On se vain niin soma ko enontekiöläiset, pääsevät helsinkhiiin.Näkevät sielä muutaki ko kynttilän valoa hetassa.Kunnalta hieno homma.Onhan se sivistystä seki.Ei piiä lähteä yksin hortoilemhaan olkaa porukassa.
Lapin pojan hesanreissu.
9
605
Vastaukset
- en avuton
HEI tollo pääsee sinne tytötkin ,aion käydä kevääl tuttuja moikkaamassa .
- hihhihuii
Tiesitkö että Tarzan oli homo sapiens ?...täh ! !
- Nohomotiietenki
Mutta onko sapiens kans, vai vasta erektus? Vaiko pelkkä lordi vain...häh???
- kortonkii lämpsäs
Miepä kävinki ja lystiä siellä oliki. Asuttiin matkakodissa ja katteltiin vähän kaupunkielämää. haettiin niitä ulkolaisii seksityöntekijöitä, ja lötyhän niitä, ko osattiin neuvoa kysyä ensin.
Mennään kyllä toistekin.- kävin
Älä valehtele......Kuvitusta,,,,,,,
- kortonki lämpsäs
Enkä valehtele, siellä on kuule näitä sen ammatin harjottajia ihan toisella lailla kun jossain Murmanskissa. Ja osaavat hommansa kunnolla, voihketta riittää kun taisi ammattilaiselleki tehä kerranki hyvää, kun minä poika painelin nokko.
- tippurit
Hei äläs ny liiottele....ne vain teeskentelee kuuluu kuvioon MIKÄLI NYT OLIT SIEL STADIS. MUURMANSKIS on sitte enempi niitä Muuten joko tuliaiset kutkuttaa tai polttelee.
- 05687
Voiko nämäkin olla rekkarrissa?Hyi.
- uiyb
Yhy yhyyy. voi voooooi. yhyyy hyyy hy. mikä perrrrrsu poistelee jutut. oliko ryma sana hööö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661