MIEHEN PITÄÄ OLLA/MIEHELLÄ KUULUU OLLA:
VARAKAS!
HYVÄ KOULUTUS!
HYVÄ TYÖPAIKKA!
HIENO OMAKOTITALO/KERROSTALO-OSAKE KESKUSTASSA!
HIENO AUTO!
KESÄMÖKKI!
PALJON RAHAA!
MIEHEN LUONNE TAI ULKONÄKÖ EI MERKKAA NAISELLE MITÄÄN, MUTTA TIETYSTI KOMEUS EI OLE MIINUSTA!
ETTÄ TÄLLÄISTÄ!
NIIN!
HAHA! :D
NAISEN VAATIMUKSET!
27
484
Vastaukset
- kiltti mies
Ainahan suomalaiset naiset ovat noille asioille antaneet arvoa.
Että ei mitään uutta.- huomio.
Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se huomiohuora on.
- Vanha Puska
Musiikkia:
"...komeaa ja kaunista
samaan aikaan kiltti ja tuhmaa
hoikkaa ja hauista
ilmeess ly ja uhmaa
kokemusta tytyy olla
mutta sopivasti poikamainen
eksotiikka plussaa on
kunhan on suomalainen...
varakkuutta tietenkin on tarpeen tulla
ja sekin mielummin ansaittu urheilulla
täydellinen kokki tulee olla tietenkin
taiteen pitää kiinnostaa
olla vähän runollinenkin
tarpeen tullen ilman paitaa täytyy tehdä töitä
korjata autoo, laittaa aitaa
ja viettää syntisiä öitä..."
M.O.T - huono provo
Huono provo
- MMies
PROVO SINULLA ON HANURISSASI!
NIIN! - puskalisko
ei ollenkaan huono provo. Katsotaas:
VARAKAS! toimeentuleva
HYVÄ KOULUTUS! no peruskoulu/amis HELVETIN hyvä älli SAATTAVAT riittää
HYVÄ TYÖPAIKKA! ihmisen pitää tehdä jotain
HIENO OMAKOTITALO/KERROSTALO-OSAKE KESKUSTASSA! ei sen hieno tarvitse olla, ja kerrostalot on hanurista
HIENO AUTO! no en jaksa työntää sitä, eli joo
KESÄMÖKKI! vitut
PALJON RAHAA! taas? Mikä ettei. - huomio.
MMies kirjoitti:
PROVO SINULLA ON HANURISSASI!
NIIN!Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se huomiohuora on.
Onko sinulla jotain listastasi?
- :)
tarkenna :) i naisten valtit jotka nuo ehdot ovat laittaneet mikä heidän mielestään on valttia.
- .
:) kirjoitti:
tarkenna :) i naisten valtit jotka nuo ehdot ovat laittaneet mikä heidän mielestään on valttia.
no hittolainen siis heissä mikä on valttia todenäköistä että useilla on vaatimuksia toiselle mutta siinä oma todellinen itsensä onkin sitten päässyt rapautumaan rempseänä naisena :)
- MMies
ON AINAKIN TYÖPAIKKA JA OMA ASUNTO!
MUTTA EN OLE SINKKU, ETTÄ SIINÅ MIELESSÄ EN TÄTÄ KIRJOITTANUT!
NIIN!
Jauhetaan tätä aihetta sitten.
MIEHEN PITÄÄ OLLA/MIEHELLÄ KUULUU OLLA:
VARAKAS! -riittää jos nainen on
HYVÄ KOULUTUS!-- riittää jos ymmärtää mitä puhun
HYVÄ TYÖPAIKKA!-- mielummin hyvä kuin huono., Parempi työttömänä kuin epäviihtyisä työpaikka
HIENO OMAKOTITALO/KERROSTALO-OSAKE KESKUSTASSA!
hieno kuulostaa ei-mun-maun mukaiselta, eli ei. Asunto hankitaan yhdessä, yhteisen maun mukaan
HIENO AUTO! Ei ole mitään hajua millainen on hieno auto. Miehillä kyllä tästä riittää mielipiteitä. Vanha humanisti-bussi eili ww-paku olis kiva, muttei välttämätön. Se olis kyllä ehkä epäkäytännöllinen, toisaalta.
KESÄMÖKKI!
ei kiitos. Työleirejä on jo nyt liikaa.Ei maalla asuva tarvi kesämökkiä.
PALJON RAHAA! joo, säästäväinen mies on hyvä. Säästössä voi olla, kunhan ei tuhlaile.
MIEHEN LUONNE TAI ULKONÄKÖ EI MERKKAA NAISELLE MITÄÄN, MUTTA TIETYSTI KOMEUS EI OLE MIINUSTA!
Sulla on tällainen kokemus henk. koht.? :P- MMies
EI HENKILÖKOHTAISTA KOKEMUSTA, MUTTA NIIN YLEENSÄ VÄITETÄÄN!
SUURIN OSA ÄMMISTÄ PALVOO RAHAA!
EI SIIS IHME ETTÄ MIEHET SUHTAUTUVAT TEIKÄLÄISIIN JOSKUS VIHAMIELISESTI!
NIIN! MMies kirjoitti:
EI HENKILÖKOHTAISTA KOKEMUSTA, MUTTA NIIN YLEENSÄ VÄITETÄÄN!
SUURIN OSA ÄMMISTÄ PALVOO RAHAA!
EI SIIS IHME ETTÄ MIEHET SUHTAUTUVAT TEIKÄLÄISIIN JOSKUS VIHAMIELISESTI!
