Mä oon niiin kyllästyny naisiin, mun entisen tyttöystävän tunteet on ku tuuliviiri, vaihtelee kokoajan. Ollaan erottu jo useamman kerran hänen tahdostaan, ja aina eron jälkeen ollaan oltu joku aika pitämättä mitään yhteyttä mutta joka kerta kyseinen nainen on sitten ottanut yhteyttä ja halunnut palata yhteen koska ns. rakastaa minua niin paljon, ei pärjää ilman minua yms. mutta minkä takia hän on aina näitten sanomisien jälkeen halunnut taas erota, tai itse hän on syyksi sanonu koska hänestä ei toimi tai tunteet hiipuneet yms. Itse sitten rakastan häntä niin paljon että olen aina halunnut palata yhteen, mutta rajansa mullakin, ei tuollaista jaksa, Olen nyt päättänyt että jos hän vielä haluaa takaisin yhteen niiin aijon sanoa ei, koska arvattavissa että taas käy uudelleen ero. Mutta kertokaa minulle että miksi naiset tekevät nuin? leikkivätkö vain tunteilla? vai mikä siinä on..... enkä sitten yleistä kaikkia naisia, joitakin omakohtaisia kokemuksia vain.
Kyllästynyt naisiin
2
218
Vastaukset
- drhytru
No sulla nyt on käynyt sellainen ikävä flaksi, että oot bongannut ilmielävän tuuliviirin. Tyttöystävä lukeutuu niihin paskamaisiin ihmisiin, jotka eivät osaa olla yksin ja kuvittelevat tekevänsä suurenkin rakkauden teon pompottelemalla toista sisään ja ulos elämässään. Sama tahti jatkuu just niin kauan kuin annat sen jatkua. Ehkä tyttö sanomasi ein jälkeen uskoo, että nytpä tuli pompoteltua yksi kerta liikaa.
Kaikki naiset eivät tosiaan ole tuollaisia - uskallanpa väittää, että harvat ovat. Taitaa olla aikas nuori ja lapsellinen tämä typykkä..? Tuskin voi vielä naiseksi sanoa kuin iältään, koska ei kerro kypsän aikuisen käytöksestä hänen touhunsa. Keskenkasvuisen touhuja, kuin olisi pikkulikka karkkikaupassa yrittämässä päättää, nuolaiseeko tikkaria vai ei.
Jatkossa sun pitää itse omaksua tiukempi linja: joko seurustellaan/ollaan parisuhteessa tai sitten ei olla. Ei ole mitään vaihtoehtoja, vaan ero on sitten ero eikä ovi jää raolleen tulla takaisin. - alamummo
Tytön tunteet vain pyörivät edestakaisin, ja hän seurailee niitä. Valitse ensi kerralla vähän tasaisempi tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770