Onko teillä fobioita?
Mulla on aika paha ahtaanpaikankammo. Pahimpia painajaisia ne kun näkee unta että joutuu ryömii jossain maan alla tunnelissa johon just ja just mahtuu. Herää siihen kun ei henki kulje kunnolla. Tai sitten jos näkee unta että putoo jonhonkin ihan kapeeseen kuiluun jossa joutuu olee selällään, tavallaan niskojensa päällä jalat ylöspäin, hyi..
Fobiat
27
159
Vastaukset
- vili.
on, Homofobia!
Hähä! :D - -Puskasta-
Dear Zisel, mitäpä ajattelet tästä tarinasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10367665- Raamattuvyöhykkeillä
.
Raamattuvyöhykkeillä ei pahoinpidellä naisia vaan eletään Herran nuhteessa
har!
. - zisel
Raamattuvyöhykkeillä kirjoitti:
.
Raamattuvyöhykkeillä ei pahoinpidellä naisia vaan eletään Herran nuhteessa
har!
.Pohjanmaalla on kunnon miehiä henkilökohtasen kokemukseni mukaan :D Onhan sieltä nyt esim Duudsonit.
Lähteminen on uhkapeliä, jääminen on varma hengen- ja mielenterveyden lähtö. Pahimipia tilanteita ovat sellaiset kun nainen pysyy lapsensa kanssa naista ja lasta hakkaavan miehen kanssa suhteessa. Tuolloin nousee kysymysmerkiksi sekin onko nainen syyllinen lapsen hakkaamiseen. Mielestäni on.
Hämähäkki ja minä emme sovi samaan tilaan. - Mielellään ei edes samaan lauseeseen... ;)
Korkeanpaikan kammo, joka on periytynyt äidiltäni? Ja on pahempi kuin hänellä nykyään. Se ryöpsähti käsistä, kun sain lapsia. Pyörtyminen on lähellä, etenkin jos lapsi on jonkun korkean paikan reunalla. Itse pystyn siihen vähän paremmin, mutta yleensä kyllä jalat tärisevät hullun lailla. Korkeat sillat, jyrkänteet jne. = ei mun paikkoja.
- määmy
Maailmanloppu saapuu yllemme 21.12.2012, just ennen joulua.
torikammo,
suljetun paikan pelko
sekä lievempänä korkeanpaikankammo
mur- Mulla on
sun pyllynreiän kammo :)
- PyllyReikä:.!1%#+?!
Mulla on kirjoitti:
sun pyllynreiän kammo :)
.
lymyääkö se pyllyreikä jossakin täällä viestiketjuissa
Har!
.
Valomerkkikammo, joka tosin ilmenee vain baariolosuhteissa.
Joskus pelkäsin, että sekoan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797