Fobiat

zisel

Onko teillä fobioita?

Mulla on aika paha ahtaanpaikankammo. Pahimpia painajaisia ne kun näkee unta että joutuu ryömii jossain maan alla tunnelissa johon just ja just mahtuu. Herää siihen kun ei henki kulje kunnolla. Tai sitten jos näkee unta että putoo jonhonkin ihan kapeeseen kuiluun jossa joutuu olee selällään, tavallaan niskojensa päällä jalat ylöspäin, hyi..

27

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.

on, Homofobia!

Hähä! :D

• -Puskasta-
      • Raamattuvyöhykkeillä

.

Raamattuvyöhykkeillä ei pahoinpidellä naisia vaan eletään Herran nuhteessa

har!

.

• zisel
        Raamattuvyöhykkeillä kirjoitti:

.

Raamattuvyöhykkeillä ei pahoinpidellä naisia vaan eletään Herran nuhteessa

har!

.

Pohjanmaalla on kunnon miehiä henkilökohtasen kokemukseni mukaan :D Onhan sieltä nyt esim Duudsonit.

• Lähteminen on uhkapeliä, jääminen on varma hengen- ja mielenterveyden lähtö. Pahimipia tilanteita ovat sellaiset kun nainen pysyy lapsensa kanssa naista ja lasta hakkaavan miehen kanssa suhteessa. Tuolloin nousee kysymysmerkiksi sekin onko nainen syyllinen lapsen hakkaamiseen. Mielestäni on.

• Hämähäkki ja minä emme sovi samaan tilaan. - Mielellään ei edes samaan lauseeseen... ;)

• Korkeanpaikan kammo, joka on periytynyt äidiltäni? Ja on pahempi kuin hänellä nykyään. Se ryöpsähti käsistä, kun sain lapsia. Pyörtyminen on lähellä, etenkin jos lapsi on jonkun korkean paikan reunalla. Itse pystyn siihen vähän paremmin, mutta yleensä kyllä jalat tärisevät hullun lailla. Korkeat sillat, jyrkänteet jne. = ei mun paikkoja.

• määmy

Maailmanloppu saapuu yllemme 21.12.2012, just ennen joulua.

• torikammo,
      suljetun paikan pelko
      sekä lievempänä korkeanpaikankammo

mur

• Mulla on

sun pyllynreiän kammo :)

• PyllyReikä:.!1%#+?!
        Mulla on kirjoitti:

sun pyllynreiän kammo :)

.

lymyääkö se pyllyreikä jossakin täällä viestiketjuissa

Har!

.

• Valomerkkikammo, joka tosin ilmenee vain baariolosuhteissa.

• Joskus pelkäsin, että sekoan.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe