Lapin pojan hesanreissu.

kaehuttaa

On se vain niin soma ko enontekiöläiset, pääsevät helsinkhiiin.Näkevät sielä muutaki ko kynttilän valoa hetassa.Kunnalta hieno homma.Onhan se sivistystä seki.Ei piiä lähteä yksin hortoilemhaan olkaa porukassa.

9

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en avuton

HEI tollo pääsee sinne tytötkin ,aion käydä kevääl tuttuja moikkaamassa .

• hihhihuii

Tiesitkö että Tarzan oli homo sapiens ?...täh ! !

• Nohomotiietenki

Mutta onko sapiens kans, vai vasta erektus? Vaiko pelkkä lordi vain...häh???

• kortonkii lämpsäs

Miepä kävinki ja lystiä siellä oliki. Asuttiin matkakodissa ja katteltiin vähän kaupunkielämää. haettiin niitä ulkolaisii seksityöntekijöitä, ja lötyhän niitä, ko osattiin neuvoa kysyä ensin.

Mennään kyllä toistekin.

• kävin

Älä valehtele......Kuvitusta,,,,,,,

• kortonki lämpsäs

Enkä valehtele, siellä on kuule näitä sen ammatin harjottajia ihan toisella lailla kun jossain Murmanskissa. Ja osaavat hommansa kunnolla, voihketta riittää kun taisi ammattilaiselleki tehä kerranki hyvää, kun minä poika painelin nokko.

• tippurit

Hei äläs ny liiottele....ne vain teeskentelee kuuluu kuvioon MIKÄLI NYT OLIT SIEL STADIS. MUURMANSKIS on sitte enempi niitä Muuten joko tuliaiset kutkuttaa tai polttelee.

• 05687

Voiko nämäkin olla rekkarrissa?Hyi.

• uiyb

Yhy yhyyy. voi voooooi. yhyyy hyyy hy. mikä perrrrrsu poistelee jutut. oliko ryma sana hööö

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe