pelatkaa rugbyy
amerikan jalis on neideille
12
447
Vastaukset
- 3+18
Huono provo. Yritä edes.
- _ _
Näihin ei pitäis kenenkään reagoida mutoin kuin antamalla peukaloa. Näinhän on toimittu jo sen yhden provoilijan osalta joka eilenkin pillastui lähettelemään...
- X-weapon
mitä helvettii sä muka tiiät lajista mitään. et oo varmaan ikinä kattonu yhtäkään vaahteraliiga peliä tai nfl peliä. just tollaset kusipäät saa mun veren kiehumaan jotka haukkuu vaan lajia, vaikka ei tunne lajia yhtään
- 2+20
Just tollaset vaahtoajat on parhaita! Must moukarinheitto on kovin laji ja mike tyson prime vuosinaan hakkais kenet vaan nykyjudokan mennen tullen. Ufc tai pride säännöillä, ihan kuin vaan!! :)
- poun6
Rauhoittukaa nyt lapset. Toi nauttii jos annatte huomioa sille. Vain peukkua alaspäin siitä sivunreunasta ja sitä vi tuttaa ja tää ketju kuolee.
- isosiskosi <3
tykkään miehistä! rugby pelaajilla on iso makkara
- Belichikk
Ja mihis toi perustuu, mun tietääkseni suomessa ei ole paljon mustia pelaamassa rugbya. toisin kuin jenkkifutiksessa jossa jenkki vahvistukset ovat pääosin mustiamiehiä!!
- äitisi<3
Belichikk kirjoitti:
Ja mihis toi perustuu, mun tietääkseni suomessa ei ole paljon mustia pelaamassa rugbya. toisin kuin jenkkifutiksessa jossa jenkki vahvistukset ovat pääosin mustiamiehiä!!
tykkään aasialaisista koska niillä on isot nakit!
- reservisti
rugbyssä ei ole varusteita eikä siinä voi paljon kuollakkaan ilman varusteita.Amerikkalaisessa kuolisi joka pelissä porukkaa ilman varusteita.Kumpi nyt on sit kovempaa...
- Walesrugby-club
Mut jos rugbyssa olisi varusteet niin sitten peleissä kuolisi ainakin yksi ellei jopa kaksi pelaa per peli. Et kumpi nyt sit on kovempaa. Käsimunassa on varusteet ja ei siinä kuole jengii koskaan!!
- 11+5
Mistä v1tusta te jätkät puhutte?
- bitchfootball rokkaa
Lingerie Football !! It ROCKS!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079