Noniin,

zisel

nyt alkoi taas rappukäytävässä tapahtua, johan oli korkea aika. 2 miestä möykkää ja ilmeisesti konttaa rappuja. Ovi aukes ja kuulu naisen ääni. Voin päivittää tilannetta jos toi kehittyy tosta johonkin.
Monte meinas saada sydärin kun juteltiin sen kanssa puhelimessa ja se kuuli kuinka piripäät riehui rapussa ja varmaan tappoi toisiaan ja mä menin kämpästäni sinne rappuun katsoo uteliaana mitä siellä tapahtuu.

Ps. En ole naapuri-kyylä :D

34

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitämitämitä

Oletteko montun kanssa naapureita?

• zisel

Eikun puhelimessa oltiin ja se kuuli siihen puhelimeen saakka kun piripäät tappoi toisiaan tossa mun rapussa. Sitten sen puhelun aikana avasin oveni ja menin omalle tasanteelle rapussa katsoo mitä siellä alempana tapahtuu niin monte meinas saada sydärin kun se kuuli sitä huutoo ja itkua ja parkua.

• zisel kirjoitti:

Eikun puhelimessa oltiin ja se kuuli siihen puhelimeen saakka kun piripäät tappoi toisiaan tossa mun rapussa. Sitten sen puhelun aikana avasin oveni ja menin omalle tasanteelle rapussa katsoo mitä siellä alempana tapahtuu niin monte meinas saada sydärin kun se kuuli sitä huutoo ja itkua ja parkua.

en ole ikinä säikähtänyt niin paljon ku silloin.
        luulin tosiaan et kimppuusi oli käyty.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

Kappas, sä olet paikalla :)

Täällä mä juoruan sun asioita heti kun selkäs käännät! No mutta joo, mä ihmettelin siinä puhelussa kun menit ihan hysteeriseks ja rupesit huutaa että mitä vittua... :D Ei tainnut olla ihan tuttu tilanne sulle.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

"en ole ikinä säikähtänyt niin paljon ku silloin"

• Säikähditkö monte
        monte24 kirjoitti:

edes siinä salamaviteossais yhtä paljon ;)

• zisel kirjoitti:

Kappas, sä olet paikalla :)

Täällä mä juoruan sun asioita heti kun selkäs käännät! No mutta joo, mä ihmettelin siinä puhelussa kun menit ihan hysteeriseks ja rupesit huutaa että mitä vittua... :D Ei tainnut olla ihan tuttu tilanne sulle.

no laskit kesken puhelun luurin korvastasi ja oikeesti luulin et kimppuusi oli käyty ku ei pitkään aikaan mitää kuulunut vaik kuinka huusin omaan kapulaani.
        tappelut ja räyhäämiset on tuttuja miulle, se vaan ei ole tuttua et, joku josta välitän paljon ja jonka kanssa oon juuri puhelimessa ja välimatkaa satoja kilometrejä lakkaa vastaamasta ja helvetinmoista älämölä kuuluu puhelimen kautta etäisesti.

• zisel kirjoitti:

"en ole ikinä säikähtänyt niin paljon ku silloin"

livenä jos joku läheinen joutuu jonkun hullun väkivaltaisen kohteeksi, niin voin puuttua siihen yleensä heti.

• zisel
        monte24 kirjoitti:

no laskit kesken puhelun luurin korvastasi ja oikeesti luulin et kimppuusi oli käyty ku ei pitkään aikaan mitää kuulunut vaik kuinka huusin omaan kapulaani.
        tappelut ja räyhäämiset on tuttuja miulle, se vaan ei ole tuttua et, joku josta välitän paljon ja jonka kanssa oon juuri puhelimessa ja välimatkaa satoja kilometrejä lakkaa vastaamasta ja helvetinmoista älämölä kuuluu puhelimen kautta etäisesti.

Niin, mä laskin puhelimen korvasta jotta kuulisin itse paremmin. Tarkotus oli käydä rapussa, mennä takas sisään ja pistää luuri takas korvaan ja sanoa että "aijaa, tuolla on tollasta". Kuulin kyllä kokoaika kun olin siinä rapputasanteella kun huusit täpöillä että "ZISEL, ZISEL!!" mutta en mä arvannut että sä siksi huusit että epäilit että mulla on hätä. Luulin että sen erottaa että äänet tulee kauempaa. Ja muutenkaan en uskaltanut siinä rapussa puhua sulle mitään ettei ne piripäät olis huomannut että mä olen siellä ja näen kaiken.

• Säikähditkö monte kirjoitti:

edes siinä salamaviteossais yhtä paljon ;)

se salamavideossa ol pieni säikähdys :)

• zisel kirjoitti:

Niin, mä laskin puhelimen korvasta jotta kuulisin itse paremmin. Tarkotus oli käydä rapussa, mennä takas sisään ja pistää luuri takas korvaan ja sanoa että "aijaa, tuolla on tollasta". Kuulin kyllä kokoaika kun olin siinä rapputasanteella kun huusit täpöillä että "ZISEL, ZISEL!!" mutta en mä arvannut että sä siksi huusit että epäilit että mulla on hätä. Luulin että sen erottaa että äänet tulee kauempaa. Ja muutenkaan en uskaltanut siinä rapussa puhua sulle mitään ettei ne piripäät olis huomannut että mä olen siellä ja näen kaiken.

se vaan on niin epätoivoista paniikkia luulla kuulevansa läheisen ihmisen taistelevan elämästään,eikä itte pysty siinä muuta kuin kuuntelemaan

• zisel
        monte24 kirjoitti:

se vaan on niin epätoivoista paniikkia luulla kuulevansa läheisen ihmisen taistelevan elämästään,eikä itte pysty siinä muuta kuin kuuntelemaan

Mun äitin sisko: http://www.youtube.com/watch?v=uKpwcb6AS_Y Voi olla että vielä tapaatte. Jos niin käy niin sä varmaan luulet että se matkii tota hahmoa :D

• Palstan väki
      • zisel

Zisel, ryhdy toimittajaksi = Zisel, ryhdy vasikaksi

Joo ihan varmaan :D

• huikkis...
        zisel kirjoitti:

Zisel, ryhdy toimittajaksi = Zisel, ryhdy vasikaksi

Joo ihan varmaan :D

tuo "vasikkainho" ei kuulosta kovin hyvältä. Tulee mieleen tietyt piirit.

• zisel
        huikkis... kirjoitti:

tuo "vasikkainho" ei kuulosta kovin hyvältä. Tulee mieleen tietyt piirit.

Sä kuullostat ihan mun terapeutilta :)

• Ehkä...
        zisel kirjoitti:

Sä kuullostat ihan mun terapeutilta :)

mutta ainoiastaan alibista luen nuo vasikat...

Ei tuollaisista muualla puhuta, paitsi rikollispiireissä.

• zisel
        Ehkä... kirjoitti:

mutta ainoiastaan alibista luen nuo vasikat...

Ei tuollaisista muualla puhuta, paitsi rikollispiireissä.

Aijaa, sä et sitten ole kuunnellut varmaan "teinixejä"? :D Nehän puhuu kokoaika että "vittu sekin mulkku oli aivan täys vasikka kun kävi mun mutsille kertoo...." jne :D No ei vaan, ei ne "teinixit" muhun liity, olen aikuinen. Kyllä se kieltämättä antaa aikuisesta tietyn kuvan jos se käyttää sanaa "vasikka". Varmaan mun veljeltä tarttunut joka istui linnassa.

• Onko se
        zisel kirjoitti:

Aijaa, sä et sitten ole kuunnellut varmaan "teinixejä"? :D Nehän puhuu kokoaika että "vittu sekin mulkku oli aivan täys vasikka kun kävi mun mutsille kertoo...." jne :D No ei vaan, ei ne "teinixit" muhun liity, olen aikuinen. Kyllä se kieltämättä antaa aikuisesta tietyn kuvan jos se käyttää sanaa "vasikka". Varmaan mun veljeltä tarttunut joka istui linnassa.

veljesi joka sua käytti hyväkseen? Se jota porukkasi pitää parempana, vaikka on "kosketellut" sua?

• zisel
        Onko se kirjoitti:

veljesi joka sua käytti hyväkseen? Se jota porukkasi pitää parempana, vaikka on "kosketellut" sua?

Onko sun tarkotus aiheuttaa jotkut skitsot vai mikä tää sun viestin tarkotus nyt on?

• Ei ole tarkoitus.
        zisel kirjoitti:

Onko sun tarkotus aiheuttaa jotkut skitsot vai mikä tää sun viestin tarkotus nyt on?

Kerran vaan (pari kolme kk sit) laitoit itse viestin että vihaat veljeäsi ja hän on hyväksikäyttänyt sua, ja että vanhempasi pitävät hänen puolta siitä huolimatta. Viesti kyllä lähti nopeasti, mutta muistan sen silti.

• zisel
        Ei ole tarkoitus. kirjoitti:

Kerran vaan (pari kolme kk sit) laitoit itse viestin että vihaat veljeäsi ja hän on hyväksikäyttänyt sua, ja että vanhempasi pitävät hänen puolta siitä huolimatta. Viesti kyllä lähti nopeasti, mutta muistan sen silti.

Niin, miksi sä haluat ottaa sen puheeksi?

• koska tuli puhe
        zisel kirjoitti:

Niin, miksi sä haluat ottaa sen puheeksi?

veljestäsi, joka ei varmastikaan mikään puhtoinen pulmunen ole..

• zisel
        koska tuli puhe kirjoitti:

veljestäsi, joka ei varmastikaan mikään puhtoinen pulmunen ole..

