Miksi laitatte Yleistä musiikista-palstalle samoja avauksia kuin tänne? Ettekö muuten saa kaipaamanne huomiota? Omien avauksien toistaminen on narsismia.
Narsistit palstoilla
12
<50
Vastaukset
- Klassinen sairaus
http://www.stara.fi/2007/07/11/irina-toivoo-miesten-alushousuja-lavalle/
Irina haluaa miesten alushousuja lavalle, sillä ne ovat hänen mielestään virkistäviä. ”Saa heittää lisää kalsareita, koska niistä tulee tosi hyvä mieli,” sanoo Irina. - Avaus on faktaa
Ansaitsee noston.
- Avaus on faktaa
"Miksi laitatte Yleistä musiikista-palstalle samoja avauksia kuin tänne?"
Kannatetaan! Takapuolikulttuurin harrastajat pois palstoilta! - SELVIÖ
Narsismi käsitteenä vaatisi paljon enemmän perusteluja. Tyypillistä popin harrastajille laukoa 'näkemyksiä' vailla mitään pohjaa.
Keskustelunavaukset voivat hyvinkin kieliä narsismista, mutta hypoteesi vaatisi lisätietoja pohjakseen. Kyseessä voi hyvinkin olla mentaalisesti epäbalanssissa oleva yksilö, jolloin käyttäytyminen saa vahvojakin narsistisia piirteitä.
Narsisteja muuten löytyy viljalti poppisoittajien ja popin harrastajien keskuudessa. Narsistien suhteellinen osuus lienee kohtuullisen vakio säveltaidetta ja kaupallista roskamusiikkia kuuntelevien keskuudessa. - Totta
mutta narsisti on kiistatta tämä "auktoriteetti".
Aivan paska ihminen. sekaisin ja paha- Totta
Narsisti ei ole auktoriteetti vaan tämän palstan alushousuja haistelevat puupparit.
Aivan sekaisin ovat ihmisparat alushousukiimastaan. Sekaisin ja typeriä. - Puuppiviulisti
Totta kirjoitti:
Narsisti ei ole auktoriteetti vaan tämän palstan alushousuja haistelevat puupparit.
Aivan sekaisin ovat ihmisparat alushousukiimastaan. Sekaisin ja typeriä.Eihän "puupparit" toistele avauksiaan, eikä myöskään tee avauksia joihin koko ajan itse vastaavat. Omaan kirjoitukseen oma vastaus.... ***tu mitä dorkia nää toisten alkkareista kiinnostuneet klasarit on :D
- Puuppiviulisti
Puuppiviulisti kirjoitti:
Eihän "puupparit" toistele avauksiaan, eikä myöskään tee avauksia joihin koko ajan itse vastaavat. Omaan kirjoitukseen oma vastaus.... ***tu mitä dorkia nää toisten alkkareista kiinnostuneet klasarit on :D
Puupparit toistelevat avauksiaan ja myös tekevät avauksia, joihin itse koko ajan vastailevat. Omaan kirjoitukseen oma vastaus. V-ttu mitä kateellisia luusereita nämä alkkareita haistelevat kalsarimuusikot on :D
- Hii-oppia
Nostetaan, ettei häviä harvinaisen osuva avaus.
- Hii-oppia
Nostetaan, jotta kaikki näkevät mitä muuta poop teettää.
http://www.stara.fi/2007/07/11/irina-toivoo-miesten-alushousuja-lavalle/
Irina haluaa miesten alushousuja lavalle, sillä ne ovat hänen mielestään virkistäviä. ”Saa heittää lisää kalsareita, koska niistä tulee tosi hyvä mieli,” sanoo Irina.
- Uppista vaan
Meinasi taas pudota näkymättömiin. Uppista vaan.
- Uppista vaan
Meinasi taas pudota näkymättömiin. Uppista vaan.
http://www.goodreads.com/book/show/442228.Elvis
Elvis Presleyn mielipuuhaa oli järjestää näytöksiä, joissa alaikäiset tytöt
painivat keskenään valkoisissa puuvillahousuissa niin että strategiset paikat
pilkottivat pöksyjen raosta.
Tarkoitusta varten Elviksellä oli varastossa aina tuore valikoima alushousuja ja
Memphisin mammat lähettivät mukisematta tyttäriään kuuluisan pelvistelijän
luokse.
Ei ihmekään että Elviksen nolo loppu noudatti samaa kaavaa: Mies ulosti
sänkyynsä huumetokkurassa ja kuoli alushousut nilkoissa wc-pöntölle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015