amerikan jalis on neideille

dwddw

pelatkaa rugbyy

12

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+18

Huono provo. Yritä edes.

• _ _

Näihin ei pitäis kenenkään reagoida mutoin kuin antamalla peukaloa. Näinhän on toimittu jo sen yhden provoilijan osalta joka eilenkin pillastui lähettelemään...

• X-weapon

mitä helvettii sä muka tiiät lajista mitään. et oo varmaan ikinä kattonu yhtäkään vaahteraliiga peliä tai nfl peliä. just tollaset kusipäät saa mun veren kiehumaan jotka haukkuu vaan lajia, vaikka ei tunne lajia yhtään

• 2+20

Just tollaset vaahtoajat on parhaita! Must moukarinheitto on kovin laji ja mike tyson prime vuosinaan hakkais kenet vaan nykyjudokan mennen tullen. Ufc tai pride säännöillä, ihan kuin vaan!! :)

• poun6

Rauhoittukaa nyt lapset. Toi nauttii jos annatte huomioa sille. Vain peukkua alaspäin siitä sivunreunasta ja sitä vi tuttaa ja tää ketju kuolee.

• isosiskosi <3

tykkään miehistä! rugby pelaajilla on iso makkara

• Belichikk

Ja mihis toi perustuu, mun tietääkseni suomessa ei ole paljon mustia pelaamassa rugbya. toisin kuin jenkkifutiksessa jossa jenkki vahvistukset ovat pääosin mustiamiehiä!!

• äitisi<3
        Belichikk kirjoitti:

Ja mihis toi perustuu, mun tietääkseni suomessa ei ole paljon mustia pelaamassa rugbya. toisin kuin jenkkifutiksessa jossa jenkki vahvistukset ovat pääosin mustiamiehiä!!

tykkään aasialaisista koska niillä on isot nakit!

• reservisti

rugbyssä ei ole varusteita eikä siinä voi paljon kuollakkaan ilman varusteita.Amerikkalaisessa kuolisi joka pelissä porukkaa ilman varusteita.Kumpi nyt on sit kovempaa...

• Walesrugby-club

Mut jos rugbyssa olisi varusteet niin sitten peleissä kuolisi ainakin yksi ellei jopa kaksi pelaa per peli. Et kumpi nyt sit on kovempaa. Käsimunassa on varusteet ja ei siinä kuole jengii koskaan!!

• 11+5

Mistä v1tusta te jätkät puhutte?

• bitchfootball rokkaa

Lingerie Football !! It ROCKS!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1310
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      362
      767
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      132
      720
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56