Ennen laitoin meikkivoidetta huuliin, en silleen kauheesti mutta sopivasti et niistä tuli vähän vaaleemmat.. en siponu siihen päälle mitään huulikiiltoa kuitenkaan että semmoset spermahuulet sentään tulis hyi...
Musta vaan tuntuu ettei oikeen punaset huulet sovi mulle kun mun iho on itsessäkin jo niin vaalea niin sit ne punaset huulet erottuu ihan kauheen selvästi...
Myöskin tykkäsin laittaa silleen hopeeta luomiväriä ja vähän tonne silmänurkkiinkin ja alaripsien alle hennon sipaisun..
Se vaalea meikki sopi oikeesti minulle - ja teki minusta kauniin.
Mutta nyt on kuitenkin ikää, enkä halua että ihmiset aattelee heti ensimmäisenä että oon joku pissis... -.- kun en ole!
NIIN NYT OON SIT AIVAN PUUN JA KUOREN VÄLISSÄ.
Joko valita itselleen rumempi vaihtoehto ja meikki joka ei sovi lainkaan niin hyvin... mut saaden näin muiden ihmisten hyväksynnän
Tai, olla just sitä mitä ite haluaa olla, riskinä siihen et rengastetaan pissikseks...
Mua kiusattiin joskus ylä-koulun 7 ja 8 luokilla.
Nyt on uusi elämä, aikuisempana, puhtaalta pohjalta. Uudet kaverit ja kiva jätkä täällä.
Meikkivoide huulissa on sinäänsä kyllä ikävää kun se kuivattaa todella helposti... miksi se täytyy kuitenkin aina rengastaa pissismäisyyteen :((
Onko nudehuulet pissiksen tunnusomainen merkki?
13
473
Vastaukset
- tyuryry
Ei se tee pissikseksi jos et muuten näytä sellaiselta (oranssi naama tai muuta vastaavaa), mutta joku nudehuulipuna olisi varmaan parempi kuin meikkivoide? Goshin Darling vaikka.
- tyttö-16v.
Ai onko niitä sellasiakin vielä myynnissä...
Kun kuulin et joskus ois ollu joku nudehuulipuna mun sit se ois otettu markkinoilta pois... - ScenesisDAA
Ite oon scene ja nudeilla mennään ei kiusata oon vaan oma itteni FOREVER ♥
- tyttö-16v.
:D
- et ole :)
et ole , paitsi jos sul ois sika oranssi iho, pinkit tai ihan valkoset huulet ja sit 3 kg sinistä luomiväriä :)
- 9+13
Ei, nudehuulet sitäpaitsi on tälläset oikeasti siis:
http://s4.hubimg.com/u/1016211_f260.jpg
http://www.brebeauty.com/wp-content/uploads/2011/02/masl02_glossy.jpg
http://cathyfacto.files.wordpress.com/2011/11/nude_lips_2008.jpg
Suomessa, Ruotsissa ym nudehuulet on tälläset (ei siis todellisuudessa oo) :
http://2.bp.blogspot.com/_IvlY9xZsQZ0/TM5mq-1OpnI/AAAAAAAADgw/GdZ-3Fnr05s/s1600/1689_meikkimokat7.jpg
Ja siis ei todellakaan oo 'pissiksen' tunnusomanen merkki, nudehuulet on kauniit :) - nennann3
Siinä ei ole mitään pahaa edes olla "pissis" ulkonäöltään, jos siitä lookista tykkää. Elämme suvaitsevuuden aikoja, jokainen saa olla juuri sen näköinen kuin haluaa.
- ni miks
No miks vitus niihin huuliin tarvii laittaa yhtään mitään jos kerran haluu et ne on ei minkään väriset?
- jeppisjpeil
kaksi käsitettä:
nude huulet (''nuden'' värinen (eri sävyjä)huulimeikki esim huulipuna tms)
meikkivoidehuulet (ns ''pissishuulet'') - afasg
itekkin käytän nudehuulipunaa vaikka en oo mikään pissis :o ne vaan sopii paljon paremmin, kun omat huulet on melko paksut ja tosi punertavat, ja en halua kiinnitettävän niihin paljon huomiota
- ruskeasilmäinenteini
jos omaat tummat silmät niin totta helvetissä nudehuulet! sopii aivan tajuttoman hyvin
nm. ruskeasilmäinenteini - moiiidfg
jos sul on vaalee iho ja oot vähä rock tyylinen niin koita punaisia tai sitten jos olet tyttömäinen niin kokeile sellaista nudehuulia ettei ole mitä puoltapurkkia meikkivoidetta vaan että tyyliin huulirasvaa ja ehkä vähän töpötelty puuteria
- huulipunaskuukkeli
We care - merkiltä löytyy hyvä nude sävy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 111840
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48706- 52690