Vinkkejä miehille

sosiaalinenkoe

Tervehdys.

Nyt on jos jonkunnäköstä vaeltajaa nähty, ja haluaisin nyt antaa teille miehille näin naisen näkökulmasta muutaman vinkin.

1. HYMYILE - treffikuva ei ole sama asia kuin passikuva. Siinä on syynsä miksi naiset pitävät esimerkiksi ranskalaisia tai italialaisia, espanjalaisia jne puoleensavetävinä, he hymyilevät! Kun kasvoiltasi paistaa aito hymy, tulee VARMASTI lisää viestejä.

2. Älä koskaan sano "emmäätiiiiiä". Tiedätpäs! Olet oman elämäsi herra, kukas sen sitten tietää haluatko lähteä treffeille vai et. Jos kaverisi vinkkaa sinulle jonkun kivan typsyn, ja sanoo että pyydähän kaveriksi tai pistäppä soittaen, kun typsykin etsii, elä hyvä ihminen vetäydy suomalaisen jurrikan muurin taakse, kaivaudu syvimpään koloon maan alle ja kuiskaa aimäävai. Vie se tyttö treffeille! Mitä sulla on menetettävää?

3. Peseydy. Likaiset hiukset, haiseva henki, hikiläntit kainalossa. Ei kiva.

4. Ole herrasmies. Avaa ovi, tuo kukka. Ruusu maksaa pari euroa, mutta nainen muistaa sen ihan aina. Auta nainen istumaan. Ota hänen takkinsa. Tarjoudu maksamaan narikka jos baariin menette. Yksinkertaiset eleet mitä nainen arvostaa enemmän kuin illallista hienostoravintolassa. Älä kuitenkaan liioittele, kumartelu on vähän yli jo.

5. Ole oma itsesi. Älä mieti mitä toiset, naapurit, kaverit, äitinserkunkoiranulkoiluttajat ajattelee. Jo nettitreffikuvauksesi kertoo sinusta enemmän kuin uskotkaan. Jos se on täynnä klisheitä, valitettavasti sinutkin leimataan klisheeksi jolla ei juurikaan omia ajatuksia ole. Keksi jotain hauskaa! Erotu! Kyllä sulla mielikuvitus on vaikka et uskokkaan.

6. Älä murjota. Älä kysy mitä kuuluu ja vastaa samaan aikaan "mul on masis". Me ollaan suomalaisia. Meit masentaa. Pääse yli asiasta. Kukaan, toistan, kukaan ei halua kuunnella jatkuvaa niuhotusta siitä kuinka sulla on paha olla ittes kans. Kuinka jollain toisella vois olla hyvä olla sun kans jos sulla on noin vaikeeta ittes kans?

7. Odota vastausta. Laitat sitte meiliä, textaria, soitat.... odota hyvä mies että nainen vastaa. Kun nainen ei ehdi vastata ensimmäiseen viestiin kun on tullut jo kolme uutta, mennään liian puolella.

8. Älä koskaan sano "kun ei suomilehmille kelpaa". Jos tekee mieli saada suominainen syliin, ei tuo "käänteinen psykologia" auta. Kyllä meille kelpaa. Kunhan olis vain joku normaali, eikä mettänpeikko.

Kerroin nämä vinkit nyt ihan omasta kokemuksesta. Olen vuoden verran käynyt treffeillä ja verrannut treffiprofiileita netissä. Olen jopa usuttanut kaverini etsimään minulle miehen. Valitettavan usein vika on jossain ylimmissä. Ei tartte passata ja olla siirapilla kuorrutettu, mutta tavat kunniaan ja hymyä huuliin. Ei se maailma kaadu yksiin treffeihin. Olkaa spontaaneja miehet!

47

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boris_12345

      Kiitoksia sinulle palautteesta!

      Ihmisten luonteva kohtaaminen ja käsitteleminen on taito jonka aion vielä oppia.

      • sosiaalinenkoe

        Onnea oppimiseen Boris, toivottavasti löydät jonkun mukavan :)


      • Naapurin Linda

        Hyvä Boris! Pidä toi asenne!


    • mies kommentoi

      Mitä väliä.

      Tietenkin käyttäydyn kohteliaasti.
      Tiedän oman arvoni ja annan arvon muillekin.

      Kumminkin taitaa se moukkamainen käytös olla varattuna naisten omaan käyttöön, katselehan hieman netin naistarjontaa.

      Samaan aikaan naiset alkavat olla vähintään kolmekymppisiä ja olisi kiire löytää puoliso perustamaan perhettä.

    • treffailijatar

      " 1. HYMYILE "
      Sellainen veikeä hymy ja lutuinen sänkykamarikatse miehellä... huoh.
      Mutta ei, miehet on kuvissaan sen näköisiä, kuin olisivat maansa
      myyneet ja rahansa juoneet. (Tiedä vaikka olisivatkin tehneet niin,
      ainakin jotkut.)

      • sosiaalinenkoe

        Niinpä! Aikani kuluksi eräässä toisessa deittipalvelussa katselin kuvia, ai että mikä ero on suomalaisten miesten ja ulkomaalaisten miesten kuvissa. Esimerkiksi ranskalaisilla on äärettömän veikeä ja iloinen hymy, italiaisilla on ne sänkykamarisilmät, jnejne. Ei sillä että ranskalaisen tai italiaisen ottaisin, kulttuurierot ovat omiin periaatteisiini pääsääntöisesti liian erilaiset, mutta pointtina tässä nyt ei olekaan se minkämaalaisen miehen MINÄ ottaisin, vaan se että kun suomalaiset miehet ei kuvissaan hymyile. Johtuuko tämä kulttuuristamme vai ovatko miehet yleensä ottaen vain kovin.. mitäänsanomattomia?
        Valitettavasti murjotusmuu-kuva ja klisheinen "olen kiva, rehellinen, luotettava mies sieltä ja täältä ja tykkään katsella telkkaria" profiili ei vain innosta.

        Henkilökohtaisesti maalla tai kulttuurilla ei itselleni ole merkitystä, jos vain intressit, elämäntavoitteet ja intohimot kohtaavat. Mutta kun se hymy on minulle, positiiviselle hassuttelijalle, vain kovin tärkeä.


    • kaikille lempiville

      Nuo ovat kyllä ihan hyviä vinkkejä ihan sukupuolesta riippumatta.

      Esimerkiksi kohteliaisuus. Aivan, naiset voisivat myös olla omasta puolestaan kohteliaita miehille.

    • sosiaalinenkoe

      Niinpä, voi ne naisetkin tietysti päivittäin suihkussa käydä ;) Olen tässä vain huomannut että varsinkin näillä palstoilla kovasti miehet valittaa kun ei viestiä tule tai yhteydenpito katkeaa. Ei se aina ole siinä naisessa vika kuitenkaan.. Pitää myöntää että itse olen lopettanut yhteydenpidon, kun ei vain yksinkertaisesti löytynyt yhteistä säveltä.

      Itse täytän antamani vinkit, hymyilen aina (mulla on kuulemma sellainen kaikki huolesi kaivoon heitä-hymy, monesti on ihmiset kysyneet miksi ja miten jaksan koko ajan hymyillä), olen kohtelias, tuoksun hyvältä, omaan tiukkaan kasvatukseen perustuneet tavat, ja ainakin yritän olla oma persoonani. Pienessä kaupungissa ystäväni kysyi miten kehtaan deittailla kun miehet ovat tuttuja keskenään. Kysyin mitä väliä sillä on, kun kuitenkin joku on jonkun tuttu tai sukulainen tämän kokoisessa kaupungissa. Kuitenkaan sänkyyn mene ennen kuin sytyttää, en näe pahaa siinä että käydään kahvilla ja soitellaan. Yksi kerrallaan tietysti.

