Ton näyttelijän

zisel

on pakko tuntea mun äitin sisko! Toi sen hahmo ei ole 99% vaan täysin 100% just samallainen kuin se :D No okei, sillä mun äitin siskolla ei ole ärrä-vikaa mutta muuten täysin sama tyyppi, toi "hirrrrveen humalassa" ja kaikki "mie en muista yksityiskohtia kun mie olin niin hirrveen, hirrrrrveen humalassa" :D Pukeutuminen, koko, ilmeet, liikehdintä, puheääni ja kaikki ihan identtistä XD

http://www.youtube.com/watch?v=uKpwcb6AS_Y

Tuli linkki ja kehotus katsomaan että "kukas se siinä" :)

26

55

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotenkin..

mä uskon..

• zisel

Ai... :D

Siis pakko vielä lisätä että toi päälle-puhuminen ja lauseitten jatkaminen ja kaikki :D Ei jumaliste onkohan toi näyttelijä jostain Itä-Suomesta.. :D

• jaa-a..
        zisel kirjoitti:

Ai... :D

Siis pakko vielä lisätä että toi päälle-puhuminen ja lauseitten jatkaminen ja kaikki :D Ei jumaliste onkohan toi näyttelijä jostain Itä-Suomesta.. :D

Mut mites tää kalijapullo-otos..:)

• zisel
        jaa-a.. kirjoitti:

Mut mites tää kalijapullo-otos..:)

Ei oo näkyny...

• pistäs joku
        zisel kirjoitti:

Ei oo näkyny...

rietas kuva itsestäsi palstalle

• y.b..

Mutta eihän tuo mies ole berberi kuten sinä olet :)

• ..

Sun tulevaisuuden kuva.

• zisel

Hyvin mahdollista :D

• näytä ...
        zisel kirjoitti:

Hyvin mahdollista :D

pylly

• zisel
        näytä ... kirjoitti:

pylly

Miks?

• pistä nyt..
        zisel kirjoitti:

Miks?

sellanen revittelykuva :D

Olethan laittanut tissisikin, jossa sormesi...niin anteeksi vaan... näytti hk:n tarjousnakeilta. Uskon että pyllysi ei ehkä näytä miltään k-kaupan tuotteelta, eli pylly palstalle :D!!!!!!!

• zisel
        pistä nyt.. kirjoitti:

sellanen revittelykuva :D

Olethan laittanut tissisikin, jossa sormesi...niin anteeksi vaan... näytti hk:n tarjousnakeilta. Uskon että pyllysi ei ehkä näytä miltään k-kaupan tuotteelta, eli pylly palstalle :D!!!!!!!

"...näytti hk:n tarjousnakeilta"

• no, ainakin
        zisel kirjoitti:

kannatti yrittää :D ehkä josku laitatkin..

• zisel
        no, ainakin kirjoitti:

kannatti yrittää :D ehkä josku laitatkin..

Kyllä mä sen farkku-peffan aattelin laittaa mutta mulla on sellanen ongelma että jotta kamera kuvaa, on mun painettava tältä läppäriltä nappia, joten miten voin ottaa perseestäni kuvan niin että seison takaperin ja painan samalla nappia tietokoneesta? Pitää pyytää joku ottaa mun perseestä kuva. Se voi herättää vähän hämmennystä muttei se mikään oudoin asia ole varmasti mitä ehdotuksia multa on tullut :D Sanon vaan että aattelin pistää nettiin perseeni kuvan niin eiköhän se ole siinä.

• lisäys...
        zisel kirjoitti:

mulla on mielikuva että sulla olisi eriparitissit. Onko ne eri kokoa vai muistanko väärin?

• zisel
        lisäys... kirjoitti:

mulla on mielikuva että sulla olisi eriparitissit. Onko ne eri kokoa vai muistanko väärin?

Ei, kyllä mun tissit on ihan samaa kokoa :)

• ai niin,
        zisel kirjoitti:

Kyllä mä sen farkku-peffan aattelin laittaa mutta mulla on sellanen ongelma että jotta kamera kuvaa, on mun painettava tältä läppäriltä nappia, joten miten voin ottaa perseestäni kuvan niin että seison takaperin ja painan samalla nappia tietokoneesta? Pitää pyytää joku ottaa mun perseestä kuva. Se voi herättää vähän hämmennystä muttei se mikään oudoin asia ole varmasti mitä ehdotuksia multa on tullut :D Sanon vaan että aattelin pistää nettiin perseeni kuvan niin eiköhän se ole siinä.

oikeasti... haluaisin kuulla lisää ÄÄNTÄSI! ei tissit ja pylly oikeasti niin kiinnosta, mutta se oli hauskaa kun laitoit lauluasi. ja tuohon eriparitissiini, se ei ollut vttuilua, vaan kysymys johon ei tarvitse vastata.

• zisel
        ai niin, kirjoitti:

oikeasti... haluaisin kuulla lisää ÄÄNTÄSI! ei tissit ja pylly oikeasti niin kiinnosta, mutta se oli hauskaa kun laitoit lauluasi. ja tuohon eriparitissiini, se ei ollut vttuilua, vaan kysymys johon ei tarvitse vastata.

Mikä sua vaivaa?? :D

• ???
        zisel kirjoitti:

Mikä sua vaivaa?? :D

Tässä yhteydessä voisin kysyä samaa. Mua ei vaivaa mikään. Sulla oli vain niin hauska ääni niissä äänitteissäsi.

• zisel

• .

• zisel

• .
        zisel kirjoitti:

Jaa, sillainko se kuulu? No koitetaan vielä: http://vocaroo.com/?media=vle9b9iQw5dhNAA0A

pa kuulkas palja puska.

Anteeksi, mutta muuta en kuullut. Olen joko

tyhmä
        kuuro
        homo

kun en tajua muuta tuosta :)

• zisel
        . kirjoitti:

pa kuulkas palja puska.

Anteeksi, mutta muuta en kuullut. Olen joko

tyhmä
        kuuro
        homo

kun en tajua muuta tuosta :)

Mä kuulen molemmissa ihan selvästi että "no kiitos paljon puska" :) En tiedä pätkiikö sitten siellä. Itseasiassa sanoin toiseen linkkiin että "no nyt uudestaan...no kiitos paljon puska" mutta se alku jäi jonnekkin - tai sit en painanutkaan Rec-nappia ajoissa :D

• no niin!!
        zisel kirjoitti:

Mä kuulen molemmissa ihan selvästi että "no kiitos paljon puska" :) En tiedä pätkiikö sitten siellä. Itseasiassa sanoin toiseen linkkiin että "no nyt uudestaan...no kiitos paljon puska" mutta se alku jäi jonnekkin - tai sit en painanutkaan Rec-nappia ajoissa :D

nyt kun tiesi mitä odottaa, niin kiitostahan siinä puskalle toivoteltiin :)

• zisel
        no niin!! kirjoitti:

nyt kun tiesi mitä odottaa, niin kiitostahan siinä puskalle toivoteltiin :)

Mä laitan tästälähtien mun ääniviestit suomenkielisten tekstityksien kanssa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe