oon todella huono pitämään ihmisiin yhteyksiä ja nyt olisi yksi mies kiikarissa. ollaan nähty pariin otteeseen ja tekstailtu muutamia kuukausia.. mies tekee yleensä itse aloitteen viesteissä esim viimeksi ja sitä viimeksi ja sitä viimeksi jajaja nyt hänestä ei ole kuulunut kolmeen päivään joten ajattelin kysyä miten hänellä menee. Kuitenkin mulle tuli nyt heti 3 päivän jälkeen kun miehestä ei kuulu sellanen fiilis että SITÄ EI KIINNOSTA ENÄÄN. mitä mieltä ootte. pitäiskö mun laittaa viestiä ja miehet!! millanen viesti ois kiva saada :)?
haluavatko miehet että heihin otetaan yhteyttä....
9
812
Vastaukset
- yks mies
Rupiaahan se mielenkiinto pikkuhiljaa loppumaan vastapuoleltakin jos aina joutuu ottamaan yhteyttä, tulee kans mieleen ettei sua kiinnosta kun et koskaan ota yhteyttä. Ei muuta kun pistät viestiä vaan.
Juurikin näin, itselläni on pariin otteeseen lopahtanut täysin mielenkiinto naiseen kun tämä ei ole itse ollut oma-aloitteisesti missään yhteydessä takaisinpäin. Ja molemmilla kerroilla olen sitten jälkikäteen saanut kuulla kuinka tämä nainen olisi ollut todella kiinnostunut, mutta kun "minä vain lopetin pitämästä yhteyttä".
Ainakin minulle tuli sellainen fiilis, että jos kerran näin yhtä tyhjän kanssa olen tälle naiselle niin miksi uhraisin häneen yhtään sen enempää aikaa tai ajatusta.
En minä ainakaan halua olla sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ollessa tuntuu, että olen koko homman ylläpitäjänä ja tämä nainen vaan "nauttii" tilanteesta. Paljon helpompaa on vaan sivuuttaa tuollaiset naiset ja jatkaa matkaa, pelailkoot pelejään jonkun muun kanssa.- Sama toisinpäin
walski kirjoitti:
Juurikin näin, itselläni on pariin otteeseen lopahtanut täysin mielenkiinto naiseen kun tämä ei ole itse ollut oma-aloitteisesti missään yhteydessä takaisinpäin. Ja molemmilla kerroilla olen sitten jälkikäteen saanut kuulla kuinka tämä nainen olisi ollut todella kiinnostunut, mutta kun "minä vain lopetin pitämästä yhteyttä".
Ainakin minulle tuli sellainen fiilis, että jos kerran näin yhtä tyhjän kanssa olen tälle naiselle niin miksi uhraisin häneen yhtään sen enempää aikaa tai ajatusta.
En minä ainakaan halua olla sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa ollessa tuntuu, että olen koko homman ylläpitäjänä ja tämä nainen vaan "nauttii" tilanteesta. Paljon helpompaa on vaan sivuuttaa tuollaiset naiset ja jatkaa matkaa, pelailkoot pelejään jonkun muun kanssa.En halua olla aina aloitteentekijänä miehelle, varsinkaan jos vastaus kestää päiviä, tai ei ollenkaan.
Siinä vaiheessa on syytä hankkia muuta mietittävää, ts. liikkua elämässä eteenpäin.
Mitä sitä itseään sellaiselle varaa, joka ei sinua halua. Ottajia kuitenkin on.
Ihan sukupuolesta riippumatonta siis.
Jokainen haluaa tuntea olevansa tärkeä.
- soita mulle
Niin, se miettii et sua ei kiinnosta jos et ite koskaan ota yhteyttä joten mieskin lakkaa soittamasta
- Jööran
Kannattaa pistää miehelle viestiä silloin tällöin itsekin, muuten miehelle tulee vähän sellainen olo, että nainen vaan kohteliaisuuden vuoksi vastailee. Jos mies aloittaa yhteydenotot useammin kuitenkin, niin ei siinä pelkästään sun viestien takia voi mitenkään huonosti käydä.
- 32123
Itse olisin lopettanut yhteydenpidon jo aikaa sitten. On sitä naistenkin otettava yhteyttä, se on ehdoton vaatimukseni. M25
- omgomgomg
Laita seuraavanlainen viesti! Seisooko sulla jo, mulla on jo kosteena haluuthan sä vähän..Tsigh,tsigh,tsigh(=
- toimii paremmin
PÖK PÖK
- yks mies
No otitko linger_ yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1184907Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2233914Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371394
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741384En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5861279- 531165