citymarketissa kun olin ostoksilla,seisoin siinä ja katselin häntä silmät kiiluen niin tämä sanoi että ei muuta kun työnnät sisälle vaan,menin hiukan sekaisin ensin mutta sitten tajusin että hän tarkoittikin maksukorttia.
oli kaunis kassaneiti
8
696
Vastaukset
- Kassaneiti
Kiitos kehuista mutta en anna.
- 212121212121244
sen siitä saa kun ei ole pillua edes haistanut koskaan, sekeaisn olet varmaan jo siitä kun ajat auton pesuun "sisälle"
- q5hjr4t6j
Kyllä se poikuus sinullakin joskus lähtee.
- oletkö tämä
Epätoivoinen perverssi jonka ainoa kontakti naisiin on kaupan kassalla?
- vaikeetakin
en ole epätoivoinen perverssi mutta niin hiton kiinnostunut naisista minä arvostan suuresti tuollaisia kauniita ja seksikkäitä naisia ja tuo tekee paljon kun on iloisen luontoinen se kaunistaa jo pulella tyttöjä ja naisia nuoria naisia en tiedä miten se pitäisi kirjoittaa mutta eivät kaikki miehenpuolet osaa arvostaa naista oikein,citymarketissa oli nytkin niin iloisen näköinen kassaneiti että tuli ihan hyvä mieli pitkäksi aikaa.
- wefc4
yhdysvalloissa on joku parantunut homoudesta.
- ei käy mulle
oliko sinun ystäväsi ethän nyt ole yksinäinen,kyllähän niitä kuulemma on kemissäkin riitämiin että siitäpä vaan kyttäileen.
- No niin just
No eihän tässä muusta ole kyse kuin siitä,että moni mies ajattelee kaxmielisesti...
Ns. esimerkkitapaus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559