      Se mihin viimeaikoina olen tosin törmännyt, on tämä menninkäinen-päivänsäde syndrooma, mikä nyky-yhteiskunnan miehillä tuntuu olevan. Olit itse minkänäköinen, -oloinen, -persoonallinen tahansa, ei kelpaa muu kuin elävä photoshop malli. Mistä tämä johtuu? Olen aidosti kiinnostunut kuulemaan vastauksia, en ole moittimassa vaan uteliaana kyselen.

      • EI teeskentelylle

        Typerä tekohymy sopii italiaan, ranskaan, ei tänne. Säälittää, kun joillakin näkee kestotekohymyn ja sillä yritetään viestiä iskekää mut, mutta silmistä kuultaa totuus "vttu mä en jaksa enään" Tähän sortuu yleensä naiset, joskus miehetkin, mikä tekee heistä akkoja.


      • mies kommentoi

        Mikä ongelma?

        Olen minäkin nussinut naista jonka edellinen poikaystävä oli samalta luokalta koulusta. Nainen teki aloitteen.

        Myöhemmin palasi entiselle poikaystävälleen, tavattiin ratikassa ja kertoi asiasta.
        Ei minkäänlaista riitaa.

        Naisia vaan nyt tulee ja menee, ei niistä kannata murehtia sen kummemmin.
        Jos parisuhteeseen alkaa niin tilanne on eri.

        Nainen lakkaa istumasta sen kassan päällä melko pian, yli kolmekymppisellä tilanne muuttuu.


      • niin päin pois
        EI teeskentelylle kirjoitti:

        Typerä tekohymy sopii italiaan, ranskaan, ei tänne. Säälittää, kun joillakin näkee kestotekohymyn ja sillä yritetään viestiä iskekää mut, mutta silmistä kuultaa totuus "vttu mä en jaksa enään" Tähän sortuu yleensä naiset, joskus miehetkin, mikä tekee heistä akkoja.

        Aina tuo iänikuinen pakkopullanarina teeskentelystä ja tekohymystä...

        "Kun joillakin". Mutta on olemassa ihmisiä jotka osaavat hymyillä. Ja varsinkin jos viihtyy treffeillä, niin pitää olla päässä vikaa jos ei muka kertaakaan hymyile. Koko elämäni varrella en ole tavannut kertaakaan treffeillä miestä joka ei olisi missään vaiheessa hymyillyt. Mutta en olekaan valinnut kertaakaan tavattavaksi asti miestä jonka ilmoituksessa tai viesteissä (kirjeissä tai s-postissa) paistaa läpi suoranainen vihamielisyys tai totaalinen etukäteen lannistuminen seuranhaun suhteen.

        Mitä tulee valokuvaan, se kannattaa otattaa/ottaa tilanteessa jossa on oikeasti iloinen. Esim. kavereiden kanssa vietätte iltaa ja otatte toisistanne kuvia. Ei kuitenkaan sellaisia missä on olut toisessa kädessä ja silmät seisovat päässä. Jotkut meistä naisista ovat raittiita ja moinen on hirvitys.

        Jostain syystä Facebookin kautta toimivassa Are You Interested -palvelussa ovat suomalaiset miehet, niin nuoret kuin vanhatkin, onnistuneet laittamaan iloisen kuvan itsestään. Sinänsä se palvelu ei ole erityisen ansiokas kun ei siellä vaikuta kukaan ottavan kehenkään yhteyttä, mutta niistä kuvista sopii silti ottaa oppia. Lähes jokainen hymyilevä mies herättää alustavanluonteista kiinnostusta jos on vähänkin tyypiltään sellainen että nainen voisi ajatella lähempää tuttavuutta.


    • sosiaalinenkoe

      Sitä minä juuri tarkoitinkin, että sen hymyn pitää olla aito. Tekohymy loistaa kauas. Perustelisitko kantasi miksi hymy ei sovi suomalaiseen katukuvaan?

      • dfguiop0oiuytr

        Ei tässä nyt käsitelty katukuvaa, vaan sitä millainen ilme pitää kasvoille loihtia valokuvaan. Harvoin siinä on mitään aitoa, jos peilikautta otetaan kuva ja hymyillään kameralle yksin kämpässä. Kaikki eivät ole valokuvamalleja poseerausilmeineen, sanoisinkin, että älkää hyvät naiset yrittäkö väkisin hymyä, kun se näyttää usein irvistykseltä ja kertoo siten miten epätoivoissasi olet. Luonnollisuus on valttia, neutraali avoin ilme, ilman mitään teennäisiä vääntelyitä.


      • niin päin pois
        dfguiop0oiuytr kirjoitti:

        Ei tässä nyt käsitelty katukuvaa, vaan sitä millainen ilme pitää kasvoille loihtia valokuvaan. Harvoin siinä on mitään aitoa, jos peilikautta otetaan kuva ja hymyillään kameralle yksin kämpässä. Kaikki eivät ole valokuvamalleja poseerausilmeineen, sanoisinkin, että älkää hyvät naiset yrittäkö väkisin hymyä, kun se näyttää usein irvistykseltä ja kertoo siten miten epätoivoissasi olet. Luonnollisuus on valttia, neutraali avoin ilme, ilman mitään teennäisiä vääntelyitä.

        Tietenkään hampaita ei kannata esitellä kenenkään - harva hymyilee luonnollisesti hampaat esillä.

        Mutta se on jännä että jos hymyilee suu kiinni, tulee joku neropatti väittämään että "et hymyile kuvassasi". Höh? Hammastahnan myyjien tuputtama ajatus että pitää esitellä hampaita hymyillessään... :P


    • Ei näitä taas

      Tässä vielä yksi ohje:

      Vaikka me naiset olemme NIRPPANOKKIA niin muista aina HYMY ja PALVELE; PALVELE; PALVO; PALVELE; PALVO...

    • Anteeksi kovasti.

      Samat ohjeet muuten sopisivat naisille.

      Hymyile, kohtele miestä miehenä muunmuassa.

      "5. Ole oma itsesi. Älä mieti mitä toiset, naapurit, kaverit, äitinserkunkoiranulkoiluttajat ajattelee. Jo nettitreffikuvauksesi kertoo sinusta enemmän kuin uskotkaan. Jos se on täynnä klisheitä, valitettavasti sinutkin leimataan klisheeksi jolla ei juurikaan omia ajatuksia ole. Keksi jotain hauskaa! Erotu! Kyllä sulla mielikuvitus on vaikka et uskokkaan."

      Voi kun naiset tekisivät tätä samaa!

      Mutta kun se on aina sitä iän ikuista "pilkettä silmäkulmassa" ja "kainalopaikkaa" jne.

      Jos et ole löytänyt miestä aloittaja niin et ole ollut vain tarpeeksi hyvä.

      Miehilläkin kun on tasonsa.

    • sosiaalinenkoe

      En nyt ymmärrä mistä tämä viha ja haukkuminen teiltä tulee, kun asiallisesti koitan auttaa ja ymmärtää. En tietenkään luule että itse kaikkia miellyttäisin, enkä todellakaan ole nirppanokka. Vaadin vain jonkunlaisia käytöstapoja mieheltä.