NIIN!Taitaa olla myös joidenkin miesten toiveajattelua, että rahalla saa naisen kuin naisen. Jotkut naiset saakin, on sekin totta, toisaalta.
- Milla Magia
köyhän kateellisen miehen urputusta
- Johanna___
Nonni minäkin sitten päätin kommentoida.
VARAKAS! - No ei kyllä. Mulle on ainakin ihan sama onko mies varakas vai ei, kuhan töissä käy ja pystyy elättämään itsensä.
HYVÄ KOULUTUS! - Koulutuksella ei ole mitään väliä, kuhan mies on suht fiksu ja löytyy samoja kiinnon kohteita kuin mulla. Ei siihen sen enempää vaadita.
HYVÄ TYÖPAIKKA! - No kuhan nyt es töissä käy niin kaikki ok.
HIENO OMAKOTITALO/KERROSTALO-OSAKE KESKUSTASSA! - En tarvitse hienoa omakotitaloa, enkä oikeastaan edes halua.
HIENO AUTO! - Kuhan pääsee liikkumaan. Olishan se Porsche kiva, mutta kuinka monella siihen on varaa? Eli ihan perus ajoneuvo kelpaa.
KESÄMÖKKI! - Inhoan mökkeilyä.
PALJON RAHAA! - Eihän raha koskaan pahitteeksi ole, mutta mulle on aivan sama kuinka paljon kumppani tienaa. En seurustele ihmisen kanssa rahan vuoksi vaan sen luonteen.
MIEHEN LUONNE TAI ULKONÄKÖ EI MERKKAA NAISELLE MITÄÄN, MUTTA TIETYSTI KOMEUS EI OLE MIINUSTA! - Itse asiassa luonne merkkaa hyvinkin paljon. Ulkonäkö on toinen seikka. Pakko sen miehen on jotenkin miellyttää silmää, mutta komistusta en tarvitse.- huomio.
Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se huomiohuora on.
Mullon kaks:
1. Käy töissä
2. Kusee vessaan
Näistä ei tingitä :)!MIEHEN PITÄÄ OLLA/MIEHELLÄ KUULUU OLLA:
VARAKAS! -riittää kun on omillaan toimeentuleva
HYVÄ KOULUTUS! -ei välttämätön
HYVÄ TYÖPAIKKA! -kunhan itse siellä viihtyy
HIENO OMAKOTITALO/KERROSTALO-OSAKE KESKUSTASSA! -ei kiitos omakotitalolle, vuokra-asunto riittää
HIENO AUTO! -kunhan se kulkee
KESÄMÖKKI! -bah!
PALJON RAHAA! -kts. 1. vast.
MIEHEN LUONNE TAI ULKONÄKÖ EI MERKKAA NAISELLE MITÄÄN, MUTTA TIETYSTI KOMEUS EI OLE MIINUSTA! -no en mää kyllä mitään veemäistä kuspäätä ottais vaikka kuinka olis rikas ja komia ja arvostettu ja kaikkee,
ETTÄ TÄLLÄISTÄ!
että semmosta, yleistäminen on kivvaa
onkos ne miesten vaatimukset naisille sit
et pittää olla isot tissit ja hyvä persé..?
NIIN! -mur :PMun kriteerit:
Parisuhde: Luonne, ääni, naama, pituus, perse, s-taidot... ;)
Yhdenillan juttu: Käännä äskeinen järjestys toisinpäin.
( Kenenkään omaisuus, ammatti, työnteko, tai rikosrekisteri ei sitten vois vähempää kiinnostaa. )
( Ja juu...nainen olen...edelleen. )Stereotypia.
ja miehelle riittää että on kaljaa ja nainen.
Just eilen jauhettiin tästä baarissa.Nuoremmat Naiset kuorossa totesivat et miehellä ei saa olla pieni pippeli, kauheeta ryijyä tai liian pientä jalkaa. lollero
Vaatimuslistalle kyllä tuli rehellisyys, aitous, luotettavuus, kommunikaatiokyky, yhteistyökyky, hyvä huumorintaju. Kukaan ei pihahtanut rahasta, asunnosta, autosta tai mammonasta. Naapuripöydän jannu sai daameilta täydet pisteet kun sanoin, et hänen ihanne naisensa olis hoivaava ja äidillinen. Eli isäpotentiaali oli pop.
Mut nää naiset olivatkin niitä poikkeusyksilöitä. :D- ...
Ihanne naiseni ei käytä sanaa pippeli puhuessaan aikuisen miehen kanssa tai aikuisesta miehestä.
- Emilia .
Miksi miehen auton pitää olla kiiltävä ja kallis, myös miesten mielestä?
Aina joku bemari, audi tai vanhojen miesten yliarvostettu suosikki mersu?
Miksi se ei voi olla vanha varma lämmin matta halpa, varsinkaan jos sen ei tarvii olla edustusauto? Vain lyhyisiin työmatkoihin.
Ja miksei se voi olla jopa hybridi tai sähköauto? Joku tuntematon merkki? - jannuuuu
Mul on kaikki kohdillaan, mutta siltikin naisen saanti vaikeaa täällä suomessa...jos on todella kaunis nainen niin ei sitä saa millään koukutettua,koska he eivät arvosta mitään ja rumien naisten kanssa ei jaksa pyöriä,mut sellasta se on suomessa...ulkomailta löytyy todellisia kaunottaria jotka arvostaa tärkeitä asioita elämässä ja olen sen verran nähny maailmaa et voin kertoa omasta kokemuksesta kaiken!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797