Varoituksen sana

TALIAIVO::

Terve,

tuskin olette yhtä typeriä kuin minä mutta.

Olen nuori nainen, joka piti lyhyen kolmen päivän hedelmäpaaston karistaakseni edes osan joulukinkusta. Hoikka ja terve.

Söin banaania, omenaa, päärynää ja mandariinia. Kolmantena päivänä söin lisäksi hunajaa. Ensimmäisenä päivänä 300kcal, toisena 400kcal ja kolmantena 500kcal.

Koska ajattelin sitten (tyhmänä) että eihän tämä edes kunnollinen paasto ollut, söinhän sentäs edes jotain, niin ei minun tarvitse tehdä "pehmeää laskeutumista" paaston jälkeen. Söin paaston jälkeen ihan normaalisti, ensimmäisenä päivänä joka hiukan enemmän kuin yleensä ja söin parit meetvurstitkin.

Kävin sitten puntarissa viikko-kaks paaston jälkeen. Olin lihonnut 3kg paastosta! En todellakaan ole syönyt kolmen kilon verran mitään ruokaa, ja kävin aamulla yövaatteissa vessan jälkeen, että minun olisi pitänyt olla "laihimmillani". Olen aika tarkka syömisteni suhteen, että en usko että olisin saanut mitään piilokaloreita. Ei, olin lihonnut 3kg vaikka minun olisi ainoastaan tuona aikana pitänyt korkeintaan laihtua.

Ainut syy, minä keksin tälle ilmiölle, on se että aineenvaihduntani meni totaalisesti sekaisin koska aloitin paaston jälkeen syömään niin runsaasti enkä malttanut pitää pehmeää laskua. :(

Onko kokemuksia tämmöisestä? Mitähän tässä kantsis tehdä?

Sen tiedän että vituttaa suunnattomasti. :D Tiedän että olen taliaivo mutta silti, vituttaa vituttaa. Toivottavasti ei ole pysyvä ilmiö!!

2

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä.

Ihan varmasti lihot jos alat hotkia apetta paaston jälkeen.
      Paasto kuin paasto, lopetus on tehtävä asteittain.
      Kerrot syöneesi jopa enemmän kuin ennen paastoa.
      Ja sitten vielä ihmettelet tulleita kiloja?
      Ei se miä syöt - vaan se miten paljon syöt...

• aloittaja...

No, sanotaanko että söin seur. päivänä jotain "200kcal" enemmän mitä kulutin mutta ei siitä vielä pitäis lihota kolmea kokonaista kiloa. Kyllä siis aineenvaihdunnalla on ollut oma panoksensa asiassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2490
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1806
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1204
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1067
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      797
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      47
      780
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      775
    Aihe