      Jokainen noista yllämainituista vinkeistä on koettu tosielämän kautta. Ymmärrän ja tiedostan vallan mainiosti että osa naisista on kuvailemianne nirppanokkia, töykeitä hienostelijoita. Valitettavasti parin tähän kirjoittaneen miehen näkökulma kuulostaa siltä, että jos nainen vaatii jotain, on hän nirppanokka, ja jos mies vaatii jotain, hänellä on vain "taso"? Miksi näin?

      Pilke silmäkulmassa on ehkä yksi loistavimmista tavoista selittää mikä on aito hymy, iloinen elämänasenne, hullunkurisuus ja hyväntahtoisuus. Kainalopaikkaa hakijat hakevat lämpöä ja turvallisuutta, nämähän ovat fraaseja siinä missä kiva ja luotettavakin. Mutta ymmärrän pointtisi, sukupuolesta riippumatta sorrumme yhä useammin fraaseihin ja klisheisiin, jotka ovat jo kymmenen vuotta sitten tulleet tutuiksi. Oman miehen löytämiseeni en kommentoi, sillä en koe sitä tähän ketjuun asiaankuuluvaksi. Voisitte - kuitenkin - kirjoittaa asiallisesti vinkkejä myös naisille. Käytännön asioita.

      Kiitokset niille, jotka ovat ystävällisesti tähän aloitukseen vastanneet. En tiennyt että yksinkertaiset vinkit nettideittailuun kokemuksien perusteella voisi jotakuta syvästi loukata.

      • minäpä vastaan

        "Kiitokset niille, jotka ovat ystävällisesti tähän aloitukseen vastanneet. En tiennyt että yksinkertaiset vinkit nettideittailuun kokemuksien perusteella voisi jotakuta syvästi loukata. "

        Syy miksi ne loukkaavat että täällä ja nettideitissä on PILVIN PIMEIN miehiä jotka noita ohjeita JO NOUDATTAVAT ihan käskemättä.

        Mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
        Sitten joku neiti tulee tänne "antamaan vihjeita" ja "neuvomaan".

        Itse sain jonkin verran yhteyksiä naisiin mutta naisten asenne netissä oli niin vammainen (anteeksi loukkaus vammaisia kohtaan) että ihan pakko oli homma lopettaa kun en kestänyt teitä äälliöitä.

        Se on kaiken kattava ilmiö ja oikeasti naiset alkoivat muutenkin ahdistaa kun nettideittasi sekä törmäsi näihin IHAN TAVALLISIIN NAISIIN joille miehen piti olla sitten kaikkea erikoista, persoonallista ja ties mitä nuo perusjutut mutta naisissa itsessään ei ollut mitään muuta persoona kuin se kliseinen roska jota he suoltavat.

        Tiedän tiedän olen nyt mahdollisesti negatiivinen tässä ja nyt ja senhän oli pakko näkyä teksteissäni tai jossain kun netissä kirjoittelin.

        Eipä näkynyt.

        Olin joskus vielä suht toiveikas (tiedän, miten typerää!!!) että netissä naiset eivät olisi niin ronkeleita mm. lähtemään treffeille vaikka kaikki ei heti natsaisi, niin pinnallisia ja turhamaisia samalla omaten myös hieman edes kommunikaatiokykyä sekä aloitteellisuutta.

        Olin totaalisen väärässä.

        Itse en noista ohjeista suutu koska ne oikeasti lähinnä naurattavat kun tiedän monen muunkin miehen tilanteen että nuo hommat ovat kyllä kohdillaan mutta naisille ei kelpaa mikään koska valinnan varaa ei ole.

        Joten miksi ihmeessä kuvittelet jonkun väsähtävän kun pikkuprinsessa huutelee norsunluutornistaan ohjeita kuka EHKÄ pääsee kokeiluttamaan kenkäänsä prinsessan jalkaan (kunhan on noussut tornia ensin omin avuin ylös tavalla joka naista miellyttää).

        "nainen vaatii jotain, on hän nirppanokka, ja jos mies vaatii jotain, hänellä on vain "taso"? Miksi näin? "

        Koska jos mies vaatii jotain niin se on usein tyyliin "normaalivartaloinen ja lapseton nainen" jne.
        Kun taas naisella se on tyyliin "sen ja sen näköinen, sen ja sen kaltaiset tulot ja koulutus, sen ja sen kokoinen, sen ja sen oloinen ja tuntuinen ja sitten pitää olla heti ekasta sanasta ja virkkeestä sitä jotakin, sen lisäksi olisi hyvä että heti heräisi värinöitä kuten italiaisten miesten kuvista herää".

        Sitten näitä verrataan keskenään aivan kuin se olisi yksi yhteen kun molemmilla on vaatimuksia.

        Hohoh, sanon minä.

        Ihan vain että ymmärtäisit, ei pahalla.


      • sosiaalinenkoe
        minäpä vastaan kirjoitti:

        "Kiitokset niille, jotka ovat ystävällisesti tähän aloitukseen vastanneet. En tiennyt että yksinkertaiset vinkit nettideittailuun kokemuksien perusteella voisi jotakuta syvästi loukata. "

        Syy miksi ne loukkaavat että täällä ja nettideitissä on PILVIN PIMEIN miehiä jotka noita ohjeita JO NOUDATTAVAT ihan käskemättä.

        Mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa.
        Sitten joku neiti tulee tänne "antamaan vihjeita" ja "neuvomaan".

        Itse sain jonkin verran yhteyksiä naisiin mutta naisten asenne netissä oli niin vammainen (anteeksi loukkaus vammaisia kohtaan) että ihan pakko oli homma lopettaa kun en kestänyt teitä äälliöitä.

        Se on kaiken kattava ilmiö ja oikeasti naiset alkoivat muutenkin ahdistaa kun nettideittasi sekä törmäsi näihin IHAN TAVALLISIIN NAISIIN joille miehen piti olla sitten kaikkea erikoista, persoonallista ja ties mitä nuo perusjutut mutta naisissa itsessään ei ollut mitään muuta persoona kuin se kliseinen roska jota he suoltavat.

        Tiedän tiedän olen nyt mahdollisesti negatiivinen tässä ja nyt ja senhän oli pakko näkyä teksteissäni tai jossain kun netissä kirjoittelin.

        Eipä näkynyt.

        Olin joskus vielä suht toiveikas (tiedän, miten typerää!!!) että netissä naiset eivät olisi niin ronkeleita mm. lähtemään treffeille vaikka kaikki ei heti natsaisi, niin pinnallisia ja turhamaisia samalla omaten myös hieman edes kommunikaatiokykyä sekä aloitteellisuutta.

        Olin totaalisen väärässä.

        Itse en noista ohjeista suutu koska ne oikeasti lähinnä naurattavat kun tiedän monen muunkin miehen tilanteen että nuo hommat ovat kyllä kohdillaan mutta naisille ei kelpaa mikään koska valinnan varaa ei ole.

        Joten miksi ihmeessä kuvittelet jonkun väsähtävän kun pikkuprinsessa huutelee norsunluutornistaan ohjeita kuka EHKÄ pääsee kokeiluttamaan kenkäänsä prinsessan jalkaan (kunhan on noussut tornia ensin omin avuin ylös tavalla joka naista miellyttää).

