Fobiat

zisel

Onko teillä fobioita?

Mulla on aika paha ahtaanpaikankammo. Pahimpia painajaisia ne kun näkee unta että joutuu ryömii jossain maan alla tunnelissa johon just ja just mahtuu. Herää siihen kun ei henki kulje kunnolla. Tai sitten jos näkee unta että putoo jonhonkin ihan kapeeseen kuiluun jossa joutuu olee selällään, tavallaan niskojensa päällä jalat ylöspäin, hyi..

27

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vili.

      on, Homofobia!

      Hähä! :D

    • -Puskasta-
      • Raamattuvyöhykkeillä

        .

        Raamattuvyöhykkeillä ei pahoinpidellä naisia vaan eletään Herran nuhteessa

        har!

        .


      • zisel
        Raamattuvyöhykkeillä kirjoitti:

        .

        Raamattuvyöhykkeillä ei pahoinpidellä naisia vaan eletään Herran nuhteessa

        har!

        .

        Pohjanmaalla on kunnon miehiä henkilökohtasen kokemukseni mukaan :D Onhan sieltä nyt esim Duudsonit.


      • Lähteminen on uhkapeliä, jääminen on varma hengen- ja mielenterveyden lähtö. Pahimipia tilanteita ovat sellaiset kun nainen pysyy lapsensa kanssa naista ja lasta hakkaavan miehen kanssa suhteessa. Tuolloin nousee kysymysmerkiksi sekin onko nainen syyllinen lapsen hakkaamiseen. Mielestäni on.


    • Hämähäkki ja minä emme sovi samaan tilaan. - Mielellään ei edes samaan lauseeseen... ;)

    • Korkeanpaikan kammo, joka on periytynyt äidiltäni? Ja on pahempi kuin hänellä nykyään. Se ryöpsähti käsistä, kun sain lapsia. Pyörtyminen on lähellä, etenkin jos lapsi on jonkun korkean paikan reunalla. Itse pystyn siihen vähän paremmin, mutta yleensä kyllä jalat tärisevät hullun lailla. Korkeat sillat, jyrkänteet jne. = ei mun paikkoja.

    • määmy

      Maailmanloppu saapuu yllemme 21.12.2012, just ennen joulua.

    • torikammo,
      suljetun paikan pelko
      sekä lievempänä korkeanpaikankammo

      mur

      • Mulla on

        sun pyllynreiän kammo :)


      • PyllyReikä:.!1%#+?!
        Mulla on kirjoitti:

        sun pyllynreiän kammo :)

        .

        lymyääkö se pyllyreikä jossakin täällä viestiketjuissa

        Har!

        .


    • Valomerkkikammo, joka tosin ilmenee vain baariolosuhteissa.

    • Joskus pelkäsin, että sekoan.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      320
      7334
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2214
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1621
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1469
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1176
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1036
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      905
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      893
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      797
    Aihe