Minulla on myös parta, joten naiset varmaan ajattelevat joksikin kovaksikeitetyksi menomieheksi. Oikeasti olen hiljainen ja herkkä ja haluaisin samanlaisen kotihiirityttöystävän. Ei vaan tunnu heitä tällainen ulkonäkö kiinnostavan. Saan katseita vaan joiltain ylimeikatuilta ja mukamuodikkailta tyrkyiltä. Tukkaa en halua kasvattaa, tämä on niin helppohoitoinen.
Olen kalju
5
92
Vastaukset
- poninhäntäinen n
No mikäs siinä... eipähän mee paljon shampoota... :)
Minä katson asiaa tietenkin yli 4-kymppisen näkökulmasta, jolloin kalju parta -yhdistelmä on hyvin tavallinen, eikä sinänsä kerro mitään miehen arvomaailmasta.
Luulen kuitenkin, että ei nuoremmatkaan naiset vedä yksinomaan tuosta ulkonäköseikasta kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. - Kuvaamasi kertoo oikeastaan vain sen, että ylimeikatut ja mukamuodikkaat tytöt uskaltavat katsoa perääsi ja kotihiiritytöt eivät kenties ujouttaan sitä tee.
Kovaksikeitetyn menomiehen imago "vaatii" kyllä jotakin muutakin käytöksessä, pukeutumisessa ja omassa olemuksessa.- Ehdotus
Kotihiiri voi ajatella sinun olevan ylitason eikä usko sinun haluavan mitään vakavaa menokuvitelmiensa takia. Parannat mahdollisuuksia olemalla itse aloitteellinen hiljaisena ja herkkänä omana itsenäsi. Tuo niitä ominaisuuksia mitä itse haet enemmän ilmi myös omassa käytöksessäsi.
Jos onnistut tuomaan sisäisen minäsi esiin, tuskin menomiehen ulkokuori ketään karkottaa. - Kaljupää itsekin
Olen samaa mieltä kuin Xena. Ei pelkkä kalju parta kenestäkään mitään kovista tai menomiestä tee. Paljon merkitsee myös miehen elekieli, ilmeet, vaatetus yms. Jos kaljuveikko on aran ja ujon oloinen, niin tuskinpa häntä minään hurjimuksena pidetään.
- fgkjdlkgdl
Sun kannattaa nyt muokata itsestäsi sellainen kalju panomies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710