        "nainen vaatii jotain, on hän nirppanokka, ja jos mies vaatii jotain, hänellä on vain "taso"? Miksi näin? "

        Koska jos mies vaatii jotain niin se on usein tyyliin "normaalivartaloinen ja lapseton nainen" jne.
        Kun taas naisella se on tyyliin "sen ja sen näköinen, sen ja sen kaltaiset tulot ja koulutus, sen ja sen kokoinen, sen ja sen oloinen ja tuntuinen ja sitten pitää olla heti ekasta sanasta ja virkkeestä sitä jotakin, sen lisäksi olisi hyvä että heti heräisi värinöitä kuten italiaisten miesten kuvista herää".

        Sitten näitä verrataan keskenään aivan kuin se olisi yksi yhteen kun molemmilla on vaatimuksia.

        Hohoh, sanon minä.

        Ihan vain että ymmärtäisit, ei pahalla.

        Wau. Johan oli purkaus. Toivottavasti helpotti :)

        Noniin, jos lähdetään sitten purkamaan tätä. Olen ymmälläni jos olet sinkkuna, jos kaikki kohdat täytät. Ehkä ne naiset eivät sitten ole olleet tarpeeksi hyviä, tai sitten juuri sinulle niitä oikeita. Kuka tietää..

        Arvostaisin muuten jos et minua halveksuen kutsuisi "neidiksi" tai prinsessaksi. Neiti-ihminen olen, mutta kaukana prinsessasta :D Koitan tähän nyt asiallisesti vastata vaikka viestisi olikin hieman loukkaavan sävyinen.

        Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut olla besserwisseri tai neiti kaikkitietävä. Ihmisiä on monenlaisia, joillekkin sopii toisenlainen ja toiselle toisenlainen. Ei ole kiveen kirjoitettu mikä iskee kaikkiin.

        Olen pahoillani jos sinulla on kokemuksia jotka leimaavat sukupuoleni prinsessahaihattelijoiksi. Eipä ne kaikki ruusuisia täälläkään ole, kokemukset siis, mutta toivoa pidän yllä että jossain on se mies, joka on fiksu, huomaavainen ja humoristinen. Huomaathan, että "vaatimukseni" eivät niinkään liity ulkonäköön, lapsettomuuteen tahi muuhun maalliseen, vaan nimenomaan siihen IHMISEEN jonka kanssa toivottavasti vanhenen ryppyiseksi rusinaksi. Taidan olla jotenkin eriskummallinen yksilö, kun hirvittävän komeat miehet eivät sitten taas ole minun juttuni, jos ulkonäöllisiin asioihin puututaan. Perushygienia, kohteliaat tavat ja silmiin ulottuva hymy, sekä jos oikein onnistaa, kiinnostusta keskustella asioista aikuisten tavalla, ovat asioita jotka minun polveni saavat tärisemään.

        Aloitekyvystä vielä sen verran, että olen hyvinkin aloitekykyinen, ja aion olla vastaisuudessakin. Minulle ei tee pahaa pyytää toista ulos tai olla se ensimmäinen joka soittaa. Mutta jos nyt ihan nettideiteistä puhutaan, jos kuukauden päivittäisen kirjoittelun jälkeen ei vieläkään kolahda, vaikka siinä olisi sitten jo nähtykin, miksi pitää hommaa yllä? Tuhlaa vain molempien aikaa. Ystäviä kun ei koskaan ole liikaa. Jokaiselle, joka kirjoitti enemmän kuin "vittu sä oot nätti mennääks panee tänää", vastasin. Kirjoitin yhteiskunnallisesti "rumiksi" luokitelluille omasta aloitteesta, myös niille komeammillekkin. Miksi? Koska ulkonäkö ei ihan tosissaan merkkaa minulle. Jos profiilin teksti oli enemmän kuin "jaa mitäs tähän, kysy ni katotaa", ja mies sattui olemaan omalta alueelta, varmasti kirjoitin. Enkä kirjoita klisheitä, koska inhoan niitä. Oma profiilini sai naurunpyrähdyksiä ja suoionosoituksia nimenomaan persoonallisuudellaan.

        Summa summarum, ihan jotta ymmärtäisit, en ole prinsessa. En kaipaa lasikenkiä. Tahdoin vain auttaa niitä, jotka eivät ole noita asioita hoksanneet, ja täällä valittelevat. Kun valitettava tosiasia on, että 90% miehistä kuvana on myrtsinassu ja tekstinä klisheitä jos niitäkään. Kiitos ja anteeksi. Ei pahalla.


      • minäpä vastaan
        sosiaalinenkoe kirjoitti:

        Wau. Johan oli purkaus. Toivottavasti helpotti :)

        Noniin, jos lähdetään sitten purkamaan tätä. Olen ymmälläni jos olet sinkkuna, jos kaikki kohdat täytät. Ehkä ne naiset eivät sitten ole olleet tarpeeksi hyviä, tai sitten juuri sinulle niitä oikeita. Kuka tietää..

        Arvostaisin muuten jos et minua halveksuen kutsuisi "neidiksi" tai prinsessaksi. Neiti-ihminen olen, mutta kaukana prinsessasta :D Koitan tähän nyt asiallisesti vastata vaikka viestisi olikin hieman loukkaavan sävyinen.

        Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut olla besserwisseri tai neiti kaikkitietävä. Ihmisiä on monenlaisia, joillekkin sopii toisenlainen ja toiselle toisenlainen. Ei ole kiveen kirjoitettu mikä iskee kaikkiin.

        Olen pahoillani jos sinulla on kokemuksia jotka leimaavat sukupuoleni prinsessahaihattelijoiksi. Eipä ne kaikki ruusuisia täälläkään ole, kokemukset siis, mutta toivoa pidän yllä että jossain on se mies, joka on fiksu, huomaavainen ja humoristinen. Huomaathan, että "vaatimukseni" eivät niinkään liity ulkonäköön, lapsettomuuteen tahi muuhun maalliseen, vaan nimenomaan siihen IHMISEEN jonka kanssa toivottavasti vanhenen ryppyiseksi rusinaksi. Taidan olla jotenkin eriskummallinen yksilö, kun hirvittävän komeat miehet eivät sitten taas ole minun juttuni, jos ulkonäöllisiin asioihin puututaan. Perushygienia, kohteliaat tavat ja silmiin ulottuva hymy, sekä jos oikein onnistaa, kiinnostusta keskustella asioista aikuisten tavalla, ovat asioita jotka minun polveni saavat tärisemään.

        Aloitekyvystä vielä sen verran, että olen hyvinkin aloitekykyinen, ja aion olla vastaisuudessakin. Minulle ei tee pahaa pyytää toista ulos tai olla se ensimmäinen joka soittaa. Mutta jos nyt ihan nettideiteistä puhutaan, jos kuukauden päivittäisen kirjoittelun jälkeen ei vieläkään kolahda, vaikka siinä olisi sitten jo nähtykin, miksi pitää hommaa yllä? Tuhlaa vain molempien aikaa. Ystäviä kun ei koskaan ole liikaa. Jokaiselle, joka kirjoitti enemmän kuin "vittu sä oot nätti mennääks panee tänää", vastasin. Kirjoitin yhteiskunnallisesti "rumiksi" luokitelluille omasta aloitteesta, myös niille komeammillekkin. Miksi? Koska ulkonäkö ei ihan tosissaan merkkaa minulle. Jos profiilin teksti oli enemmän kuin "jaa mitäs tähän, kysy ni katotaa", ja mies sattui olemaan omalta alueelta, varmasti kirjoitin. Enkä kirjoita klisheitä, koska inhoan niitä. Oma profiilini sai naurunpyrähdyksiä ja suoionosoituksia nimenomaan persoonallisuudellaan.