Ok, mun veli varmaan teki mulle jotain. Mun muistikuvat ei yllä kuin 6:lle luokalle. Kuudennelta ja seiskalta ja kasiltakin mun muistikuvat on vaan väläyksiä. Ysiltä saakka muistan paremmin. Nekin on väläyksiä mutta pidempiä muistoja.
        Voisitko jättää nää asiat mulle ja terapeutille? En mä suakaan vyön alle löis.

• toivotaan
        zisel kirjoitti:

Ok, mun veli varmaan teki mulle jotain. Mun muistikuvat ei yllä kuin 6:lle luokalle. Kuudennelta ja seiskalta ja kasiltakin mun muistikuvat on vaan väläyksiä. Ysiltä saakka muistan paremmin. Nekin on väläyksiä mutta pidempiä muistoja.
        Voisitko jättää nää asiat mulle ja terapeutille? En mä suakaan vyön alle löis.

Onko veljesi tuomittu tuosta syystä? Kai olet kertonut poliisille?

• ~cissi~

Poliisillehan tosta pitää ottaa puhelu eikä Montelle. Siis ei sillä että välittäisin vaikka piripäät tappaa toisensa, mutta sun iltarauha tyttöseni.

• zisel

Tästä tehdään nyt isompi asia kuin se onkaan - meidän rapussa piripäät tappaa toisiaan jokatoinen päivä. Satuttiin olee monten kanssa puhelimessa kun jälleen tällanen tapahtuma sattui.

• ~cissi~
        zisel kirjoitti:

Tästä tehdään nyt isompi asia kuin se onkaan - meidän rapussa piripäät tappaa toisiaan jokatoinen päivä. Satuttiin olee monten kanssa puhelimessa kun jälleen tällanen tapahtuma sattui.

Olet sä sopeutuvainen. Mulla on nollatoleranssi möykälle, ja ainahan voi saada myös silmäniloa kun soittaa poliisit paikalle.

• zisel
        ~cissi~ kirjoitti:

Olet sä sopeutuvainen. Mulla on nollatoleranssi möykälle, ja ainahan voi saada myös silmäniloa kun soittaa poliisit paikalle.

Ne jotka haluaa elää hiljaisuudessa muuttaa omakotitaloon :) Mä tykkään kun on elämää, paitsi sillon jos joudun itse pelkää. Eli jos joku sanoo että tulee mun ovesta läpi ja ampuu mua päähän niin sillon naapureitten möykkä hieman haittaa kun itse kuuntelee sydän pamppailleen ovessa että "koska se tulee". Parempi mennä siinä vaiheessa naisten suojakotiin ja nukkua kunnolla kuin täristä kotona, wink wink vaan muillekkin naisille.

• ~cissi~
        zisel kirjoitti:

Ne jotka haluaa elää hiljaisuudessa muuttaa omakotitaloon :) Mä tykkään kun on elämää, paitsi sillon jos joudun itse pelkää. Eli jos joku sanoo että tulee mun ovesta läpi ja ampuu mua päähän niin sillon naapureitten möykkä hieman haittaa kun itse kuuntelee sydän pamppailleen ovessa että "koska se tulee". Parempi mennä siinä vaiheessa naisten suojakotiin ja nukkua kunnolla kuin täristä kotona, wink wink vaan muillekkin naisille.

Ihmiset pelkää eri asioita, pelkkä yöllinen musiikin jumputus voi olla pelottavaa, (esim. jos se yleensä johtaa myöhempään perheriitaan). Järjestyssäännöt on joka talossa, paitsi omakotitalossa. Vaikka ei tunnu mukavalta soittaa poliisille, sillä voi olla ennaltaehkäisevä vaikutus. Monta ruumista olis jäänyt Suomessa tulematta, kun naapurit olis soittaneet heti kun aletaan tapella. Eli rohkeesti vaan puuttumaan toisten asioihin, saa huomiota ja pääsee päteen :)

• zisel
        ~cissi~ kirjoitti:

Ihmiset pelkää eri asioita, pelkkä yöllinen musiikin jumputus voi olla pelottavaa, (esim. jos se yleensä johtaa myöhempään perheriitaan). Järjestyssäännöt on joka talossa, paitsi omakotitalossa. Vaikka ei tunnu mukavalta soittaa poliisille, sillä voi olla ennaltaehkäisevä vaikutus. Monta ruumista olis jäänyt Suomessa tulematta, kun naapurit olis soittaneet heti kun aletaan tapella. Eli rohkeesti vaan puuttumaan toisten asioihin, saa huomiota ja pääsee päteen :)

"Monta ruumista olis jäänyt Suomessa tulematta, kun naapurit olis soittaneet heti kun aletaan tapella"

• -?-

Missä helvetinloukossa sä oikeen asut? Muuta pois sieltä.

• Suojeluskunnat:.!1%#

.

Täällä raamattuvyöhykkeillä Suojeluskunnat tekee moisista mölyhipeistä selvää parilla karateiskulla

Har!

.

• puskalisko

no, otat ämpärin ja siihen lasket kylmää vettä. Laita jäitä tai lunta sekaan. Sen nakkaat niskaan niin rauhottuu se homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe