Hei,
Onko kenelläkään kokemusta / tietoa, että miten kuuluisi toimia kun siirtyy yhtymän toiseen toimipisteeseen tekemään samaa työtä, mutta paikassa noudatetaan toista tes:sta. Toisessa paikassa oli Pamin ja uudessa ICT-alan.
Olen kahden toimipisteen välillä siirtynyt kahdesti ja joka kerta olen menettänyt lomat sekä joutunut aloittamaan uutena työntekijänä. Kuitenkin esim. palkkakuitissa lukee yhtymään tulopäivänä se päivä, jolloin olen ensimmäisen kerran yritykseen tullut.
Meneeköhän tämä nyt niin kuin pitäisi?
Siirto yhtymän/yrityksen sisällä ja palkkaus/lomat
TTYYhh
2
647
Vastaukset
- sdser
Ap lisää vielä, että joka kerta myös ollut koeaika, vaikka tehtävakuva on pysynyt samana.
- klopsista
Jos olet koko ajan ollut määräaikaisilla työsopimuksilla ja määräaikaisuuksille on ollut perusteet, niin se voi mennä juuri niin kuin pitääkin. Lomien osalta voidaan sopia lomien siirtämisestä seuraavan määräaikaisuuden ajalle. Kyselepä lisää omasta liitostasi. Sieltä löytyy vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953