Kaupunginhallitus ei ole ilmeisesti kokoontunut kohta kuukauteen eikä lienee ole tarkoitustakaan kun ainakaan esityslistoja ei ole näkyvissä. Kaupunginjohtajasta ei ole tavalliselle tallaajalle kuulunut eikä näkynyt kahteen kuukauteen mitään.
Mitä kulisseissa tapahtuu vai tapahtuuko sielläkään mitään??
Kaupupungin hallinto sekaisin?
veronmakselija
4
152
Vastaukset
- Son hyä näin
Se on hyvä,että ei kaikki tavalliset tallaajat tiäkkään mitään . Jauhavat vain paskaa kylillä.
- siittä se on hyvä
Sen vuoksi avoimuus olisi suotavaa jopa toivottavaa, että kaikenlaisilta huhuilta katkotaisiin siivet ennenkuin niistä oikeasti tulee vahinkoa. Ymmärrätkö??
- ei hätää
Mutta hei, ei mitään hätää. Nämä kepulithan sanoo että kaikki toimii normaalisti eikä heidän kinastelunsa vaikuta asioiden hoitamiseen.
- vasta alkusoittoa...
Peräst roikaa!!!
Kuten sanonta kuuluu......Elekeepä hättäilkö, kyllä teille vielä jauhettavaa saahaan roppakaupalla.
Pääsette jeesustelemaan oikein urakalla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529