Moikka! Eli kesällä 2012, 13 täyttävä tyttö etsiskelisi kipeästi kesätöitä. Asun siis Tampereella ja iästäni huolimatta olen tosi ahkera ja hoidan hommani asiallisesti, huolellisesti ja laiskottelematta. Voin auttaa esimerkiksi käydä puolestasi kaupassa, ulkoiluttaa koiraasi ja paljon muuta, saa myös ehdotella mahdollisia töitä. Työaika olisi noin 2-3 viikon ajan päivittäin muutaman tunnin. Jos kiinnostaa, lähetä viestiä sähköpostiin; [email protected]. Palkoista jne. voidaan sopia kun kesään päästään
KESÄduunia Tampereelta 12 vuotiaalle (LUE)
6
412
Vastaukset
- sama hyyppä
Vastailkaa :)
- kultaisianeuvojasull
Annan nyt vinkkejä, jotka kannattaa ottaa huomioon.
1) Sinun tulee ahkerasti hakea töitä, jos haluat sitä työtä kesäksi. Työ ei tule sinun luoksesi. Sinun tulee ottaa yhteyttä paikkoihin, johon haluat töihin, ei sieltä oteta sinuun ensin yhteyttä.
2) Sinulla on väärä käsitys, jos luulet kesätyön olevan jonkun yksityisen henkilön koiran ulkoiluttamista tai vaikka hänen kämppänsä siivoamista. Minä en suosittele jättämään yhteystietoja ja odottamaan jonkun ottavan yhteyttä, ja tarjoavan tuollaisia töitä. Kannattaa muistaa, että netissä liikkuu kaikenlaisia ihmisiä.
3) Suhteilla saa kesätyöt, niitä kannattaa siis hyödyntää. Tuon ikäisenä voi olla melko hankalaa päästä mihinkään muualle, kuin tuttujen työpaikkoihin.
4) Tarvitset vanhempiesi suostumuksen, jotta voit ylipäätänsä tehdä töitä. Sinua koskevat laissa määritellyt tietyt rajoitukset, joten et voi tehdä samanlaista työtä ja yhtä raskasta, kuin sinua jonkin verran vanhemmat.
5) Kesätöitä ei sovita kesällä. Kesätyöt sovitaan keväällä. Et voi vain jättää yhteystietojasi ja sanoa, että sovitaan kesällä, kun sinua huvittaa. Minä olen ollut aina aikaisin liikkeellä, jo tammikuussa ja yleensä kesätyöpaikkoja aletaan lyödä lukkoon jo maaliskuussa.
6) Työntekijä ei päätä palkkaansa. Kesätyöt ovat yleensä 2 viikon mittaisia ja tuosta ajasta on ihan turha useita satoja euroja odottaa.
Jos sinua kiinnostaa tuollainen juuri tuollainen siivous, koiran ulkoilutus jne. kannattaa varmaan kysyä tutuilta, ainakin saat turvallisemman työpaikan. Vanhempasi tuskin antavat sinun mennä ihan kenen tahansa tuntemattoman kotia hoitamaan. Hyödynnä lähipiirisi suhteita ja hanki sitä kautta töitä.
Ikäsi ei ole este kesätyölle, mutta ei sen saaminen ulkopuoliselta työnantajalta varmasti helppoakaan ole.- ::..::
Kiitti ja yritän ottaa huomioon:)
- ----
Eiköhän se koiran ulkoiluttaminen tai siivoaminen yksityishenkilön luona ole ihan hyvä vaihtoehto 13-vuotiaalle. Tuskin juuri mikään yritys sen ikäistä palkkaa, joten töiden löytäminen on varmasti todella vaikeaa.
- Kesätöitä hakeva
Asun itsekin tampereella ja täytän marraskuussa 13. Etin kesätöitä TAMPEREELTA mansikanpoimijana tai vastaavana kesänä 2013. Jos tiedätte jonkin nettisivuston niin laittakaa linkkiä sähköpostiini: [email protected]. Kiitos:)
- Duunia kaipaavat :)
Hei vain!
2 tyttöä etsiskelisi kesäduunia vielä tälle vuodelle (2014) tai ensivuodelle 2015,toinen tyttö täyttää 12 ja toinen on 13. Etsiskelisimme esim.mansikanpoimintaa,pienen koiran ulkoiluttamista,siivousta,kaupassa käyntiä,kaupassa avustamista,sekä kaikkea mahdollista :) Voisimme tehdä pari kertaa viikossa esim. n 2-5 kertaa viikossa :)
Voi lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059