäätyneet ajan kuluessa, vieläkin niitä on mutta jonain päivänä kaikki on kuluneet loppuun. Nyt yritän pelastaa itseni parisuhteen sijasta, surra ja itkeä jotta säästyisin vihalta ja katkeruudelta. Puhua ja käydä tilannetta läpi uudelleen ja uudelleen, hyväksyä myös ajallaan ne miehen uudet naisystävät.

Ettei minusta tulisi samanlaista, kuin miehestä.

Kyse on sinun elämästäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5365
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2086
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1760
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      16
      1473
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1417
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1058
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      205
      905
    Aihe