        Summa summarum, ihan jotta ymmärtäisit, en ole prinsessa. En kaipaa lasikenkiä. Tahdoin vain auttaa niitä, jotka eivät ole noita asioita hoksanneet, ja täällä valittelevat. Kun valitettava tosiasia on, että 90% miehistä kuvana on myrtsinassu ja tekstinä klisheitä jos niitäkään. Kiitos ja anteeksi. Ei pahalla.

        Kerroin vain miksi joku ei ota tätä aloitusta hyvällä.
        Et varmaan ole lukenut tätä palstaa paljonkaan?

        Ihan samanlaisia prinsessaohjeita on täällä annettu aiemmin. Mutta moni mies valittaa sitä ettei löydä vaikka perusasiat ovat ok.

        "Kun valitettava tosiasia on, että 90% miehistä kuvana on myrtsinassu ja tekstinä klisheitä jos niitäkään."

        No minun kohdalla se meni niin että 90% naisista ajatteli että minun profiilini on aivan todella mielenkiintoinen kuvattomana.
        90% naisista sitten ajattelin myös että kuva (jossa en ollut todellakaan myrtsinä) ei kelvannut.

        En ole tarpeeksi komea siis tänne nettiin. Tietysti pyöreät naiset lähestyivät myös vaikka olin rajannut heidän haun ulkopuolelle samoin yksinhuoltajat.

        Saanen epäillä että "Perushygienia, kohteliaat tavat ja silmiin ulottuva hymy, sekä jos oikein onnistaa, kiinnostusta keskustella asioista aikuisten tavalla, ovat asioita jotka minun polveni saavat tärisemään. "
        tässä ovat asioita joita tiedostamattomasti etsit.

        Koska lopulta etsit niitä seksikemioita ja "värinää" jonka sytyttää tietynlaiset miehet aivan sinun huomaamattasi.
        Usein sitä odotetaan mm. siitä kuvasta jo.

        "Tahdoin vain auttaa niitä, jotka eivät ole noita asioita hoksanneet, ja täällä valittelevat. "

        Älä auta koska he tietävät ne jo. On loukkaavaa olettaa etteivät tietäisi.
        Tein muuten joskus ketjun tänne sisältäen samanlaisia ohjeita. Sen sävy oli tietysti veljellinen eikä prinsessamainen kuten sinulla on.

        Siinä tarkoitus oli kertoa miten nirppanokkia te naiset olette, miten nettideittiä ei pidä ottaa tosissaan tai odottaa todellakaan että löytää jotain eikä varsinkaan esitellä etsivänsä vakavampa a suhdetta.

        Teillä naisilla on kysyntää joten kusi nousee päähän lähes joka ikisellä.

        Se miehiä ketuttaa ja sitten joku tästä joukosta tulee vielä kertomaan miten häntä tulisi miellyttää just oikein.

        Itse en jaksa enää nettideittiä ja tämä on viimeinen viesti tänne palstallekin. Halusin vain kommentoida kun osaan asennoitua niiden miesten asemaan jotka seuraa netistä eivät löydä (kun ei pääse edes treffeille => vika ei ole miehessä aina vaan teissä naisissa. PISTE.)

        Ehkä suosittelen tutkimaan sinun aihetta lisää sekä myös miettimään tuota empatiapuolta että jos olisit mies ja toimisit kuten kerroit etkä löydä seuraa sekä saisit huonoa kohtelua osaksesi niin mitä nettideitistä ja sen naisista silloin ajattelisit?

        Tuskin ymmärrät koska sinullahan on kaikki pallot pelissä ja niitä sataa taivaalta kuten naisille miehiä nettideitissä.

        Älä huoli, siitä vain kuorit kermat päältä ja valitsen sen parhaan.
        Älä suotta täällä valita tai valista miehiä.

        end of message.


    • sosiaalinen teoria
    • sosiaalinenkoe

      Mielenkiintoista! Omalla kohdallani hymy kun on se kaikkein tärkein. Kiitos linkistä!

      Tosin, onhan siinä ero, onko salaperäinen katse kuin James Deanilla, vai "voi v**** minkä isä teki siittäessää mut"-murjotuskatseessa ;D

    • 6. aisti

      "Tosin, onhan siinä ero, onko salaperäinen katse kuin James Deanilla, vai "voi v**** minkä isä teki siittäessää mut"-murjotuskatseessa ;D "

      Ehkä se on enemmän "voi v**tt mitä sun äiti teki synnyttäessään sut" kun se sua kattelee sieltä kuvasta.
      Ei oikein muuta voi päätellä tämänkään ketjun perusteella.

      Sitä vit*ttaa kun joutuu olemaan sinuun yhteyksissä kun haluaisi oikean naisen ja tarjolla olet vain sinä.

      • sosiaalinenkoe

        Nyt meni minun logiikan yli... miten sen miehen profiilikuva voi olla minuun kohdistettu voi v ilme, jos ei ole mua ennen nähnyt? ;) Huumoria pelihin nyt mies! :D

        PS. Määrittelisitkö oikean naisen?


      • 6. aisti
        sosiaalinenkoe kirjoitti:

        Nyt meni minun logiikan yli... miten sen miehen profiilikuva voi olla minuun kohdistettu voi v ilme, jos ei ole mua ennen nähnyt? ;) Huumoria pelihin nyt mies! :D

        PS. Määrittelisitkö oikean naisen?

        Oikea nainen on sellainen joka ei ehdota heti että mies pyyhkisi ensin oman pyllynsä (olettaen että sitä ei ole pyyhitty) ja sitten vielä naisen pyllyn sen lisäksi.

        Logiikkasi tuskin riittänee tuonkaan ymmärtämisen, mutta eihän sille mitään mahda.

        Mitä lahjoja muuten tarjoat miehille ekoilla treffeillä?
        Avaatko heille ovia?
        Tarjoatko aterioita kotonasi, hemmotteletko heitä jne?

        Jos et niin tiedät missä vika on jos et löydä miestä. Kliseet eivät pure miehiinkään ja sinun kaltaisia naisia on 12 tusinassa.

        Voin ostaa sulle ruusun ja kertoa mihin sen voit työntää.


      • sosiaalinenkoe
        6. aisti kirjoitti:

        Oikea nainen on sellainen joka ei ehdota heti että mies pyyhkisi ensin oman pyllynsä (olettaen että sitä ei ole pyyhitty) ja sitten vielä naisen pyllyn sen lisäksi.

        Logiikkasi tuskin riittänee tuonkaan ymmärtämisen, mutta eihän sille mitään mahda.

        Mitä lahjoja muuten tarjoat miehille ekoilla treffeillä?
        Avaatko heille ovia?
        Tarjoatko aterioita kotonasi, hemmotteletko heitä jne?

        Jos et niin tiedät missä vika on jos et löydä miestä. Kliseet eivät pure miehiinkään ja sinun kaltaisia naisia on 12 tusinassa.

        Voin ostaa sulle ruusun ja kertoa mihin sen voit työntää.

