Miten pian treffeille, jotta pystyy loukkaamatta perääntymään?

Juttu menee näin, että olen tavannut netitse mukavan oloisen ja luottamusta herättävän miehen. Olemme pitäneet yhteyttä puhelimitse nyt kolmisen viikkoa, koska mies asuu toisella paikkakunnalla. Myönnän testanneeni tämän miehen kiinnostuksen pysymistä, mutta nyt minustakin tuntuu siltä, että olisi aika ehkä ryhtyä suunnittelemaan ensitapaamista.
En ole koskaan onnistunut nettideittien kohdalla "siveellisessä" ajassa treffejä sopimaan. Yhden miehen kanssa juttelin vain muutaman päivän, kun jo päädyttiin tapaamaan, edellisen exän kanssa meni n. 3 kuukautta, ennen kuin tavattiin ensimmäisen kerran.
Kysymykseni kuuluu siis, että miten pian olette sopineet nettideittien kanssa ensitapaamisesta ja, onko mielestänne jokin aikaraja, minkä jälkeen perääntyminen vaikeutuu ja voi syntyä jopa särkyneitä sydämiä? Kiitän asiallisista vastauksista!

11

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei edes odota kutsua

      Sopikaa silloin kun hyvältä tuntuu. Itse en ole käynyt kolmeen vuoteen treffeillä. Sen takia koska kukaan ei ole pyytänyt. Nainen ei pyydä miehiä treffeille!

      • minä itse

        Ehkä nainen ei pääse treffeille, jos ei itse kutsu miestä. Itse olen kutsunut ja olen treffeille myös päässyt.


      • Kyllä nainenkin voi pyytää treffeille. Jos on itse passiivinen asian suhteen niin ihan turha valittaa sinkkuuttaan. Mutta tietty jos jatkossakin halut olla yksin, niin valitsemasi linja on ihan hyvä.

        Viimeiset treffini on nettideittien kautta. Oltiin kirjoiteltu muutama vieti, jonka jälkeen mies laittoi mulle kuvansa, joka oli mielestäni ihan kivan näköinen (ei mikää komistus, mutta tykkäsin kuitenkin). Kuvan jälkeisessä viestissä kerroin miehelle, että olisi kiva tavata, sillä livenä on mukavampi tutustua ja vasta siinä näkee millainen toinen on. Siittä alkoi treffien sopiminen.


    • ...........

      Sydän se särkyy jos ei mies pillua saa...

      • kuka hakee mitäkin

        Tuskin. Ei olisi montaakaan miestä maapallolla jos näin tapahtuisi.
        Tai sitten yrittävät taas seuraavalta.


    • Mielestäni treffit kannattaa sopia melko pian (2-3 viikon) kirjoittelun jälkeen, sillä livenä sen vasta näkee luistaako juttu vai ei. Netissä kiinnostavan oloiselle vaikuttava mies ei välttämättä ole sitä livenä. Tietty sama pätee myös naisiin. Kirjoittaessa toisesta saattaa syntyä vääränlainen käsitys ja sitä kautta tapaaminen voi olla pettymyt.

      Itse kävin viikonloppuna treffeillä noin kolman viikon kirjoittelun jälkeen. Mies vaikutti mukavalle ja se tapaaminen kesti monta tuntia. Ja molemmille jäi sellainen fiilis, että olis kiva tavata uudestaan. Pitää pian koittaa sopia uus tapaaminen ja ottaa selvää, josko tällä kertaa olisi löytynyt sellainen mies, jonka kanssa vois kehittyä jotain juttua. Ainakin vielä vaikuttaa lupaavalle.

      • M26

        2-3 viikkoa ei ole "melko pian"! :D

        Viikko on jo pitkä aika viestitellä!


      • M26 kirjoitti:

        2-3 viikkoa ei ole "melko pian"! :D

        Viikko on jo pitkä aika viestitellä!

        Ei viikko todellakaan oo pitkä aika. Viikko on lyhyt aika, eikä niin pian yleensä tuu treffeille lähdettyä.

        Meillä viä tilanne vaikutti siihen, ettei voitu aimmin tavata. Toinen oli viestittelyn alussa lähtenyt kotipaikkakunnalleen joulunviettoon ja vasta viime viikolla oltiin samalla paikkakunnalla. Tavattiin niin pian kun oli mahdollista, olosuhteet huomioon ottaen.


    • M26

      Riippuu viestien vaihdon tiheydestä, mutta yleensä parista päivästä viikkoon. Nopein oli samana iltana, kun olin chatannut yhden naisen kanssa pari tuntia.

      • todella passiivinen

        Aivan. Se riippuu ihan kemioista. Eipä ole kemiaa täällä tiedossa joten silmät auki kulkien enkä täältä etsien. Onnea onkijoille:) Moni on jo seuraa löytänyt;)


    • Itse oon yleensä suht. nopeaa tavannut kun on kirjoittelu alkanu, koska kirjoittelu on aika erilaista verrattuna live-tilanteeseen. Yleensä n. viikosta pariin kolmeen menee kirjoitellessa mut sitten kyllä mun mielestä on jo tavattava, jotta näkee livenä voisko "jutusta" tulla mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe