oli kaunis kassaneiti

vaikeetakin

citymarketissa kun olin ostoksilla,seisoin siinä ja katselin häntä silmät kiiluen niin tämä sanoi että ei muuta kun työnnät sisälle vaan,menin hiukan sekaisin ensin mutta sitten tajusin että hän tarkoittikin maksukorttia.

8

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kassaneiti

Kiitos kehuista mutta en anna.

• 212121212121244

sen siitä saa kun ei ole pillua edes haistanut koskaan, sekeaisn olet varmaan jo siitä kun ajat auton pesuun "sisälle"

• q5hjr4t6j

Kyllä se poikuus sinullakin joskus lähtee.

• oletkö tämä

Epätoivoinen perverssi jonka ainoa kontakti naisiin on kaupan kassalla?

• vaikeetakin

en ole epätoivoinen perverssi mutta niin hiton kiinnostunut naisista minä arvostan suuresti tuollaisia kauniita ja seksikkäitä naisia ja tuo tekee paljon kun on iloisen luontoinen se kaunistaa jo pulella tyttöjä ja naisia nuoria naisia en tiedä miten se pitäisi kirjoittaa mutta eivät kaikki miehenpuolet osaa arvostaa naista oikein,citymarketissa oli nytkin niin iloisen näköinen kassaneiti että tuli ihan hyvä mieli pitkäksi aikaa.

• wefc4

yhdysvalloissa on joku parantunut homoudesta.

• ei käy mulle

oliko sinun ystäväsi ethän nyt ole yksinäinen,kyllähän niitä kuulemma on kemissäkin riitämiin että siitäpä vaan kyttäileen.

• No niin just

No eihän tässä muusta ole kyse kuin siitä,että moni mies ajattelee kaxmielisesti...
      Ns. esimerkkitapaus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56