        En suinkaan ehdota pyllyn pyyhkimisiä, vaan ihan käytöstapoja :D Kyllä itseasiassa, avaan oven jos siihen ensimmäisenä ehdin. Tarjoan drinkinkin tai sen kahvin, ainakin tarjoudun. Tarjoan aterioita kotonani, koska rakasta ruuanlaittoa.. en tosin ekoilla, enkä toisilla, enkä vielä kolmansillakaan treffeillä. Sitten kun tapaaminen toisen luona on niin tarjoudun illallisen vääntämään. Rakastan hemmotella miestä ja nähdä hänet tyytyväisenä. Entiset seurustelukumppanit ovat _jokainen_ luonnehtineet kanssani olemista helpoksi ja luontevaksi.

        Koska noin hyvin tiedät millainen olen, muutaman viestin perusteella, kerrothan minullekin. Koska luulen pystyväni osoittamaan olettamuksesi vääräksi :) Vaikka kirjoitan ja artikuloin selkeästi, ei tarkoita että olisin tusinatuote ;)

        Enkä mää ny ruusuja sinne tunge, maljakkoon pistäisin glitterin kera ;D


      • 6. aisti
        sosiaalinenkoe kirjoitti:

        En suinkaan ehdota pyllyn pyyhkimisiä, vaan ihan käytöstapoja :D Kyllä itseasiassa, avaan oven jos siihen ensimmäisenä ehdin. Tarjoan drinkinkin tai sen kahvin, ainakin tarjoudun. Tarjoan aterioita kotonani, koska rakasta ruuanlaittoa.. en tosin ekoilla, enkä toisilla, enkä vielä kolmansillakaan treffeillä. Sitten kun tapaaminen toisen luona on niin tarjoudun illallisen vääntämään. Rakastan hemmotella miestä ja nähdä hänet tyytyväisenä. Entiset seurustelukumppanit ovat _jokainen_ luonnehtineet kanssani olemista helpoksi ja luontevaksi.

        Koska noin hyvin tiedät millainen olen, muutaman viestin perusteella, kerrothan minullekin. Koska luulen pystyväni osoittamaan olettamuksesi vääräksi :) Vaikka kirjoitan ja artikuloin selkeästi, ei tarkoita että olisin tusinatuote ;)

        Enkä mää ny ruusuja sinne tunge, maljakkoon pistäisin glitterin kera ;D

        Mut hyvä nainen näin tuota aloitusviestiä tulkitaan täällä että ehdotat "pyllyn pyyhkimistä".

        Se mikä pahinta on tuo sinun loputon itsesi kehuminen sekä kuinka miehet ovat olleet niin tyytyväisiä sinuun hömpötys.

        Tajuatko yhtään millaisen kuvan sen sinusta antaa:

        "en ole tusinatyttö, minulla on ottajia, minua on kehuttu, mutta tässä nyt kerron teille mitä vikaa teissä miehissä on ja yritän vain auttaa teitä valittajia..."

        Oletko oikeasti noin sosiaalisesti sokea oman asenteesi ja käytöksesi aiheuttamille asioille?

        Siltä osin sovit täsmällisesti siihen lokeroon jossa lukee "tähän sopii kaksitoista tusinatyttöä, älä odota enempää".


    • Just tänään ystävän kanssa juttelin, et kuhan löytäis sellasen normaalijärkevän miehen jonka kans juttu luistais. Ja tulis toimeen mun pojan kans, mut ei haluis lisää lapsia. Normaalijärkevä mies kykenis juttelemaan ja ei heti sais jotain ahistus kohtauksia. Tietäis mitä haluis, eikä tuuliviirinä viikon välein muuttais mieltään. Tollasia ei oo kohille osunut.

      Mä myönnän et kuvassa hymyilevä mies vetoaa muhun, varsinkin jos silmätkin hymyilee.

      Näitä ohjeita näkee silloin tällöin, hieman ne hymyilyttää. Mut haluisin laittaa loppuun kohdan: kerro kohteliaasti myös se jos ei kiinnosta jatkaa.
      Eräs mies ihan fiksusti kahvitreffien jälkeisenä päivän kysyi, et mikä fiilis mulle tuli. Ja kertoi myös oman näkemyksensä. Emme halunneet tavata uudestaan kumpikaan. hyvä niin.

      • 6. aisti

        "et kuhan löytäis sellasen normaalijärkevän miehen jonka kans juttu luistais. Ja tulis toimeen mun pojan kans, mut ei haluis lisää lapsia. "

        Lapseton mies joka haluaa toisen miehen muksun kanssa olla ja ei halua lisää lapsia?

        Miksiköhän ei löydy?!!!!!!!!!!!!!!! :D

        Vähemmästkin saa ahdistuskohtauksen kun moista ajattelee edes nyt.


      • sosiaalinenkoe

        Sama homma, en ymmärrä miksi täällä nyt vedetään hernepalkokasvia ylähengityselimeen siitä kun mainitsee että voisi sitä suomalaismieskin kerran hymyillä. :D Onnea etsitään sisko!


      • 6. aisti kirjoitti:

        "et kuhan löytäis sellasen normaalijärkevän miehen jonka kans juttu luistais. Ja tulis toimeen mun pojan kans, mut ei haluis lisää lapsia. "

        Lapseton mies joka haluaa toisen miehen muksun kanssa olla ja ei halua lisää lapsia?

        Miksiköhän ei löydy?!!!!!!!!!!!!!!! :D

        Vähemmästkin saa ahdistuskohtauksen kun moista ajattelee edes nyt.

        ystäväni sattuu viel olemaan mies, jonka mielestä tommosia kuulemma löytyy. Mutta saatamme olla hieman vanhempia kuin sinä.
        Ystäväni mielestä lapsi naiselle kertoo että sen on tarttenu hieman aikuistua ja sen kans on helpompi tulla toimeen. No se oli vaan yhden miehen näkemys. Enempi sun kaltaisias on netissä liikkeellä.


      • 8+8

        Itse miehenä toivoisin myös naisten osaavan kohteliaasti ilmoittaa, jos ei enää kiinnosta jatkaa. Ihan oma-aloitteisestikin. Ihan täällä netissä kirjoitusten aikana kuin sitten kun ollaan jo tavattukin. Monta kertaa olenvain joutunut törmäämään siihen, että kirjoittelu lopetetaan kuin seinään, vaikka on jo useampikin viesti vaihdettu. Tai sitten tapaamisen jälkeen ei voida sanoa asiaa, vaan joko pyöritellään jotain tai sitten kadotaan eikä esim. vastata viesteihin. Mielestäni näistä jälkimmäinen, hiljeneminen tapaamisen jälkeen, on äärimmäisen loukkaavaa toista osapuolta kohtaan. Kun olen itse käyttäytynyt toista kohtaan hyvin ja kohteliaasti ja samoin toinen minua kohtaan, niin on aina ollut todella pettymys kun joku tutustuminen päättyy toisen hiljaisuuteen. Asiat kun voi hoitaa monella tapaa. Itse tiedostan vallan hyvin sen, että tutustuminen ei välttämättä jatku kun aina kiinnostusta ei löydy puolin tai toisin. Niinpä minulle saa sanoa asian suoraan ja sitä myös toivon. Olen aina helpottunut ja hyvilläni, kun tilanteeseen tulee jokin selkeä päätös toisen itsensä sanomana. Tutustumista voi aina muistella hyvällä, vaikka se ei enempään johtanutkaan. Mutta jos toinen päättää kadota, niin eipä siitä itselle jää kuin huono maku suuhun ja se on erityisen ikävää.


      • 6. aisti
        glittergirl kirjoitti:

        ystäväni sattuu viel olemaan mies, jonka mielestä tommosia kuulemma löytyy. Mutta saatamme olla hieman vanhempia kuin sinä.
        Ystäväni mielestä lapsi naiselle kertoo että sen on tarttenu hieman aikuistua ja sen kans on helpompi tulla toimeen. No se oli vaan yhden miehen näkemys. Enempi sun kaltaisias on netissä liikkeellä.

        "Ystäväni mielestä lapsi naiselle kertoo että sen on tarttenu hieman aikuistua ja sen kans on helpompi tulla toimeen. "

        Eli otat jonkun kohteliaisuuden totena?

        Naisen ei tarvitse aikuistua että hänellä olisi lapsi. Siihen ei tarvita kuin mies joka saa ruikattua nesteensä oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

        Naiset lapsineen eivät ole sen aikuisempia tai älykkäämpiä kuin muutkaan.

        "ystäväni sattuu viel olemaan mies, jonka mielestä tommosia kuulemma löytyy. Mutta saatamme olla hieman vanhempia kuin sinä."

        Todennäköisesti olet vanhempi tai ainakin toivon niin nyt.

        Tietysti jos olet valmis ottamaan miehen jolla on itsellään lapsi ja joka luonnostaan rakastaa lapsia muttei halua niitä enempää niin etsintä ei ole mahdotonta.

        Lapsettomana miehenä ajatus lapsen kanssa olevan naisen seurustelusta on täysi mahdottomuus. Eri asia sitten jos olisi omia lapsia.


      • 6. aisti
        8+8 kirjoitti:

        Itse miehenä toivoisin myös naisten osaavan kohteliaasti ilmoittaa, jos ei enää kiinnosta jatkaa. Ihan oma-aloitteisestikin. Ihan täällä netissä kirjoitusten aikana kuin sitten kun ollaan jo tavattukin. Monta kertaa olenvain joutunut törmäämään siihen, että kirjoittelu lopetetaan kuin seinään, vaikka on jo useampikin viesti vaihdettu. Tai sitten tapaamisen jälkeen ei voida sanoa asiaa, vaan joko pyöritellään jotain tai sitten kadotaan eikä esim. vastata viesteihin. Mielestäni näistä jälkimmäinen, hiljeneminen tapaamisen jälkeen, on äärimmäisen loukkaavaa toista osapuolta kohtaan. Kun olen itse käyttäytynyt toista kohtaan hyvin ja kohteliaasti ja samoin toinen minua kohtaan, niin on aina ollut todella pettymys kun joku tutustuminen päättyy toisen hiljaisuuteen. Asiat kun voi hoitaa monella tapaa. Itse tiedostan vallan hyvin sen, että tutustuminen ei välttämättä jatku kun aina kiinnostusta ei löydy puolin tai toisin. Niinpä minulle saa sanoa asian suoraan ja sitä myös toivon. Olen aina helpottunut ja hyvilläni, kun tilanteeseen tulee jokin selkeä päätös toisen itsensä sanomana. Tutustumista voi aina muistella hyvällä, vaikka se ei enempään johtanutkaan. Mutta jos toinen päättää kadota, niin eipä siitä itselle jää kuin huono maku suuhun ja se on erityisen ikävää.

        Et vain ollut tarpeeksi seksikäs, iskevä ja kemiat ei toiminut.
        Sen jälkeen sinua saa naisen mielestä kohdella kuin ilmaa.

        Koska naisen mielestä "mitäänhän ei ole sovittu, älkääkä ottako tätä niin vakavissaan! mulla riittää ottajia!"


      • diddo
        8+8 kirjoitti:

        Itse miehenä toivoisin myös naisten osaavan kohteliaasti ilmoittaa, jos ei enää kiinnosta jatkaa. Ihan oma-aloitteisestikin. Ihan täällä netissä kirjoitusten aikana kuin sitten kun ollaan jo tavattukin. Monta kertaa olenvain joutunut törmäämään siihen, että kirjoittelu lopetetaan kuin seinään, vaikka on jo useampikin viesti vaihdettu. Tai sitten tapaamisen jälkeen ei voida sanoa asiaa, vaan joko pyöritellään jotain tai sitten kadotaan eikä esim. vastata viesteihin. Mielestäni näistä jälkimmäinen, hiljeneminen tapaamisen jälkeen, on äärimmäisen loukkaavaa toista osapuolta kohtaan. Kun olen itse käyttäytynyt toista kohtaan hyvin ja kohteliaasti ja samoin toinen minua kohtaan, niin on aina ollut todella pettymys kun joku tutustuminen päättyy toisen hiljaisuuteen. Asiat kun voi hoitaa monella tapaa. Itse tiedostan vallan hyvin sen, että tutustuminen ei välttämättä jatku kun aina kiinnostusta ei löydy puolin tai toisin. Niinpä minulle saa sanoa asian suoraan ja sitä myös toivon. Olen aina helpottunut ja hyvilläni, kun tilanteeseen tulee jokin selkeä päätös toisen itsensä sanomana. Tutustumista voi aina muistella hyvällä, vaikka se ei enempään johtanutkaan. Mutta jos toinen päättää kadota, niin eipä siitä itselle jää kuin huono maku suuhun ja se on erityisen ikävää.

        Tuntui oudolta kun olimme vaihtaneet s-postia miehen kanssa jonka kanssa oletin että sopisimme hyvin yhteen, ja hän vaikeni yhtäkkiä heti kun olin laittanut kuvani. Sillä kertaa en suostunut mykkäkoulun pitoon, vaan kysyin suoraan että voitko kertoa mikä tällä kertaa oli se että ei kiinnostanut, johtuiko kenties ulkonäöstäni.

        Hän sitten mainitsi yhden seikan mikä ei liittynyt ulkonäköön, ja olin hyvilläni että hän kertoi sen. Asia on sellainen mille en mitään mahda, mutta kaikille sillä ei välttämättä ole merkitystä.

        Yhdelle tässä taannoin saatoin sanoa liian tökerösti muotoillen jotain ja hänestä ei ole kuulunut mitään, laitoin toisen postin jossa pahoittelin tökeryyttäni ja yritin selventää sitä mitä tarkoitin. Ei edelleenkään mitään.

        Olisi se tosiaan ihan kiva että sanottaisiin suoraan edes se että lopetan kirjoittamisen, jos ei syytä kerrokaan. Ettei tarvitse odotella ja ihmetellä.

        Tietenkään kaikkien moi mitä kuuluu -tyyppien perään ei jaksa haikailla jos näistä ei kuulu enää mitään kun on heille vastannut. Mutta tällaiset joiden kanssa on kirjoiteltu ainakin pari pitkää postia ja on vaikuttanut olevan mukamas hyvätkin tsänssit päästä tapaamaan... tympii kun yhtäkkiä ei sanota enää mitään.

        On näitä kerran osunut kohdalle jo treffatuistakin. Kai ne sitten vaan kuvittelevat että jos sanoo kohteliaasti että emme näe enää niin muija tulee silmille. Inhottaa että minut arvioidaan väärin ja kuvitellaan että olen joku roikkuja!


    • teenäinen kehoitus

      Tuo peseytymiskehoitus kuulostaa kyllä aika teennäiseltä.

      En voi millään uskoa, että mies nykyään jättäisi peseytymättä treffeille mennessään, ellei ole aivan selkeästi psyykkisesti sairas.

      Ja psyykkisesti sairaat voi karsia jo ennen tapaamista viestien perusteella.

