Mikä naisia vaivaa?

Hohhoijakkaa!

Mitä enenmmän koulutetaan, sitä vähemmän halutaan olla naisia. Syntyvyys laskee ja kukaan ei ala milleään. Turha edes kysyä miksi miehet menee thaimaahan ja naiset Angolaan. Kumpikaan osapuoli ei saa kun ei anneta edes mahdollisuutta.

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2012011115059605_jp.shtml

Hyvä esimerkki tyhjästä paskasta.

8

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anothertruth

Jaa. Tiedä tuosta koulutuksesta - en pitänyt naisena olemisesta 15-vuotiaana, kun olin käynyt pelkän kansakoulun. En pitänyt siitä 21-vuotiaanakaan, kun kirjoitin ylioppilaaksi. Enkä pidä siitä nyt viisikymppisenäkään, kun juuri valmistuin maisteriksi.
      Ihmisenä oleminen on paljon mukavampaa kuin jokin teennäinen naisen rooli.

• Kaukaa ohi

• Olisihan se hyvä...

Mistäköhän tämäkin on revitty tämä tieto, minusta kun huomattava enemmistö naisista haluaa lapsia ja koko ajan vastaan kävelee joku raskaana oleva koulutustasosta riippumatta...

• Felicita=FF....

Oletko rivittämässä huonokuntoisia naisia pakkotyöleirille?

Byt the way, eniten kateellinen olen itse ollut yhdelle juutalaiselle naiselle hänen tiimalasiolemuksestaan johtuen.Kaunis aito nainen ja myönnän, että tunsin hänen takiaan kalpeutta poskissa kun itse olen juuriltani sieltä aavelandiasta missä niitä scootereita lauleskelee humalassa.

• vaihtunut rooli

Synnytä sinä jos se kerran on niin upeata

• blaablaa..

Suomessa on maailman koulutetuimpia naisia ja syntyvyys on Euroopan korkeimpia.

"Saksalaisselvityksen mukaan EU-alueista suurinta syntyvyys on Pohjois-Suomessa. Pienintä se on Pohjois-Espanjassa. "Syntyvyys on romahtanut siellä, missä katolinen kirkko on yrittänyt pitää perinteiset perhearvot kunniassa", Berlin-Instituten johtaja Reiner Klingholz arvioi selvityksen julkistamisen yhteydessä maanantaina Brysselissä. Samaan tulokseen on päätynyt EU-komission oma väestöraportti, joka myös julkistettiin maanantaina Brysselissä. Perhepolitiikan perinteiset "mies perheen pääasiallisena elättäjänä" -mallit eivät enää toimi Euroopassa, komissio uskoo. Vanhat politiikat eivät enää turvaa perheille ja lapsille hyviä elinolosuhteita. Ne eivät myöskään kannusta eurooppalaisia tekemään nykyistä enemmän lapsia. Mitä aktiivisemmin naiset osallistuvat työelämään, sitä enemmän he synnyttävät myös lapsia, komission tuore demografiaraportti esittää. Esimerkkimaita tästä ovat Tanska, Ruotsi, Suomi, Hollanti ja Britannia."

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/ Eurooppa jakautuu pienen ja suuren syntyvyyden maihin/ 1135241370145

• #:"_#UU####

Mikäkö naisia vaivaa
      Yhteiskunta on nykyisin niin että naisenkin on pakko olla tienaamassa jos aiotaan pärjätä taloudellisesti. Ja silloin on kyllä hyvä jos on hyvä koulutus pohjalla, niin mahdollisuudet hyvin palkattuun työpaikkaan ovat paremmat.
      En usko että monikaan haluaa tänä päivänä olla sivussa yhteiskunnan vaatimuksista, meitä veronmaksajia tarvitaan.
      Ennen olivat naiset kotona ja lapset kasvatettiin omien näkökantojen mukaan, tänään hoitaa yhteiskunta lapset ja kaikille annetaan samat perustiedot jo pienestä pitäen.
      Silloin kun äidit olivat koti äitiä niin se oli vissiin kovin naisellista ja siitä ajasta on monelle jäänyt kuvitelma millainen naisen pitäisi olla, mutta sen ajan naiset eivät liioin tienneet niin paljon asioista kun mitä nykyajan naiset, heidän tietonsa rajoittui usein siihen mitä mies oli kuullut kodin ulkopuolella. Kuka siihen aikaan enää haluaisi takaisin.
      Mutta kyllä me naiset silti noin biologisesti ollaan naisia ja naisellisia sillä mehän ollaan NAISIA mutta meillä on tarve ottaa osaa asioihin jotka ennen olivat vaan miehen yksityis omaisuutta, siis tarkoitan tasa arvoa.
      Ja myös lasten tulon päätämme ihan itse nykyisin, ennen niitä tuli vaan , mutta nykyisin voimme itse päättää milloin hankimme lapsen tai emme.

• salla petteri

Korkeakoultuksen tarkoitus oli taata työ ja palkka niin, että jos teen lapsia niin olisi ollut varaa ja mahdollisuus jäädä pidemmäksi aikaa kotiin lasten kanssa. Toisin kävi. Äijästä tuli viinaimuri, lama vei duunit ja mistä löytäisi täyspäisen suomalaisen miehen?

Ei tää ole rahajuttu tai koulutuksen syy. Vaan monen tekijän summa. Voiko naista syyttää lapsettomuudesta? Mikä on miesten osuus asiaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe