Onko kukaan kokenut samaa? Eli pidennykset ikäänkuin "pullistelevat", eivät ihan teipin kohdilta vaan hiukan alempaa. Eli hiuksia pitää harjata noin. 10 min välein tai useammin, jotta pysyvät kohillaan. Mistä voi johtua ja mitä voi tehdä? Tukka on harjaamatta siis aivan kaamean näköinen ja soirot harottavat miten sattuu...
Ongelma teippipidennyksissä
4
108
Vastaukset
- Shandra
Mulla ei tollasta, mutta takuuntuu todella nopeasti, jos ei harjaa "koko ajan".
Oisko huono laatu? - 30
Huono laatu, se patti on takkuuntumista. Silottavia ja kiillottavia tuotteita, aamuisin kerastasen nutritive sarjan lämpöaktiivinen kosteuttava hoitoaine kuiviin hiuksiin ja rautaa perään niin talttuu, mutta syy tuohon on hiusten huono laatu :(
- Ei hyvältä näytä
Mulla hiuksissa teippikiinnityksen jälkeen hiussuortuva menee ikäänkuin s-muotoinen se pidennys...!!!! Koko ajan harjattava. Miksi, osaatteko sanoa?
- Kampaajamestari
Hei, Hiuspidennykset on laitettu väärin. Hiusosio on ollut ylijännitteellä kun teippipidennys on laitettu. Onko pidennuksen laittanut nuori kampaaja? Olen kampaajamestari ja tiedän nämä ongelmat jos ja kun "kokematon" kampaaja laittaa pidennykset. Mene sen puheille joka ne laittoi. Hän on velvollinen korjaamaan ne. Tietysti joku aika takuussakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770