      • niin päin pois

        Ei siinä ole itään teennäistä tai uskomatonta. Olen ollut treffeillä joille mies saapuu hieltä haisten. Olen pari kertaa tavannut tyypin jonka henki haisee. Joillakin haisee tukka tai joku muu paikka, ja yleensä sen takia että ei osata kuivattaa pyyhettä kunnolla, se ummehtuu, ja sitten kuivataan paikkoja siihen ummehtuneeseen pyyhkeeseen ja sitten haiseekin jo koko mies.

        Eivätkä nämä tyypit ole olleet, valitettavasti, sairaita. Ajattelemattomia tai välinpitämättömiä vain. Tai kyvyttömiä haistamaan (omaa itseään ainakin).


      • pyyhkeitä vaan
        niin päin pois kirjoitti:

        Ei siinä ole itään teennäistä tai uskomatonta. Olen ollut treffeillä joille mies saapuu hieltä haisten. Olen pari kertaa tavannut tyypin jonka henki haisee. Joillakin haisee tukka tai joku muu paikka, ja yleensä sen takia että ei osata kuivattaa pyyhettä kunnolla, se ummehtuu, ja sitten kuivataan paikkoja siihen ummehtuneeseen pyyhkeeseen ja sitten haiseekin jo koko mies.

        Eivätkä nämä tyypit ole olleet, valitettavasti, sairaita. Ajattelemattomia tai välinpitämättömiä vain. Tai kyvyttömiä haistamaan (omaa itseään ainakin).

        "Joillakin haisee tukka tai joku muu paikka, ja yleensä sen takia että ei osata kuivattaa pyyhettä kunnolla"

        Nuo kaverit ovat kuitenkin edes yrittäneet peseytyä. Aloittajan neuvon pitäisi siis kuulua: "mies, tiedä missä pyyhkeesi lepää" :D


    • plaaaaaaaaaah

      en jaksanu lukee kunnolla aloituslässytystä, mut älkää nyt miehet oikeesti luulko, että kaikki naiset allekirjoittaa ton. Pitää olla oma itsensä, mut ei saakkaan olla, kun pitää olla tietynlainen - WTF!

      Useimmat naiset osaa avata oven itse yms. Itse keskustelen mieluummin vaikka siitä depiksestä kuin jostain ihkutrendikkäästä tv-sarjasta.

    • noin päin pois

      Aloitus herättää vastustusta sillä perusteella että kun "eivät naisetkaan lässyn lässyn lää".

      Nythän ei ole niin että pitää tehdä vaikutus koko vastakkaiseen sukupuoleen, oli sitten nainen tai mies. Tarkoitus on huolehtia siitä että on miellyttävä sillä hetkellä kun kohtaa SEN YHDEN AINOAN IHMISEN joka saattaa olla se jonka kanssa viihtyy vuosia kimpassa.

      En ole koskaan kuullut kenenkään muistelevan tyyliin

      - ihastuin Jopeen kun se haisi ihan paskalle
      - rakastuin Rapeen kun se haukkui kaikki naiset lehmiksi heti ekaa kertaa tavatessa
      - viehätyin Vikiin koska sillä on periaatteita eli ei käy pesulla kuin kerran viikossa
      - tykästyin Einariin koska se on jämpti mies eikä hymyile koskaan kun ei tykkää teeskennellä

      Sensijaan että haukutaan aloittajan ohjeita voidaan keksiä niitä itse lisää. ;)

    • mies

      Varsin hyviä vinkkejä AP:lta.

      T:mies

      • mies

        Ainiin, ja ehkä jotain omaa antia, en aivan kaikkia viestejä lukenut sen kummemmin, mutta aika useat miehet, niin kuin naisetkin nurisee aivan suunnattomasti nettideittailusta ja toisistaan ylipäänsä. Harmin paikka.

        Mikäli olen oikein ymmärtänyt, ei maailma, ei suomi, ei naiset eikä miehet ole velkaa toisilleen sen suhteen onnistaako rakkauselämässä. Ei ole mitään piikkiä. Jos on, niin se ei ole ensinnäkään edes lähimmäisen rakkautta se.

        Kyllä ihmisen kannattaa opetella pieneksi pseudoaltruistiksi, mikäli halua rikkaampia kokemuksia muiden ihmisten kanssakäymisistä. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että paljon sellaista joutuu tekemään mitä ei välttämättä muuten tekisi ja monesti se on itse tehtävä se aloite. Omilla resursseilla, joita on ennen käyttöä vähän höystetty omalla lapsenmielisellä mielikuvituksella. Se on pieni haitta minkä antaessaan luovuttaa, kun loppupeleissä ei ihminen muista pikkuasioita. Se muistaa ne hetket kun onni potkaisi ja lujaa, ja miksikähän. ;)

        T:mies


      • Epäilen
        mies kirjoitti:

        Ainiin, ja ehkä jotain omaa antia, en aivan kaikkia viestejä lukenut sen kummemmin, mutta aika useat miehet, niin kuin naisetkin nurisee aivan suunnattomasti nettideittailusta ja toisistaan ylipäänsä. Harmin paikka.

        Mikäli olen oikein ymmärtänyt, ei maailma, ei suomi, ei naiset eikä miehet ole velkaa toisilleen sen suhteen onnistaako rakkauselämässä. Ei ole mitään piikkiä. Jos on, niin se ei ole ensinnäkään edes lähimmäisen rakkautta se.

        Kyllä ihmisen kannattaa opetella pieneksi pseudoaltruistiksi, mikäli halua rikkaampia kokemuksia muiden ihmisten kanssakäymisistä. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että paljon sellaista joutuu tekemään mitä ei välttämättä muuten tekisi ja monesti se on itse tehtävä se aloite. Omilla resursseilla, joita on ennen käyttöä vähän höystetty omalla lapsenmielisellä mielikuvituksella. Se on pieni haitta minkä antaessaan luovuttaa, kun loppupeleissä ei ihminen muista pikkuasioita. Se muistaa ne hetket kun onni potkaisi ja lujaa, ja miksikähän. ;)

        T:mies

        Lässyn-lässyn-lässyn.

        Onkohan sulla munia ollenkaan?

        Jos on, niin aika pienet, sano käki omiaan.


      • mies
        Epäilen kirjoitti:

        Lässyn-lässyn-lässyn.

        Onkohan sulla munia ollenkaan?

        Jos on, niin aika pienet, sano käki omiaan.

        Montako munaa tarvitset? :)


      • mies
        Epäilen kirjoitti:

        Lässyn-lässyn-lässyn.

        Onkohan sulla munia ollenkaan?

        Jos on, niin aika pienet, sano käki omiaan.

        jaja niin...onhan ne mulla aika pienet kun tyhjentelemme niitä aika usein...

        ei niitä palleja kannatta isoina ja sinivalkoisina pitää, EI NIIN ISÄNMAALLINEN SAA OLLA voipi alkaa päässä viiraamaan haha


      • Epäilen
        mies kirjoitti:

        jaja niin...onhan ne mulla aika pienet kun tyhjentelemme niitä aika usein...

        ei niitä palleja kannatta isoina ja sinivalkoisina pitää, EI NIIN ISÄNMAALLINEN SAA OLLA voipi alkaa päässä viiraamaan haha

        Ja suomalaiset nenäliinat kiittävät että niihin "niistät" itseäsi.


    • valitettavasti naisia on moneen junaan. Nyt tiedämme ne vinkit, jolla tämä yksi nainen isketään. Onnea miehet kokeilemaan.
      P.S. on naisia jotka iskevät oven nenän edestä kiinni, jos olet takana kukkien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe