Haluan kiinteät käsivarret. Lihaksikkaat, mutta en mitään överimuskeleita.
Olisko vinkkejä minkälaisella treeniohjelmalla kannattaa tehdä? Perusliikkeistä tekniikat hallussa entisen urheiluharrastuksen vuoksi, mutta tiedot järkevistä harjoituksista puuttuu.
Kotoa löytyy levytanko, johon saa enimmäillään 50kg painoa sekä käsipainot, joihin voi lisätä painoa 20kg asti.
Tällä hetkellä teen kotona punttia suurin piirtein tällaisella ohjelmalla:
penkkipunnerrus kapeella otteella 3-4x15
hauiskääntö 3-4x10
tangon ylöstyöntö 3-4x10
yhden jalan kyykky 2x3-4x10-15
pohkeet 3x20
hyvää huomenta-liike 3-4x20
vatsat vatsapenkissä 3-4x20
alku- ja loppuverkaksi pyöräily, painot on aina päivän fiiliksen mukaan, sellaiset jotka alkavat vähän hapottamaan jokaisen sarjan lopussa ja viimeistä sarjaa tehdessä hapottaa tosi paljon
Lisäksi uin, vesijuoksen ja sauvakävelen.
Tällaisella olen siis tähän mennessä mennyt, mutta haluaisin vaihtelua ja hyviä vinkkejä, joilla saisin kiinteät käsivarret. Kädet siis ainoa ongelmakohtani ulkonäöllisesti.
Olen nainen ja ikää pian 24-vuotta.
Haluan kiinteät käsivarret!
kiinteätkädetkiitos
3
292
Vastaukset
- Fit for life
Normaalilla ruokavaliolla,et saa övermuskeleita,vaikka treenaisit mitenkä. Turha sitä pelkäät. :) Överimuskelit vaatii jo pikkasen eri "nautintoaineet",joku joka muuta väittää valehtelee..
- jejej
Itse sain käsivarret ja kaikki muutkin ongelmakohtani timmiksi hiihdolla. Perinteisestä en tiedä, mutta luisteluhiihto toimii VARMASTI käsivarsiin!
- KYSYMYSMERKKI
kauanko kesti että sait ongelmat pois, ja minkä ikäinen olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949