tekstien perusteella kumpaa sukupuolta kirjoittaja on?
Erotatko
13
90
Vastaukset
- det
Kyllähän nuo typerät silmäniskuhymistelijät järjestään ovat naisia ja kaliupäät miehiä. Sitten on pieni hämärä joukko, jotka osaavat olla molempia, kun eivät ole fakkiintuneet mihinkään rooliin ajasta ikuisuuteen.
- .:.
taidat olla hermafrodiitti?
- vehkeetselässä
No en!!!11! :-DD Mistä sitä voi päätellä, jos kirjottaa tälleen?
- ~cissi~
Hyvä, filosofinen avaus. Kysymyksenasettelu sopisi naisen tekemäksi, mutta toisaalta...olen vakaassa uskossa, että vain miehet kirjoittelevat naisen nikillä. Ehkä olet transu?
- ~cissi~
Siis korjaus, että vain miehet kirjoittavat toisen nikillä.
Joo en.
Siis toki sellaiset pienet piirteet, jotka yleensä ovat tyypillisiä toiselle sukupuolelle tai epätyypillisiä toiselle, mutta koska ne ovat myös yleisesti tiedossa, ei ole mitään varmuutta siitä kuka tekstin on kirjaillut.
Tiedätkös kumpi tämän kirjoitti ?
niin ? hähä!
XD- ~cissi~
No kerro.
~cissi~ kirjoitti:
No kerro.
EIkös pieni epävarmuus ole jännittävämpää ;)
Olen muutenkin turhan avoin aina välillä...
T: minä vaan
Joskus sanavalinnoista ja lauserakenteista erottaa selvästi, onko kirjoittaja mies vai nainen, Yleensä keskityn tekstin sisältöön, en niinkään kirjoittajaan.
Täällä on muutamia, taitavia kirjoittajia, jotka hallitsevat monenlaisia kirjoitustapoja. Ei niistä saa selvää, ovatko miehiä vai naisia.
Ei sillä ole niin väliäkään.Ei me mitään tunnisteta. Joka väittää tunnistavansa, valehtelee.
- Lumimaistelija
Olet akka.
- Emilia .
Voi teitä ja ukkosia
Olen kirjoitelut miehen ja naisen nimellä. Ja välillä voi laitta vaikka pisterivin. Riippuu asiasta. Miehen nimellä voi mukamas sanoa tylymmin.
Mun noin yleensä, välillä silmiä kirvelee ja häikäsee kun lukee näitä. Mä olen työkseni joskus kirjoittanut miehen repliikkejä ja miehen puhetta. Ei siinä mitään kummempia kikkoja ole, kunhan kuvittelee olevansa mies.
Luulen, että erotan, mutta ei sillä ole mitään väliä, eikä ole mitään syytä alkaa osoitella, että toi onkin nainen, toi onkin mies. Jokaisessa miehessä ja naisessa on myös se toinen sukupuoli. Jonkun miehen "nainen" voi välillä puhua ja jonkun naisen "mies". So? Jos toinen on sillä hetkellä nainen/mies, niin silloin häneen suhtaudutaan niin kuin hän olisi sitä sukupuolta. Simppeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298