lopetanko?

palloilija12319

musta tuntuu että pitäs lopetta pesä pallo oon harrastanu puoli vuotta ja mua ja mun kaveria kiusataan harkoissa tai oikeestaan kiusattiin koska oliemme huonompia ku muut. olen 12 ku alotin olin 11 musta vaan tuntuu että tää ei oo mun laji aika totista ja semmosta että ei vaan "pelailla" mutta en tiä mitä vanhemmat ajattelee ku kaikki tarvikkeet hankittu maila makso 120 e kypärä 35 e räpylä 60e pallo 20e luulen että ne pettyy jos kerron

6

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sareth

      Joo ei vitussa kannata lopettaa. Jos kiusaajat vituttaa niin pois koneelta, salille ja pistät kiusaajat solmuun. Itekään en 11 vuotta sitten kun alotin ollut kauheen hyvä, mutta vuodessa, parissa kehittyy paljon. Nyt vuosikymmentä myöhemmin pelaan vieläkin ja aivan hyvässä joukkueessa.

      Jos nyt lopetat niin ottaa päähän myöhemmin. Joten älä lopeta äläkä luovuta vaan näytä niille muille mistä sut on tehty! Oo vähä kovanaama =D

      • jumpppa

        ...tuollaisen löysin.....uskomatonta!Keskuudessamme elää insestiin syyllistynyt pedofiili !
        On paljastunut vuosikymmenien jälkeen ihmisluonnon hirvittävin teko!! Vuosikymmenien jälkeen piinatut sielut saivat paljastettua valtavan tuskan siivittämänä että veljensä on raiskannut kahta pientä veljeään systemaattisesti /jatkuvasti todistettavasti ja ilmeisesti myös kolmattakin omaa veljeään heidän ollessaan lapsia, 8-13 vuotiaita. eräs heistä on jopa koettanut pienenä riistää itseltään hengen, kun ei ollut ketään jolle uskalsi kertoa ja paha olo oli ollut sanoinkuvaamaton. Ja pahalta näyttää että teot eivät ole jääneet siihen !
        mm. 30.6.2005 Kirkon tiedotuskeskus tiedotteessa seuraavasti :
        Partaharjulla telttaillaan raittiuden ja harrastamisen merkeissä 50. kerran
        Avustajakonkareita mukana jo yli 30 vuotta
        "Lapsien eteen tehty työ ei ole hukkaan heitettyä", sanoo empimättä jo 32:tta peräkkäistä kertaa urheilupuolesta vastaava Pauli Vähäkoski Askolasta kysyttäessä, mikä saa miehen liikkeelle. "Urheilulajit ovat vähentyneet vuosien saatossa. Yleisurheilulapset ovat vähentyneet pikkuhiljaa ja nyt on ohjelmassa jalkapalloa, katusählyä ja lentopalloa."
        Pyydän mitä nöyrimmin yleisen edunkin vuoksi Teitä tekemään kaikki voitava, jotta mahdolliset tapaukset tulisivat ilmi, ja että jos tuollaisen helvetilliseen ”käsittelyyn” on joutunut muita lapsia/nuoria , niin heille löytyisi apua ja oikeutta.
        (Teltat on pystytetty ja ensimmäinen yö vietetty. Lähes 300 leiriläistä viettävät …. Partaharjulla ensimmäistä leiripäiväänsä. Leirille osallistuu 10-14-vuotiaita tyttöjä ja poikia sekä kokonaisia perheitä. RistiSana-leiri on pystyssä 4.7. asti.Partaharjulla vietetään juhlaa, sillä meneillään on jo 50. raittius- ja harrasteleiri. Samalla juhlitaan Kirkko Suomessa 850 vuotta –juhlavuotta…..raittius- ja harrasteleirillä, Espoon ja Helsingin hiippakuntaleirillä ja perheleirillä.Seurakuntien tai kuntien kokoamat ryhmät tulevat Askolasta, Loviisasta, Hyvinkäältä, Järvenpäästä, Tuusulasta, Nurmijärveltä, Mäntsälästä, Mäntyharjulta, Vesannolta, Janakkalasta, Varkaudesta, Helsingistä, Espoon Leppävaarasta ja Keravalta. Perheitä tulee Helsingistä, Suonenjoelta ja Pieksämäeltä…...)

        Jatkan asian tutkimista ja muistakaa että kyseessä on henkilö, joka on palkittu vuosikymmenien lapsi- ja varhaisnuorisotyöstä sekä myös valmentajana lasten ja nuorten pesäpallossa

        Joka ilta rukoilen ettei noilla leireillä ole tuo ihmispeto saanut toteuttaa sairaita mielihalujaan. Jos jollain on tieoa niin ottakaa välittömästi yhteyttä poliisiin


    • rtguwegf7uh

      älä hitossa lopeta, ite alotin saman ikäisen ja nyt vanhempi d-juniori ja pelaan dp aluesarjaa, cp alue ja cpsm. Se on vaan reeniä ja vielä lisää reeniä, viime vuonna tuli kesällä vietettyä 6-9 tuntiin päivittäin treenaillessa...

    • ViVe

      Mäki oon vanhempi d-junnu ja pelaan kans Ct pelisarjaa.alotin kans 11 v

    • Oon alottanu pesikse 7 wuotiaan (nyt oon 14 vuot vanha). Ja nyt oon tullu siihe tuloksee ett mu joukkue toverit on tyhmiä ja itsekkäitä. Päätyin vaihtaa joukkuet, kosk ne ns. syrjii ja ei huomioi mua. Eniten vihaan sitä joukkueen valmentajaa se karjuu mull aina pienestäki virheest ja paril tyypil on vaa "ei se haittaa" Meen nyt Rauma Feraan pelaa vaiks sinne onki puole tunni ajomatka.. Toivottavast pärjään :--)

      • Minäminäite

        Pelaat siis mun kaa samas joukkuees :)) jännää!! toivottavast viihdyt ja oon sun kaveri täällä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe